Starszy inspektor ds. administrowania siecią teleinformatyczną oraz obsługi informatycznej

Komenda Miejska Policji w Piekarach Śląskich
  • Piekary Śląskie, śląskie pow. Piekary Śląskie

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

Stanowisko pracy usytuowane na pierwszym piętrze Komendy Miejskiej Policji. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: brak podjazdów, wind, toalet przystosowanych do osób niepełnosprawnych ruchowo.

Praca jednozmianowa w systemie ośmiogodzinnym. Stanowisko wyposażone w telefon, drukarkę, komputer - czas pracy przy monitorze powyżej połowy dobowego czasu pracy, z naturalnym i sztucznym oświetleniem, wymuszona pozycja ciała - siedząca.

Zadania wykonywane na stanowisku posiadają złożony charakter i wymagają od pracownika głębokiej analizy przedmiotowej sprawy, ciągłego pogłebiania wiedzy i umiejętności informatycznych.

Czynniki szczególnie utrudniające wykonywanie zadań: praca wymagająca wysiłku fizycznego, z zagrożeniem naciskami grup przestępczych, permanentna obsługa klientów zewnętrznych.

  • Administruje i zarządza sieciami komputerowymi jawnymi oraz stanowiskami komputerowymi poprzez instalowanie i aktualizowanie systemów operacyjnych i programów, usuwa złośliwe oprogramowania i zabezpiecza dane.
  • Administruje siecią szyfratorów zainstalowanych w Policyjnej Sieci Transmisji Danych Niejawnych i stanowiskami do Systemu Niejawnego Policji oraz stanowiskami ODN.
  • Zarządza dostępem do systemu teleinformatycznego poprzez nadawanie uprawnień użytkownikom, zakłada konta, ustala właściwe poziomy zabezpieczeń, administruje mobilnymi terminalami noszonymi i przewoźnymi.
  • Przeprowadza okresowe przeglądy, dokonuje oceny stanu technicznego sprzętu oraz konserwuje i dokonuje niezbędnych napraw sprzętu teleinformatycznego użytkowanego w jednostce, opracowuje plany zakupów materiałów i sprzętu w oparciu o limity finansowe (w okresie rocznym) oraz prowadzi ewidencję sprzętu teleinformatycznego będącego w użytkowaniu jednostki.
  • Administruje stanowisko komputerowe do przetwarzania informacji niejawnych - ODN PSN.
  • Opracowuje zapotrzebowanie oraz prowadzi ewidencję i dystrybucję sprzętu informatycznego i materiałów będących w użytkowaniu jednostki.
  • Dokonuje sprawdzeń oraz rejestruje i modyfikuje dane zawierające informacje jawne i niejawne w policyjnych systemach informatycznych.

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe techniczne (teleinformatyka, telekomunikacja, informatyka lub pokrewne)
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze teleinformatyki
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • doświadczenia zawodowego
  • Poświadczenie bezpieczeństwa do klauzuli tajne
  • Podstawowa wiedza z zakresu łączności

Oferujemy

  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych
Dodana
Wygasa (za 11 dni temu)
Powrót do listy ofert