Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 26.05.2024

Specjalista ds. obsługi sekretariatu

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
  • Zielona Góra, lubuskie

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa)

  • Obciążenie mięśniowo-szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych;

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Praca w pomieszczeniach biurowych, z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych: telefon, faks, ksero, komputer
  • Budynek i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy, warunki są dostosowane do rodzaju wykonywanych prac i są przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych: podjazd dla wózków, winda, toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze, utrudnienie mogą stanowić drzwi między ciągami komunikacyjnymi
  • Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym
  • prowadzi w systemie EZD rejestrację korespondencji wpływającej do Oddziału w formie elektronicznej (ePUAP, system EZD, mail); przedkłada dyrekcji do dekretacji lub do podpisu korespondencję oddziału;
  • prowadzi terminarz spotkań i narad w uzgodnieniu z dyrektorem i zastępcami;
  • obsługuje urządzenia techniczne będące na wyposażeniu sekretariatu, przekazuje komunikaty, polecenia i ustalenia organizacyjne pracownikom Oddziału, wspiera Dyrektora Oddziału w terminowej realizacji zadań zleconych podległym komórkom organizacyjnym;
  • przygotowuje i obsługuje spotkania dyrektorów z interesantami i gośćmi;
  • redaguje pisma dyrektora oddziału i jego zastępców, obsługuje pocztę elektroniczną, prowadzi książkę kontroli zewnętrznych;
  • prowadzi sprawy związane z przygotowaniem materiałów dotyczących zamówień publicznych związanych z obsługą sekretariatu i spotkań dyrekcji Oddziału;
  • udziela klientom zewnętrznym informacji i kieruje strony do merytorycznych wydziałów;
  • archiwizuje i przekazuje akta spraw dyrektora oddziału do zakładowego archiwum akt jawnych.

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w zakresie prowadzenia sekretariatu lub obsługi administracyjnej i/lub kancelaryjnej
  • Umiejętność obsługi komputera, w szczególności pakietu MS Office
  • Posiadanie kompetencji: wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja
  • Swobodne formułowanie wypowiedzi w mowie i piśmie
  • Niepełnienie służby zawodowej, niepracowanie w organach bezpieczeństwa państwa, wymienionych w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów; niepozostawanie współpracownikiem tych organów. Dotyczy kandydatów urodzonych przed 01.08.1972r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe w zakresie administracyji
  • co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w jednostkach administracji publicznej
  • Aktualne Poświadczenie Bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli zastrzeżone lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej
  • Znajomość przepisów kancelaryjnych

Oferujemy

  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych
  • Stabilną pracę w jednostce administracji państwowej z wieloletnią tradycją, otwarte i przyjazne środowisko pracy, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • Trzynaste wynagrodzenie
  • Możliwość rozwoju kompetencji zawodowych
  • Pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach
  • Refundacja m.in. kosztów nauki na studiach, studiach podyplomowych, kursach zawodowych, kursach językowych
  • Możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie

Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 26.05.2024
Powrót do listy ofert