Pracownika recepcji/kancelarii z orzeczeniem o niepełnosprawności

  • Warszawa, mazowieckie

Recepcjonistka

Umowa o pracę

Pełny etat

Zakres obowiązków

Umowa o pracę na czas określony

Wymagania

  • Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
  • Uprawnienia: dobra organizacja pracy, komunikatywność,obsługa klienta,znajomość programów Ms Office
  • Inne wymagania:
    Dobre planowanie i organizowanie pracy własnej,
    Skrupulatność i zaangażowanie,
    Samodzielna w podejmowaniu działań i decyzji,
    Doświadczenie w obszarze obsługi klienta/administracji będzie dodatkowym atutem,
    Mile widziany: -komunikatywny angielski
  • Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie

Oferujemy

  • Wynagrodzenie brutto: od 4 300 PLN
  • Opis wynagrodzenia: Praca jednozmiaowa w godzinach 8:00-16:00

    Pracodawca oferuje:
    Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
    Samodzielne zadania, które pomogą w budowaniu relacji wewnątrz organizacji.
  • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
CBOP
Dodana
Wygasa (za 19 dni)
Powrót do listy ofert

Podobne oferty pracy