Kierownik sekcji ds. organizowania i kierowania pracą sekcji

Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie
  • Lublin, lubelskie

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

  • Praca wykonywana jest w budynku KWP w Lublinie, przy ul. Narutowicza 73, w pomieszczeniu biurowym Wydziału Inwestycji i Remontów KWP w Lublinie. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, poruszających się na wózkach inwalidzkich – bariery architektoniczne (schody przy wejściu do budynku, brak podjazdu, brak windy, brak przystosowanych sanitariatów).
  • Pracownik wykonuje większość czynności o charakterze statycznym, związanych głównie z pracą przy komputerze. Na stanowisku występuje również praca w terenie związana z wyjazdami do obiektów Policji garnizonu lubelskiego celem ustalenia zakresów niezbędnych do wykonania prac inwestycyjno-remontowych. Realizacja zadań wymaga częstych kontaktów z pracownikami innych komórek organizacyjnych KWP w Lublinie zajmujących się realizacją powiązanych zadań. Praca w oświetleniu naturalnym oraz sztucznym, przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy, w wymuszonej pozycji ciała. Część zadań realizowana jest na zewnątrz budynku. Występują wyjazdy w teren środkami komunikacji miejskiej, publicznej lub służbowym sprzętem transportowym.
  • planuje, organizuje i kieruje pracą Sekcji Inwestycji, ustala harmonogramy pracy, sporządza podział zadań do realizacji pomiędzy pracowników i przeprowadza systematyczny nadzór ich wykonywania,
  • opracowuje i koordynuje realizacje rocznych i wieloletnich planów rzeczowo - finansowych dla zadań inwestycyjnych i remontowych,
  • opracowuje i koordynuje realizacje planu zamówień publicznych w zakresie zagadnień przewidzianych dla Sekcji,
  • nadzoruje i pełni funkcję koordynatora zadań inwestycyjnych i remontowych realizowanych przez inspektorów nadzoru,
  • nadzoruje terminowe i prawidłowe wykonanie przeglądów obiektów wymaganych przepisami prawa,
  • koordynuje realizacje obowiązków sprawozdawczych oraz realizacje zaleceń pokontrolnych instytucji zewnętrznych oraz komórek organizacyjnych KWP,
  • dokonuje wobec podległych pracowników czynności nałożonych na pracodawcę, w tym zarządza i rozlicza czas pracy, motywuje, sporządza dokumenty pracownicze, m in. opisy stanowisk pracy, zakresy czynności, wnioski personalne itp.,
  • prowadzi nadzór nad wykorzystaniem majątku pracodawcy przez podległych pracowników oraz korzystaniem przez podległych pracowników z uprawnień nadanych do systemów pracodawcy.

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe techniczne z zakresu budownictwa
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze nadzoru nad inwestycjami i remontami
  • Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne” lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne” (plik do pobrania w zakładce oświadczenia)
  • Znajomość i umiejętność stosowania przepisów regulujących sprawy budowlane, zamówień publicznych, finansów publicznych, BHP i p.poż, Kodeksu Pracy, KPA
  • Dobra organizacja czasu pracy
  • Komunikatywność
  • Zdolność analitycznego myślenia
  • Obsługa komputera, znajomość pakietu MS Office
  • Umiejętność działania w sytuacjach stresowych i pod presją czasu
  • Asertywność oraz umiejętność argumentowania
  • Dyspozycyjność
  • Umiejętność kierowania zespołem
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r. (plik do pobrania w zakładce oświadczenia)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
  • Przeszkolenie: w zakresie zamówień publicznych
  • Uprawienia budowlane

Oferujemy

  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy, trzynaste wynagrodzenie
Dodana
Wygasa (za 5 dni temu)
Powrót do listy ofert