Czy to Twoja firma?

ZUS Oddział w Toruniu praca

Toruń
ZUS Oddział w Toruniu najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
inne sektor publiczny / służby mundurowe doradztwo / konsulting / audyt zarządzanie / dyrekcja praca fizyczna

Oferty pracy ZUS Oddział w Toruniu

Praca alert - powiadomienia

Praca ZUS Oddział w Toruniu

ZUS Oddział w Toruniu poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Praca ZUS Oddział w Toruniu - oferty archiwalne

  • Stanowisko ds. realizacji rehabilitacji – lekarz (wyniki naboru – część 4)

    ZUS Oddział w Toruniu
    • Kielce
    • umowa o pracę
    • Stanowisko ds. realizacji rehabilitacji – lekarz (wyniki naboru – część 4)


      3345492

      Obowiązki


      Jesteśmy jedną z największych instytucji w Polsce wypłacającą świadczenia milionom ubezpieczonym i jednym z największych pracodawców. Możesz nas wesprzeć swoją wiedzą i kompetencjami, a my pomożemy Ci w rozwoju. Zagwarantujemy Ci stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w ramach którego będziesz mógł współpracować z doświadczonymi fachowcami, zyskać premię kwartalną, możliwość pracy w przyjaznej atmosferze, w elastycznym czasie pracy i/lub hybrydowo, bogaty pakiet świadczeń socjalnych oraz dodatkowe ubezpieczenie zdrowotne i grupowe.

      Zakres zadań realizowanych na stanowisku pracy:
      - rozpatruje wnioski o skrócenie/przedłużenie rehabilitacji leczniczej w ośrodku rehabilitacyjnym
      - przeprowadza, wspólnie z komórką wewnętrzną, kontrole w ramach konkursu ofert na świadczenie usług rehabilitacyjnych oraz kontrole realizacji programu rehabilitacji leczniczej w ośrodkach rehabilitacyjnych
      - nadzoruje poprawność ewidencjonowania danych dotyczących przebiegu rehabilitacji leczniczej
      - analizuje informacje o przebytej rehabilitacji leczniczej, w tym weryfikuje zgodność realizacji programów rehabilitacji z zawartymi z ośrodkami rehabilitacyjnymi umowami

      Wymagania


      Wymagania niezbędne:
      - wykształcenie wyższe medyczne - lekarz medycyny
      - minimum 3 lata doświadczenia pracy związanej z praktyką lekarską (wykonywanie zawodu lekarza), orzecznictwem lekarskim, działalnością naukową w dyscyplinach: nauki medyczne i nauki o zdrowiu
      - minimum 4 lata stażu pracy

      Mile widziane:
      - wykształcenie wyższe medyczne - tytuł specjalisty (w szczególności w następujących specjalizacjach: rehabilitacja medyczna, kardiologia, pulmonologia, neurologia, ortopedia i traumatologia narządu ruchu, reumatologia, otolaryngologia, audiologia i foniatria, psychiatria, zdrowie publiczne)

      Wymagania dodatkowe:
      - umiejętność obsługi MS Office w stopniu średniozaawansowanym
      - umiejętność rozwiązywania problemów
      - orientacja na cel
      - orientacja na jakość
      - komunikacja

      Wymagane dokumenty:
      - CV
      - list motywacyjny
      - skan dokumentu potwierdzającego wykształcenie
      - skany świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostania w stosunku pracy
      - skany dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe

      Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.

      Dodatkowe informacje:
      - poszukujemy osób do zatrudnienia w ramach 2,5 etatu
      - możliwość wykonywania pracy w jednostce terenowej Zakładu (praca będzie mogła być realizowana w siedzibie Centrali lub w innej placówce ZUS w całym kraju)
      - proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną (przeprowadzoną w siedzibie Centrali ZUS lub w formie zdalnej przez komunikator internetowy - wywiad on-line)
      - skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
      - oferta niekompletna nie będzie rozpatrywana
      - dokumenty nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane

      Oferujemy


      Oferujemy:
      - stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
      - możliwość wykonywania pracy częściowo w formie zdalnej
      - przyjazną atmosferę w pracy
      - możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w różnych formach szkoleń, warsztatów itp.
      - bogaty pakiet benefitów (karty sportowe, dofinansowanie urlopu, nauki i kultury)
      - system premiowy

      Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

      Wyposażenie stanowiska pracy:
      - sprzęt komputerowy,
      - sprzęt biurowy.

