Absolwentka dwóch kierunków studiów magisterskich: filologii polskiej Wydziału Humanistyczno-Społecznego oraz international management Wydziału Zarządzania i Transportu Akademii Techniczno-Humanistyczno w Bielsku-Białej. Stypendystka MNiSW w Warszawie.
Obecnie doktorantka czeskiego Uniwersytetu w Ostrawie, gdzie prowadzi badania o czesko-polskiej komunikacji w obszarze nowych mediów. W 2018 roku otrzymała tytuł Ambasadora ATH w Bielsku-Białej.
Od wielu lat zarówno naukowo, jak i zawodowo zajmuje się komunikacją społeczną w obliczu nowych technologii, marketingiem internetowym i budowaniem wizerunku w sieci. Już w czasie studiów dążyła do tego, aby łączyć teoretyczną wiedzę naukową z praktycznymi założeniami wymagającego rynku. Jako Marketing Manager przyczyniła się do usprawnienia komunikacji marki z odbiorcami, pozyskania nowych partnerów biznesowych czy zbudowania spójnego wizerunku, m.in. w agencjach marketingowych, w branży konsultingowej (usługi prawnicze), dystrybucji rozwiązań IT w kanale B2B i innych.
Założycielka Koła Naukowego Content 3.0, które organizuje certyfikowane, bezpłatne, cykliczne szkolenia dla studentów, absolwentów, pracowników naukowych oraz wszystkich chętnych z ekspertami z branży marketingowej, PR, e-commerce, IT i wielu innych. Content 3.0 liczy dziś kilkaset członków na facebook'owej grupie i kilku biznesowych partnerów, z którymi stale współpracuje. Uczestnicy spotkań mają możliwość dostępu do nowoczensych narzędzi monitoringu Sieci oraz prestiżowych magazynów branżowych.
Współorganizatorka dwóch edycji międzynarodowej konferencji TEDxBielsko-Biała, łączącej świat nauki, techniki i biznesu oraz spotkań z wykładami o marketingu Inicjatywa 2.15 w Bielsku-Białej. Uczestniczka Pierwszego Interdyscyplinarnego Kongresu Akademickiego Ruchu Naukowego Ikona 2017 w Warszawie. Autorka licznych publikacji biznesowych, artykułów naukowych oraz odczytów podczas konferencji międzynarodowych.
Wierzy, że marzenia się nie spełniają – marzenia się spełnia. www.paulinazmijowska.pl