Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta I Reklamacji z Językiem Niemieckim

  • Częstochowa, śląskie

Inny

Umowa o pracę

Pełny etat

                  

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta I Reklamacji z Językiem Niemieckim


Twój zakres obowiązków

  • wsparcie zarówno dla administracji, zakupów, reklamacji jak i wprowadzania zamówień,
  • kontakt z klientami głównie w języku angielskim i niemieckim,
  • budowanie dobrego wizerunku firmy,
  • dbałość o najwyższą jakość procesów.

Nasze wymagania

  • znajomość języka niemieckiego i angielskiego na poziomie komunikatywnym,
  • znajomość pakietu Microsoft Office,
  • dobra organizacja pracy własnej jak również umiejętność pracy w zespole,
  • zaangażowanie w powierzone obowiązki,
  • chęć rozwoju i nauki.
  • znajomość systemu ERP,
  • doświadczenie w pracy biurowej.

To oferujemy

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
  • przyjazne środowisko pracy,
  • prywatną opiekę medyczną,
  • ubezpieczenie na życie,
  • pakiety sportowe,
  • elastyczny czas pracy
  • premie świąteczną.

Aplikuj

  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Kebe Poland Sp. z o. o. 42-202 Częstochowa ul. Wały Dwernickiego 125 /141, NIP: 9492192061 zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby bieżącej rekrutacji. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana. Dodatkowo wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby przyszłych rekrutacji przez okres 12 miesięcy. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana.
Dodana
Wygasa (za 16 dni temu)
Powrót do listy ofert