• Gdańsk, pomorskie

Contract of employment

Full-time

Mid/regular specialist

Hybrid work

Immediate employment

Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47

Ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia

For one of our Clients - a company from the SSC sector with an office located in Gdańsk, we are looking for PTP Accounant.

The primary purpose of this role is to ensure that supplier’s invoices are processed and paid on timely manner in accordance with defined quality standards.

Are you curious and willing to know more details? We are waiting for your application. We will happily give you more details.

Your responsibilities

  • processing invoices accurately and in a timely manner
  • assuring invoice compliance with tax/legal rules and accounting standards
  • resolving issues regarding accounts payable processes
  • payment processing
  • ensuring use of correct VAT rates and exemptions
  • reconciling supplier statements
  • vendor and GL accounts reconciliation
  • contacting internal partners from different countries to obtain required information/approvals
  • making sure that incoming queries are handled in a professional and timely manner
  • taking an active part in creating and keeping process documentation up to date
  • identifying process improvements initiatives and actively taking part in the implementation
  • training and sharing knowledge with other team members
  • active participation in business meetings
  • making sure agreed KPIs are on the required level
  • supporting month end closing activities

Our requirements

  • good understanding of PTP Accounts Payable process
  • understanding of general VAT rules
  • minimum 2 years of experience in accounting
  • good knowledge of English - minimum B2 level
  • experience in working with the ERP systems, preferably SAP
  • good command of Excel
  • proactivity, problem-solving attitude
  • presenting level of commitment, responsibility, ownership
  • capable to adjust to the situation
  • enhancing of cross team cooperation
  • "can do” attitude
  • goal orientation
  • ability to understand stakeholders’/business partners’ needs
  • good team player
  • detail oriented and well-organized with ability to establish priorities

We offer

  • a contract of employment
  • flexible working hours
  • hybrid work system
  • modern office
  • private medical healthcare
  • life insurance
  • sports card
  • benefit platform
  • language classes
  • subsidy for public transport
  • holiday bonuses
More about the employer
  • Administratorem danych osobowych jest Randstad Polska Sp. z o.o. 02-305 Warszawa Al Jerozolimskie 134, NIP: 5222450829. Moje dane osobowe przetwarzane są w celu rekrutacji przez Administratora. Wiem, że przysługują mi następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, znajduje się w Polityce Prywatności Administratora.
  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Randstad Polska Sp. z o.o. 02-305 Warszawa Al Jerozolimskie 134, NIP: 5222450829 zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby bieżącej rekrutacji. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana. Dodatkowo wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby przyszłych rekrutacji przez okres 12 miesięcy. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana.
Dodana
Wygasa (za 22 dni)
Powrót do listy ofert

Pozostałe oferty pracodawcy