      Warunki wykonywania pracy:
      - spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
      - polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
      - budynek 3-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
      - stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze,
      - miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,
      - wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,
      - drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie, natomiast drzwi do budynku, w którym zlokalizowane jest stanowisko pracy nie otwierają się automatycznie,
      - w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.

      Lista kandydatów spełniających wymagania formalne:

      Iwona Sarzyńska-Długosz Warszawa

      Teresa Klonowska-Stajniak Warszawa

      Anna Skibko-Wałachowska Białystok

      Beata Pepłońska Gajówka-Wieś

      Beata Borowska-Baranek Józefów

      Zbigniew Szlacheta Bytom

      Agnieszka Kruk Warszawa

      Wyniki naboru:
      Teresa Klonowska-Stajniak Warszawa

      Pani Teresa Klonowska-Stajniak to lekarz specjalista rehabilitacji medycznej. Posiada wieloletnie i bogate doświadczenie zawodowe w obszarze rehabilitacji, w tym w oddziałach prewencji ZUS. Z uwagi na posiadane doświadczenie kandydatka może wnieść dużo spostrzeżeń i rozwiązań mających na celu usprawnienie funkcjonowania programów rehabilitacji ZUS w praktyce.
      Pani Teresa Klonowska-Stajniak odznacza się wyjątkową skrupulatnością i otwartością na nowe dziedziny oraz empatycznym podejściem do pacjentów i współpracowników. Jej działania są ukierunkowane na podniesienie jakości wykonywanej pracy oraz jak najszybszy powrót do zdrowia pacjentów. Kandydatka wykazuje również dbałość o swój rozwój zawodowy. Jednocześnie jest ceniona za umiejętność współpracy i szacunek wobec pacjentów.

      Iwona Sarzyńska-Długosz Warszawa

      Pani Iwona Sarzyńska-Długosz jest lekarzem specjalistą neurologiem oraz lekarzem specjalistą rehabilitacji medycznej z tytułem doktora rehabilitowanego nauk medycznych. Posiada wieloletnie i bogate doświadczenie zawodowe m.in. w obszarze prewencji i rehabilitacji zdobyte w jednostce naukowo-badawczej. Pani Iwona Sarzyńska-Długosz jest cenionym ekspertem w dziedzinie rehabilitacji medycznej. W trakcie rozmowy zaprezentowała się jako osoba, która posiada umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów, umiejętność skutecznej komunikacji i współpracy w zespole. Odznacza się doskonałą umiejętnością planowania i organizowania pracy własnej. Jednocześnie łączy myślenie kreatywne z postępowaniem zgodnym z prawem i najwyższej jakości. Swoją obecność na rozmowie odwołuje do przekonania o zgodności profilu poszukiwanego kandydata z kwalifikacjami i kompetencjami, które posiada. Praca w Zakładzie pozwoliłaby jej na dalszy rozwój w stabilnych warunkach i możliwość planowania przyszłości.

      Beata Borowska-Baranek Józefów

      Pani Beata Borowska-Baranek to lekarz specjalista rehabilitacji medycznej. Posiada wieloletnie i bogate doświadczenie zawodowe w obszarze prewencji i rehabilitacji, w tym w oddziale wczesnej rehabilitacji powypadkowej narządu ruchu ZUS. Kandydatka zna bardzo dobrze ten program, w związku z tym może wnieść dużo spostrzeżeń i rozwiązań mających na celu usprawnienie jego funkcjonowania w praktyce. Pani Beata Borowska-Baranek doświadczenie zdobyła w szpitalach publicznych oraz placówkach medycznych. Kandydatka posiada również doświadczenie w kierowaniu zespołem oraz umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów, umiejętność skutecznej komunikacji i współpracy w zespole. W pracy szanuje swoich pacjentów i współpracowników.

