SalesHR

Remote Helpdesk Specialist with German - praca zdalna

  • Poznań, wielkopolskie

Specjalista ds. obsługi klienta

Umowa o pracę

Pełny etat

Specjalista (mid/regular)

Praca zdalna

Remote Helpdesk Specialist with German - praca zdalna

Jesteśmy agencją rekrutacyjną która realizuje projekty na kluczowe stanowiska dla naszych klientów.


Naszym klientem jest centrum usług wspólnych rozwijające swój dział wsparcia z językiem niemieckim.
Szukamy łącznie 11 osób.

Remote Helpdesk Specialist with German
cała polska, zdalnie 100proc

Zakres obowiązków

  • obsługa przychodzących zapytań o pomoc oraz wsparcie ze strony użytkowników (głównie przez takie kanały jak e-mail/poczta/czat/telefon)
  • prowadzanie danych do systemu oraz proponowanie rozwiązania problemu - najczęstsze problemy są związane z brakiem hasła, rozwiązaniem błędu w danym programie (podstawowe i proste czynności) jak i bardziej złożone gdzie trzeba rozwiązać ten problem łącząc się zdalnie
  • administrowanie kontami użytkowników, łączenie się przez zdalny pulpit z użytkownikami
  • w przypadku trudniejszego problemu skierowanie użytkownika do II i III linii wsparcia
  • szkoleniowy proces który trwa 2 tygodnie (płatny, hotel gwarantuje pracodawca)
  • praca poniedziałek-piątek, II zmiany między 7 a 20 (naprzemiennie co tydzień), 8h pracy

Wymagania

  • bardzo dobra znajomość języka niemieckiego : poziom C1 oraz angielskiego : poziom B1/B2
  • oświadczenie w obsłudze klienta w zakresie wsparcia telefonicznego (helpdesk) około roku
  • znajomość programów do obsługi zgłoszeń, skrzynek pocztowych, Active Directory, VPN, systemów operacyjnych Windows, aplikacji do łączenia się z pulpitem zdalnym
  • bardzo dobre umiejętności komunikacji i konwersacji, dokumentowania swojej pracy
  • pro-kliencka postawa, umiejętność pracy w zespole

Oferujemy

  • wynagrodzenie podstawowe - otwartość na oczekiwania kandydatów, umowa o pracę'
  • pracę w pełni zdalną z dowolnego miejsca w polsce
  • wszystkie niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon etc)
  • pakiet benefitów korporacyjnych : prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, plan emerytalny, świadczenia socjalne i wiele więcej
  • jasną ścieżkę awansu i możliwości zarabiania większych pieniędzy
  • szybki proces rekrutacyjny (kilka dni) wraz z przygotowaniem do rozmowy
  • Administratorem danych osobowych jest:
    Priority Sale - Marcin Sojka , ul. Kazimierza Odnowiciela 14 , 31-481 Kraków, NIP: 7342730461
    Moje dane osobowe przetwarzane są w celu rekrutacji przez Administratora. Wiem, że przysługują mi następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, znajduje się w Polityce Prywatności Administratora.
  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez:Priority Sale - Marcin Sojka , ul. Kazimierza Odnowiciela 14 , 31-481 Kraków, NIP: 7342730461zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby bieżącej rekrutacji. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana.Dodatkowo wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby przyszłych rekrutacji przez okres 12 miesięcy. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana.
Dodana
Wygasa (dzisiaj)
Powrót do listy ofert

Pozostałe oferty pracodawcy