Starszy specjalista ds. obsługi kancelaryjnej

Ministerstwo Edukacji Narodowej w Warszawie
  • Warszawa, mazowieckie

Urzędnik

Umowa o pracę

Praca zdalna

Zakres obowiązków

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

- budynek wyposażony w windy, toaleta dostosowana dla osób niepełnosprawnych, do wykorzystania schodołaz

- praca biurowa z wykorzystaniem komputera powyżej 4 godzin dziennie

  • Koordynuje prace Kancelarii Ministerstwa, w tym zarządza dokumentacją papierową i nośnikami elektronicznymi przechowywanymi w składzie chronologicznym Ministerstwa i składzie informatycznych nośników danych w Ministerstwie.
  • Koordynuje realizację zadań Ministerstwa, wynikających z umowy o świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym przez operatora pocztowego oraz umowy w zakresie świadczenia usług kurierskich.
  • Realizuje zadania Ministerstwa wynikające z umowy o sprzedaży i dostawę do Ministerstwa prasy krajowej i zagranicznej w wersji papierowej oraz umowy o dostarczanie do Ministerstwa drogą elektroniczną usługi prenumeraty elektronicznych wydań tytułów prasowych.
  • Realizuje obowiązki związane z obsługą korespondencji wpływającej do Ministerstwa za pośrednictwem platformy e-PUAP i skrzynki poczty elektronicznej, służącej do kontaktu z urzędem.
  • Realizuje obowiązki związane ze współdziałaniem z punktem podawczym Ministerstwa, w zakresie odbierania i rejestrowania w systemie EZD przesyłek kurierskich oraz korespondencji przekazywanej osobiście przez petentów.
  • Realizuje obowiązki związane z obsługą systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją w zakresie czynności kancelaryjnych.
  • Realizuje obowiązki związane z przekazaniem dokumentacji papierowej i nośników elektronicznych do archiwum zakładowego Ministerstwa.
  • Wspiera realizację pozostałych zadań Wydziału.

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w zakresie obsługi kancelaryjnej
  • znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej
  • znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego
  • znajomość podstaw funkcjonowania administracji publicznej (podział, zasady organizacji i działania), w tym służby cywilnej (organizacja, uprawnienia i obowiązki członków korpusu służby cywilnej)
  • znajomość przepisów regulaminu organizacyjnego ministerstwa
  • współpraca
  • rzetelność
  • organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
  • komunikacja
  • samodzielność i inicjatywa
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: brak
  • co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji rządowej
  • znajomość podstawowych zagadnień z zakresu dostępu do informacji publicznej
  • znajomość podstawowych zagadnień z zakresu ochrony danych osobowych
  • znajomość przepisów Prawa Zamówień Publicznych

Oferujemy

  • ruchomy czas pracy
  • częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
  • dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego
    stażu pracy
  • „trzynaste” wynagrodzenie
  • pakiet socjalny (np. dofinansowanie do wypoczynku pracowników, dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników,
    wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach)
  • stołówka pracownicza
  • karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych lub dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • możliwość rozwoju zawodowego (studia, szkolenia)
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
  • dobrą lokalizację
  • pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • miłą atmosferę pracy
Dodana
Wygasa (dzisiaj)
Powrót do listy ofert