      Źródło: Zus/Praca

      Aplikuj

  • Trener wewnętrzny na czas zastępstwa

    ZUS Oddział w Toruniu
    • Rzeszów
    • umowa o pracę
    • Trener wewnętrzny na czas zastępstwa


      3345728

      Obowiązki


      Jesteśmy jedną z największych instytucji w Polsce obsługującą miliony ubezpieczonych! I jednym z największych pracodawców! Połączmy siły! Wesprzyj nas swoją wiedzą i kompetencjami, a my pomożemy Ci w rozwoju w dziedzinie prowadzenia szkoleń. Możesz zyskać zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w ramach którego będziesz współpracować z doświadczonymi fachowcami, oprócz wynagrodzenia premię kwartalną, pracę w przyjaznej atmosferze oraz bogaty pakiet świadczeń socjalnych.

      Zakres zadań realizowanych na stanowisku pracy:
      - prowadzenie szkoleń wewnętrznych na terenie całej Polski (w formule stacjonarnej oraz zdalnej w zależności od potrzeb)
      - przygotowanie programów i materiałów do szkoleń wewnętrznych
      - uczestnictwo w przeprowadzaniu analizy potrzeb szkoleniowych
      - uczestnictwo w ewaluacji przeprowadzonych szkoleń wewnętrznych

      Wymagania


      Wymagania niezbędne:
      - niezbędne wykształcenie wyższe
      - minimum 3 lata pracy w prowadzeniu szkoleń i/lub w obszarze merytorycznym
      - minimum 3 lata stażu

      Mile widziane:
      - wykształcenie wyższe (psychologia, train the trainer, socjologia, ZZL, pedagogika, prawo, ubezpieczenia)

      Wymagania dodatkowe:
      - znajomość metodyki nauczania dorosłych
      - znajomość technik prowadzenia wystąpień publicznych
      - umiejętność i doświadczenie w tworzeniu programów szkoleń oraz materiałów szkoleniowych
      - biegła znajomość obsługi systemu MS Power Point oraz MS Word
      - umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych
      - umiejętność rozwiązywania problemów
      - innowacyjność
      - orientacja na cel
      - orientacja na jakość
      - umiejętność komunikacji
      - umiejętność współpracy
      - elastyczność
      - nastawienie na rozwój

      Wymagane dokumenty:
      - CV
      - list motywacyjny
      - skany dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie
      - skany dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe
      - skany świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia

      Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.

      Dodatkowe informacje:

      - umowa na czas zastępstwa
      - miejscem świadczenia pracy będzie, w miarę możliwości, jednostka ZUS najbliższa miejscu zamieszkania kandydata
      - proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną online i ew. test wiedzy przekrojowej z przedmiotu działalności ZUS (1 etap rekrutacji) oraz sprawdzenie praktycznych umiejętności prowadzenia szkolenia w ramach samplingu trenerskiego (2 etap przeprowadzony w siedzibie Centrali ZUS)
      - skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
      - oferta niekompletna nie będzie rozpatrywana
      - dokumenty nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane

      Oferujemy


      Oferujemy:
      - zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
      możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w różnych formach szkoleń, warsztatów itp.
      - bogaty pakiet benefitów (karty sportowe, dofinansowanie urlopu, nauki i kultury)
      - system premiowy

      Lista kandydatów spełniających wymagania formalne:

      Maciej Tołwiński, Siemiatycze

      Elżbieta Zięba, Tylicz

      Krystian Tomaszewski, Poznań

      Ewelina Ławecka, Gdańsk

      Źródło: Zus/Praca

      Aplikuj

  • Lekarz - członek komisji lekarskiej

    ZUS Oddział w Toruniu
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • Lekarz - członek komisji lekarskiej


      3345480

      Obowiązki


      Cel stanowiska:

      Pracownik zatrudniony na tym stanowisku wydaje orzeczenia i opinie lekarskie w sprawach świadczeń.

