Asystent/ka Zarządu

GC Energy
  • Rzeszów, podkarpackie

Pracownik biurowy

Umowa o pracę

GC Energy działa w sektorze inwestycji przemysłowych w kraju i za granicą. Specjalizujemy się w montażu aparatury kontrolno-pomiarowej, automatyki przemysłowej oraz instalacji elektrycznych. Braliśmy udział w budowach wielu elektrowni, w tym atomowej, budowach terminali LNG oraz wielu inwestycjach przemysłu petrochemicznego. Od kilku lat działamy również dla branży IT i automotive.

Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Asystent/ka Zarządu

Miejsce pracy:
Rzeszów

Otrzymasz od nas:

• stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
• pracę stacjonarną od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16,
• pakiet benefitów (lekcje języka angielskiego, prywatną opiekę medyczną LuxMed i ubezpieczenie grupowe PZU),
• nowoczesne biuro w Rzeszowie z miejscem postojowym,
• możliwość współpracy z doświadczoną kadrą pracowniczą w miłej i przyjaznej atmosferze,
• możliwość doskonalenia, ambitne wyzwania, udział w ciekawych projektach,

Do Twoich zadań należeć będzie:

• koordynacja prac administracyjnych,
• asystowanie w spotkaniach biznesowych zarządu,
• nadzór nad prawidłowym obiegiem, przechowywaniem i archiwizacją dokumentów,
• sporządzanie niezbędnych protokołów, raportów i prezentacji na potrzeby zarządu,
• prowadzenie korespondencji w języku polskim i angielskim (przygotowanie i edycja pism do urzędów i partnerów biznesowych)
• organizacja spotkań, konferencji i podróży służbowych,
wykonywanie tłumaczeń pisemnych i ustnych na potrzeby zarządu,

Oczekujemy:

• biegłej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie (warunek konieczny),
• wykształcenia w kierunku prawo lub pokrewne (warunek konieczny),
• dyspozycyjności do pracy od poniedziałku do piątku,
• doświadczenia przy pracy z dokumentami w języku angielskim,
• komunikatywności, otwartości i zaangażowania w powierzone obowiązki.
Dodana
Wygasa (za 5 dni temu)
Powrót do listy ofert