Visa
Starszy specjalista w Biurze Kadr w Wydziale Spraw Osobowych
-
Warszawa, mazowieckie
Urzędnik
Umowa o pracę
Zakres obowiązków
Komenda Główna PSP przy ul. Podchorążych 38 w Warszawie na terenie kompleksu administracyjno-koszarowego, teren chroniony. Urząd usytuowany w dwóch budynkach. Jeden z nich dostosowany jest do potrzeb osób niepełnosprawnych, drugi zawiera bariery architektoniczne: brak podjazdu, ruchomej platformy do transportu wózka, windy, pomieszczenia higieniczno-sanitarne nie przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Proponowana praca w budynku administracyjno-biurowym na parterze w nie przystosowanym obiekcie. Stanowiska pracy wyposażone w sprzęt komputerowy i telefony. Praca administracyjno-biurowa w systemie codziennym, powyżej 4 godzin dziennie przy komputerze, praca z dokumentami, czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej. Możliwe wyjazdy służbowe (na seminaria, konferencje, szkolenia, narady itp.).
-
Przygotowuje dokumentację dotyczącą naborów do korpusu służby cywilnej w KG PSP, publikuje ogłoszenia o wolnych stanowiskach pracy oraz bierze udział w przeprowadzanych naborach do korpusu służby cywilnej w KG PSP z ramienia Biura Kadr.
-
Przygotowuje dokumentację związaną z przyjmowaniem do pracy pracowników, w szczególności projektów umów o pracę, informacji o warunkach zatrudnienia i uprawnieniach pracowniczych, a także ustala uprawnienia wynikające ze stosunku pracy.
-
Bierze współudział w czynnościach związanych z organizacją i przebiegiem służby przygotowawczej członków korpusu służby cywilnej w KG PSP.
-
Koordynuje proces sporządzania ocen okresowych i pierwszej oceny dla członków korpusu służby cywilnej zatrudnionych w KG PSP, we współpracy z kierownikami komórek organizacyjnych KG PSP.
-
Realizuje sprawy dotyczące przeniesień w ramach korpusu służby cywilnej do KG PSP oraz z KG PSP do innych urzędów.
-
Zakłada i prowadzi akta osobowe pracowników cywilnych KG PSP.
-
Bierze udział w opracowywaniu sprawozdań i analiz statystycznych na potrzeby KG PSP, GUS, MSWiA, MF, KPRM i innych jednostek administracji publicznej, w zakresie spraw należących do właściwości wydziału spraw osobowych.
-
Aktualizuje w programie kadrowym danych pracowników cywilnych, w szczególności w zakresie kwalifikacji, odznaczeń, wyróżnień, ocen, badań profilaktycznych, upoważnień.
-
Archiwizuje akta wydziału spraw osobowych.
Wymagania
-
wykształcenie: wyższe
-
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego pracy w komórkach kadrowych
-
Wiedza z zakresu ustaw: Kodeks pracy, o służbie cywilnej, o Państwowej Straży Pożarnej wraz z przepisami wykonawczymi, a także funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej.
-
Posiadanie kompetencje miękkich: umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, dobra organizacja pracy, rzetelność.
-
Posiadanie umiejętności w zakresie obsługi komputera i aplikacji biurowych (MS Office: Word, Excel, Outlook).
-
W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.,
-
Posiadanie obywatelstwa polskiego
-
Korzystanie z pełni praw publicznych
-
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
-
-
co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowisku kadrowym w administracji publicznej
-
Przeszkolenie w zakresie prawa pracy, procesów rekrutacji.
-
Znajomość języka angielskiego: poziom komunikatywny.
Oferujemy
-
Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
-
Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
-
Miejsce do odświeżenia się
-
Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
-
Miejsce parkingowe na terenie urzędu
-
Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
-
Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
-
Praca na rzecz Państwowej Straży Pożarnej – służby o najwyższym zaufaniu społecznym w Polsce
-
Możliwość rozwoju i współpracy z ekspertami
-
Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy
-
„Trzynaste” wynagrodzenie
-
Możliwość szkoleń, refundacji studiów podyplomowych
-
Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
-
Możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach pakietu medycznego dla pracownika i członków rodziny, oraz ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie
-
Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
-
Dobra lokalizacja i dojazd komunikacją miejską
Visa
Praca alert - powiadomienia
Urzędnik, Warszawa
Podobne oferty pracy
-
Inspektor ds. Kontroli Wewnętrznej
Straż Miejska m. st. Warszawy- Warszawa
- umowa o pracę
- praca od zaraz
Aplikuj szybkoPolecanaDodana -
-
-
Przenieśliśmy Cię na zewnętrzny formularz, z którego korzysta pracodawca do zbierania CV kandydatów.
-
Inspektor ds. Kontroli Wewnętrznej
Straż Miejska m. st. Warszawy- Warszawa
- umowa o pracę
- praca od zaraz
Aplikuj szybkoPolecanaDodana -
Inspektor ds. Kontroli Wewnętrznej
Straż Miejska m. st. Warszawy- Warszawa
- umowa o pracę
- praca od zaraz
Aplikuj szybkoPolecanaDodana -
Praca w sąsiednich miejscowościach
-
Praca Blizne Łaszczyńskiego
-
Praca Blizne Jasińskiego
-
Praca Lubiczów
-
Praca Opacz-Kolonia
-
Praca Ząbki
-
Praca Mory
-
Praca Raszyn
-
Praca Macierzysz
-
Praca Jaworowa
-
Praca Latchorzew
-
Praca Michałowice-Wieś
-
Praca Babice Nowe
-
Praca Jawczyce
-
Praca Klaudyn
-
Praca Kwirynów
-
Praca Mościska
-
Praca Falenty Nowe
-
Praca Bronisze
-
Praca Reguły
-
Praca Falenty