Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 20.05.2024

Archiwista Archiwum Państwowe w Suwałkach Oddział w Ełku

Archiwum Państwowe w Suwałkach
  • Ełk, warmińsko-mazurskie pow. ełcki

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

  • Stanowisko pracy wyposażone w monitor ekranowy z naturalnym i sztucznym oświetleniem,
  • Wysiłek fizyczny,
  • Możliwy kontakt z czynnikiem alergicznym,
  • Praca z materiałami archiwalnymi,
  • Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
  • Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze z koniecznością przemieszczania się na piętrach budynku (budynek nie jest wyposażony w windę),
  • Pomieszczenie sanitarne dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych,
  • Praca w pozycji siedzącej i stojącej.
  • Przejmuje materiały archiwalne,
  • Inwentaryzuje i porządkuje zespoły archiwalne,
  • Wyszukuje informacje i dane zawarte w materiałach archiwalnych oraz sporządza pisemne informacje,
  • Sporządza zaświadczenia, wyciągi, wypisy, odpisy materiałów archiwalnych,
  • Wykonuje kopie cyfrowe materiałów archiwalnych,
  • Prowadzi prace w magazynach archiwalnych związanych z przemieszczaniem akt,
  • Pracuje w systemach informatycznych dedykowanych do obsługi zadań z zakresu ewidencji, opracowania, zabezpieczania i udostępniania zasobu,
  • Sporządza dokumenty urzędowe oraz prowadzi dokumentacje w systemie spraw,
  • Pracuje w systemie Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD).

Wymagania

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego
  • Znajomość ustawy z dnia 14 lipca 1983 roku o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz aktów wykonawczych,
  • Znajomość zasad i metod archiwalnych.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/ kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub póżniej. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe humanistyczne np: archiwalne, biblioteczne, edukacja artystyczna
  • co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w obszarze archiwistyki.
  • Znajomość funkcjonowania elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją (EZD),
  • Znajomość języka angielskiego,
  • Znajomość języka niemieckiego.

Oferujemy

  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Możliwość korzystania z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjanych,
  • Dodatek za wysługę lat,
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych.

Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 20.05.2024
Powrót do listy ofert