      Wymagania


      Wymagania formalne:

      Niezbędne:
      lekarz medycyny z tytułem specjalisty
      minimum 4 lata czynnego wykonywania zawodu lekarza
      Mile widziane:
      minimum 5 lat doświadczenia w orzecznictwie lekarskim
      specjalizacja (choroby wewnętrzne, chirurgia, neurologia, psychiatria, ortopedia, medycyna rodzinna, medycyna pracy)

      Wymagania dodatkowe:

      umiejętność obsługi pakietu MS Office
      chęć rozwijania własnej wiedzy i podnoszenie kwalifikacji
      umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych
      komunikacja
      umiejętność podejmowania decyzji

      Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty

      - CV
      - list motywacyjny (z zaznaczeniem stanowiska i komórki organizacyjnej o które ubiega się kandydat)
      - kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i specjalizację, doświadczenie zawodowe, staż pracy oraz aktualne zaświadczenie o prawie wykonywania zawodu

      Informacje dodatkowe:

      - poszukujemy pracowników do zatrudnienia na 3 etaty

      - możliwość ustalenia indywidualnego czasu pracy ,
      - możliwość rozwoju zawodowego (udział w szkoleniach, seminariach, dodatkowy urlop szkoleniowy, punkty edukacyjne za udział w szkoleniach organizowanych przez Zakład Ubezpieczeń Społecznych),
      - praca na umowę o pracę, możliwość zatrudnienia w niepełnym wymiarze czasu pracy ,
      - proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną,
      - skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne,
      - oferta niekompletna, niepodpisana oraz bez wymaganej i podpisanej klauzuli nie będzie rozpatrywana
      - dokumenty złożone po terminie nie będą rozpatrywane

      - zachęcamy do składania oferty kandydatów z niepełnosprawnościami

      Oferujemy


      Oferujemy:

      zatrudnienie na podstawie umowy o pracę

      możliwość rozwoju zawodowego

      bogaty pakiet świadczeń socjalnych

      Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

      Wyposażenie stanowiska pracy:

      sprzęt komputerowy
      sprzęt biurowy

      Warunki wykonywania pracy:

      - spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
      - polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,

      - konieczność poruszania się po całym obiekcie,

      - konieczność wykonywania pracy poza biurem,

      - konieczność odbywania podróży służbowych,

      - budynek 4-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
      - stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze
      - wejście do budynku jest z poziomu chodnika,
      - drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
      - w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami

      Źródło: Zus/Praca

      Aplikuj

  • Dyrektor Oddziału

    ZUS Oddział w Toruniu
    • Chrzanów
    • umowa o pracę
    • Dyrektor Oddziału


      3345481

      Obowiązki


      Zakres obowiązków:

      1. Nadzoruje dochodzenie i egzekucję należności Funduszu Ubezpieczeń Społecznych i Funduszu Alimentacyjnego w likwidacji.
      2. Nadzoruje ustalenie uprawnień i wypłatę świadczeń z ubezpieczenia społecznego.
      3. Nadzoruje ochronę danych osobowych i informacji niejawnych.
      4. Zarządza zasobami materialnymi i finansowymi oddziału.
      5. Reprezentuje oddział przed sądami powszechnymi i przed organami administracji rządowej i samorządowej.
      6. Organizuje procesy inwestycyjne w oddziale.
      7. Nadzoruje kontrolę płatników składek.
      8. Nadzoruje realizację zamówień publicznych w oddziale.
      9. Nadzoruje przygotowanie sprawozdań i planów finansowych z zakresu działania oddziału.
      10. Nadzoruje organizowanie procesu orzekania o niezdolności do pracy i prewencji rentowej.
      11. Kieruje podległymi pracownikami i komórkami organizacyjnymi.

      Wymagania


      Niezbędne:

      • wykształcenie wyższe
      • 5-letni staż pracy
      • powyżej 3 lat doświadczenia w kierowaniu
      • powyżej 4 lat doświadczenia w zarządzaniu

      Mile widziane:

      • wykształcenie wyższe (prawo, administracja, ubezpieczenia społeczne, ekonomia, zarządzanie)
      • studia podyplomowe (ubezpieczenia społeczne, zarządzanie)
      • minimum 2 lata pracy związanej z zarządzaniem samodzielną jednostką organizacyjną

      Dodatkowe:

      • zorientowanie na realizację celów
      • zorientowanie na jakość
      • umiejętność współpracy i komunikacji
      • elastyczność
      • nastawienie na rozwój
      • umiejętność kierowania
      • umiejętność motywowania pracowników
      • dbanie o rozwój podległych pracowników
      • przywództwo
      • umiejętność zarządzania procesowego

      Wymagane dokumenty:

      • CV
      • list motywacyjny
      • dokumenty potwierdzające wykształcenie i wymagane doświadczenie zawodowe
      • świadectwa pracy dokumentujące wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia - w przypadku pozostawania w stosunku pracy
      • odręcznie podpisane oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwa popełnione z winy umyślnej,
      • odręcznie podpisane oświadczenie, że kandydat nie podlega wpisowi do rejestru prowadzonego przez Główną Komisję Orzekającą na podstawie art. 188 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych.

      Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.

      Dodatkowe informacje:

      Nabór będzie się składał z 2 etapów:

      etap 1

      test wiedzy zawodowej ze znajomości przepisów dotyczących systemu ubezpieczeń społecznych, emerytur i rent z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych, finansów publicznych, zamówień publicznych, ochrony danych osobowych i informacji niejawnych, ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, kodeksu postępowania administracyjnego, kodeksu cywilnego;

      etap 2

      rozmowa kwalifikacyjna z elementami wywiadu kompetencyjnego przeprowadzona w formie stacjonarnej lub zdalnej przez komunikator internetowy - wywiad on-line.

      Do etapu 2 zostaną zakwalifikowane osoby, które pozytywnie przejdą etap 1 rekrutacji (wyniki testu).

      Skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne.

      Oferty kandydatów niezakwalifikowanych zostaną usunięte z systemu naboru po zakończeniu procedury rekrutacji.

      Oferty niekompletne, niepodpisane oraz bez wymaganych i niepodpisanych oświadczeń nie będą rozpatrywane.

      Dokumenty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

      Oferujemy


      Oferujemy:

      • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
      • możliwość rozwoju zawodowego
      • bogaty pakiet świadczeń socjalnych
      • system premiowy

      Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

      Wyposażenie stanowiska pracy:

      • sprzęt komputerowy
      • sprzęt biurowy

      Warunki wykonywania pracy:

      • spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
      • polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
      • konieczność poruszania się po całym obiekcie,
      • konieczność odbywania podróży służbowych,
      • budynek 4-piętrowy z windą
      • wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika
      • przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia
      • drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami

      Lista kandydatów spełniających wymagania formalne:

      1. Katarzyna Bojdak, Libiąż

      2. Renata Bebak, Zagórze

      2. Jacek Pyrek, Oświęcim

      Źródło: Zus/Praca

      Aplikuj

  • Lekarz orzecznik Zakładu (wynik naboru)

    ZUS Oddział w Toruniu
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • Lekarz orzecznik Zakładu (wynik naboru)


      3345814

      Obowiązki


      Cel stanowiska

      Wydawanie orzeczeń i opinii lekarskich w sprawach świadczeń oraz kontrola prawidłowości orzekania o czasowej niezdolności do pracy i wystawiania zaświadczeń lekarskich.

      Wymagania


      Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy

      Wymagania niezbędne:

      • lekarz medycyny z tytułem specjalisty
      • minimum 4 lata czynnego wykonywania zawodu lekarza

      Mile widziane:

      • specjalizacja (choroby wewnętrzne, chirurgia, neurologia, psychiatria, medycyna pracy)
      • minimum 6 miesięcy pracy związanej z orzecznictwem lekarskim

      Wymagania dodatkowe:

      • orientacja na cel oraz na jakość
      • orientacja na klienta
      • wysoki poziom komunikacji i współpracy
      • umiejętność rozwiązywania problemów, opanowanie
      • umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach
      • umiejętność planowania i organizacji pracy własnej
      • chęć rozwijania posiadanej wiedzy i podnoszenia kwalifikacji
      • znajomość obsługi pakietu MS Office

      Wymagane dokumenty:

      • CV
      • list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska o jakie kandydat się ubiega
      • skanykserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie i specjalizację, doświadczenie zawodowe, staż pracy
      • aktualne zaświadczenie o prawie wykonywania zawodu
      • odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji poniższej treści (w przypadku przesłania dokumentów w formie papierowej) 'Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa.'

      Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.

      Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych () w zakładce 'Praca w ZUS'.

