Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 31.05.2024

Naczelnik wydziału w Wydziale do Spraw Deinstytucjonalizacji oraz Włączenia Społecznegow Biurze Pełn

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie
  • Warszawa, mazowieckie

Urzędnik

Umowa o pracę

Praca zdalna

Zakres obowiązków

  • Praca administracyjno-biurowa.
  • Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe.
  • Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
  • Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe. Zagrożenie korupcją. Permanentna obsługa klientów zewnętrznych. Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.
  • Budynek przy ul. Żurawiej 4a jest dostępny i częściowo dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Wewnątrz zapewniona jest odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych, a także drzwi wewnętrzne o odpowiedniej szerokości. W budynku znajdują się dwie windy ułatwiające poruszanie się, ale nie są w pełni dostosowane dla osób na wózku inwalidzkim (wejścia do windy mają szerokość 77 cm). W budynku znajduje się łazienka dostosowana dla osób niepełnosprawnych.

  • Zarządza podległym wydziałem poprzez planowanie zadań, określanie celów do realizacji, zapewnianie przepływu informacji niezbędnych do realizacji celów, wspieranie pracowników w realizacji celów oraz budowanie pozytywnej atmosfery pracy, monitorowanie wykonania zadań oraz rozliczanie z efektów pracy, dokonywanie bieżącej i okresowej oceny podległych pracowników z zapewnieniem konstruktywnej informacji zwrotnej, identyfikowanie potrzeb szkoleniowych podległych pracowników oraz planowanie indywidualnych ścieżek rozwoju, wdrażanie nowozatrudnionych pracowników, skuteczne rozwiązywanie konfliktów, wnioskowanie w sprawach pracowniczych oraz wykorzystywanie pozafinansowych metod motywowania i budowania zaangażowania pracowników.
  • Uczestniczy w przygotowywaniu, opracowywaniu i opiniowaniu nowych lub realizowanych działań służących wdrożeniu idei deinstytucjonalizacji i włączenia społecznego osób z niepełnosprawnościami.
  • Bierze udział w przygotowywaniu informacji, opinii i stanowisk dotyczących Konwencji o prawach osób niepełnosprawnych i jej wdrażania oraz upowszechnianiu informacji dotyczących Konwencji o prawach osób niepełnosprawnych oraz jest zaangażowany w prowadzenie spraw w zakresie współpracy zagranicznej i integracji europejskiej oraz udziału w pracach Europejskiej Platformy ds. Niepełnosprawności.
  • Zapewnia udzielanie odpowiedzi i wyjaśnień w zakresie przepisów, rozwiązań i koncepcji dotyczących deinstytucjonalizacji i włączenia społecznego osób z niepełnosprawnościami.
  • Bierze udział w pracach związanych z koordynowaniem działań związanych z wdrażaniem Strategii na rzecz Osób z Niepełnosprawnościami 2021–2030 w celu monitoringu i ewaluacji realizacji zapisanych w niej działań.
  • Bierze udział w realizacji projektów ze środków EFS, w szczególności w zakresie zarządzania nimi, współpracy z pozostałymi komórkami organizacyjnymi Ministerstwa w zakresie ich realizacji oraz wykonywania zadań merytorycznych w projektach.

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 4 lata doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych lub w obszarze problematyki osób z niepełnosprawnościami
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (co najmniej na poziomie B2)
  • Znajomość ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych i przepisów wykonawczych
  • Znajomość Konwencji ONZ o prawach osób niepełnosprawnych
  • Umiejętność współpracy
  • Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
  • Umiejętność analizy i syntezy informacji
  • Komunikatywność
  • Umiejętność zarządzania ludźmi
  • Umiejętność obsługi komputera: MS Office
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • doświadczenia zawodowego

Oferujemy

  • Dodatkowe wynagrodzenie (tzw. 13tka).
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy.
  • Możliwość rozpoczynania i kończenia pracy w przedziale czasowym zamiast stałych godzin pracy, rozpoczęcie pracy między 7.00 a 9.30.
  • Możliwość wykonywania pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna).
  • Po uzgodnieniu z przełożonym możliwość skrócenia czasu pracy połączona z obowiązkiem „odpracowania” czasu wolnego.
  • Bardzo dobra lokalizacja – centrum Warszawy.
  • Bufet pracowniczy.
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu.
  • Dofinansowanie kosztów żłobków/przedszkoli/wyprawki szkolonej z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (z ZFŚS).
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników (z ZFŚS).
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników (z ZFŚS).
  • Dofinansowanie karty sportowej lub dofinasowanie związane z aktywnością sportowo-rekreacyjną/kulturalno-oświatową.
  • Wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej.
  • Możliwość skorzystania z dodatkowego ubezpieczenia grupowego i medycznego.

Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 31.05.2024
Powrót do listy ofert

Podobne oferty pracy