Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 31.05.2024

Starszy specjalista w Biurze Kadr w Wydziale Spraw Osobowych

Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie
  • Warszawa, mazowieckie

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

Komenda Główna PSP przy ul. Podchorążych 38 w Warszawie na terenie kompleksu administracyjno-koszarowego, teren chroniony. Urząd usytuowany w dwóch budynkach. Jeden z nich dostosowany jest do potrzeb osób niepełnosprawnych, drugi zawiera bariery architektoniczne: brak podjazdu, ruchomej platformy do transportu wózka, windy, pomieszczenia higieniczno-sanitarne nie przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Proponowana praca w budynku administracyjno-biurowym na parterze w nie przystosowanym obiekcie. Stanowiska pracy wyposażone w sprzęt komputerowy i telefony. Praca administracyjno-biurowa w systemie codziennym, powyżej 4 godzin dziennie przy komputerze, praca z dokumentami, czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej. Możliwe wyjazdy służbowe (na seminaria, konferencje, szkolenia, narady itp.).

  • Przygotowuje dokumentację dotyczącą naborów do korpusu służby cywilnej w KG PSP, publikuje ogłoszenia o wolnych stanowiskach pracy oraz bierze udział w przeprowadzanych naborach do korpusu służby cywilnej w KG PSP z ramienia Biura Kadr.
  • Przygotowuje dokumentację związaną z przyjmowaniem do pracy pracowników, w szczególności projektów umów o pracę, informacji o warunkach zatrudnienia i uprawnieniach pracowniczych, a także ustala uprawnienia wynikające ze stosunku pracy.
  • Bierze współudział w czynnościach związanych z organizacją i przebiegiem służby przygotowawczej członków korpusu służby cywilnej w KG PSP.
  • Koordynuje proces sporządzania ocen okresowych i pierwszej oceny dla członków korpusu służby cywilnej zatrudnionych w KG PSP, we współpracy z kierownikami komórek organizacyjnych KG PSP.
  • Realizuje sprawy dotyczące przeniesień w ramach korpusu służby cywilnej do KG PSP oraz z KG PSP do innych urzędów.
  • Zakłada i prowadzi akta osobowe pracowników cywilnych KG PSP.
  • Bierze udział w opracowywaniu sprawozdań i analiz statystycznych na potrzeby KG PSP, GUS, MSWiA, MF, KPRM i innych jednostek administracji publicznej, w zakresie spraw należących do właściwości wydziału spraw osobowych.
  • Aktualizuje w programie kadrowym danych pracowników cywilnych, w szczególności w zakresie kwalifikacji, odznaczeń, wyróżnień, ocen, badań profilaktycznych, upoważnień.
  • Archiwizuje akta wydziału spraw osobowych.

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego pracy w komórkach kadrowych
  • Wiedza z zakresu ustaw: Kodeks pracy, o służbie cywilnej, o Państwowej Straży Pożarnej wraz z przepisami wykonawczymi, a także funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej.
  • Posiadanie kompetencje miękkich: umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, dobra organizacja pracy, rzetelność.
  • Posiadanie umiejętności w zakresie obsługi komputera i aplikacji biurowych (MS Office: Word, Excel, Outlook).
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowisku kadrowym w administracji publicznej
  • Przeszkolenie w zakresie prawa pracy, procesów rekrutacji.
  • Znajomość języka angielskiego: poziom komunikatywny.

Oferujemy

  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Praca na rzecz Państwowej Straży Pożarnej – służby o najwyższym zaufaniu społecznym w Polsce
  • Możliwość rozwoju i współpracy z ekspertami
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • „Trzynaste” wynagrodzenie
  • Możliwość szkoleń, refundacji studiów podyplomowych
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
  • Możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach pakietu medycznego dla pracownika i członków rodziny, oraz ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie
  • Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • Dobra lokalizacja i dojazd komunikacją miejską

Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 31.05.2024
Powrót do listy ofert

Podobne oferty pracy