      Dokumenty należy przesłać:

      1. przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
      2. lub na adres:

      Zakład Ubezpieczeń Społecznych

      Oddział w Bielsku-Białej

      Krasińskiego 34, 36

      43-350 Bielsko-Biała

      Kontakt telefoniczny:

      33 825 24 05

      Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu aplikacji lub datę wpływu korespondencji do Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Bielsku-Białej w godzinach urzędowania.

      Dodatkowe informacje:

      • proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną
      • skontaktujemy się wyłącznie z kandydatami spełniającymi wymagania formalne,
      • oferty niekompletne, niepodpisane, przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.

      Oferujemy


      Oferujemy:

      • umowę o pracę- do obsadzenia 3 etaty
      • możliwość zatrudnienia w niepełnym wymiarze czasu pracy
      • możliwość ustalenia indywidualnego czasu pracy
      • możliwość rozwoju zawodowego (udział w szkoleniach, seminariach, dodatkowy urlop szkoleniowy, punkty edukacyjne za udział w szkoleniach organizowanych przez Zakład Ubezpieczeń Społecznych)
      • świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych
      • atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZU

      Do aplikowania zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami. Stwarzamy pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

      Wyposażenie stanowiska pracy:

      • sprzęt komputerowy,
      • sprzęt biurowy.

      Warunki wykonywania pracy:

      • spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
      • polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
      • konieczność poruszania się po całym obiekcie
      • konieczność odbywania podróży służbowych
      • budynek 5-piętrowy z windą
      • stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze
      • wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika
      • drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie
      • w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami

      Wynik naboru:

      W wyniku rekrutacji nie wyłoniono kandydata. Rekrutacja zakończona niepowodzeniem.

      Źródło: Zus/Praca

      Aplikuj

  • Stanowisko ds. ustalania świadczeń międzynarodowych i korespondencji

    ZUS Oddział w Toruniu
    • 2 800 zł / mies.
    • Grudziądz
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      opracowywanie spraw w ramach realizacji procesów dotyczących obsługi wniosków i korespondencji osób posiadających polskie i zagraniczne okresy ubezpieczenia

      Wymagania

      • Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
      • Inne wymagania: Wykształcenie min. średnie, pożądane wyższe (nauki społeczne, gospodarka, ekonomia, administracja, prawo), umiejętność obsługi pakietu MS Office, mile widziana znajomość ustawy o emeryturach i rentach Z FUS, mile widziana znajomosć ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, opracowywanie spraw w ramach realizacji procesów dotyczących obsługi wniosków i korespondencji osób posiadających polskie i zagraniczne okresy ubezpieczenia, umowa o pracę, praca na I zmianę w Grudziądzu, wynagrodzenie brutto od 2800 zł/m-c.

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 2 800 PLN
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Stanowisko ds. opracowania decyzji i korespondencji

    ZUS Oddział w Toruniu
    • 2 800 zł / mies.
    • Grudziądz
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      opracowywanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji

      Wymagania

      • Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
      • Inne wymagania: Wykształcenie min. średnie, pożądane wyższe (zarządzanie, ekonomia, administracja, ubezpieczenia), umiejętność obsługi pakietu MS Office, mile widziana znajomość ustawy o emeryturach i rentach Z FUS, opracowywanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji, umowa o pracę, praca na I zmianę w Grudziądzu, wynagrodzenie brutto od 2800 zł/m-c.

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 2 800 PLN
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Młodszy konsultant cot

    ZUS Oddział w Toruniu
    • 2 800 zł / mies.
    • Grudziądz
    • umowa na zastępstwo
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      telefoniczna obsługa klientów ZUS, obsługa korespondencji prowadzonej drogą elektroniczną w ramach COT

      Wymagania

      • Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
      • Inne wymagania: Wykształcenie min. średnie, pożądane wyższe, umiejętność obsługi pakietu MS Office, mile widziana znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, telefoniczna obsługa klientów ZUS, obsługa korespondencji prowadzonej drogą elektroniczną w ramach COT, umowa o pracę w zastępstwie, praca na II zmiany (7-18) w Grudziądzu, wynagrodzenie brutto od 2800 zł/m-c.

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 2 800 PLN
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną

Pracodawcy w Toruniu