Specjalista ds. kontroli w departamencie inspekcji i kontroli budowlanej k/m

  • Warszawa, mazowieckie

Pracownik biurowy

Umowa o pracę

Pełny etat

Praca zdalna

Zakres obowiązków

Umowa o pracę na czas określony

Wymagania

  • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • Zawody: Pracownik biurowy (wymagany staż - lata: 1)
  • Języki: polski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
  • Inne wymagania: Pracodawca oferuje: Pracodawca oferuje: ruchomy czas pracy, częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna),
    zatrudnienie w ramach umowy o pracę w wymiarze pełnego etatu, dodatkowe nagrody za wykonywane zadania kontrolne,
    przyjazne środowisko pracy, szkolenia dla członków korpusu Służby Cywilnej, możliwość wyjścia z pracy w celu załatwienia ważnej sprawy, pomieszczenie na rowery na terenie urzędu, pokój pracy dla rodzica z dzieckiem, co oznacza, że w zakresie zadań realizowanych w siedzibie Urzędu jest możliwość przyjścia do pracy z dzieckiem, dofinansowanie do wypoczynku pracowników, dofinansowanie do wypoczynku dzieci
    pracowników, dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy (powyżej 5 lat stażu pracy), dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. trzynastka, pakiet socjalny (pożyczki na cele mieszkaniowe na preferencyjnych warunkach, dofinansowanie działalności kulturalno-oświatowej m.in. dopłata do biletów do teatru, kina, muzeum oraz działalności sportowo-rekreacyjnej tj. programu MultiSport lub MultiLife Active&Relax), możliwość wykupienia w preferencyjnej cenie polisy na życie, ubezpieczenia odpowiedzialności majątkowej funkcjonariusza publicznego za rażące naruszenie prawa i zniżkowej legitymacji PKP.

    (niezbędne):
    - wykształcenie wyższe,
    - doświadczenie zawodowe: 1 rok w administracji architektoniczno-budowlanej lub nadzorze budowlanym przy realizacji zadań inspekcyjnych, kontrolnych lub orzeczniczych albo w administracji rządowej lub samorządowej przy realizacji zadań kontrolnych albo w budownictwie,
    - znajomość przepisów: ustawy - Prawo budowlane,
    ustawy o wyrobach budowlanych, ustawy o kontroli w administracji rządowej oraz określonych na jej podstawie standardów
    kontroli w administracji rządowej, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w
    administracji,
    - umiejętność stosowania prawa w praktyce,
    - umiejętność argumentowania,
    - umiejętność pracy w zespole,
    - komunikatywność,
    - kultura osobista,
    - odporność na stres,
    - w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie
    od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy
    kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć
    oświadczenie lustracyjne lub informację o złożeniu oświadczenia lustracyjnego, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.,
    - posiadanie obywatelstwa polskiego,
    - korzystanie z pełni praw publicznych, - nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne
    przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe): - wykształcenie:
    wyższe prawnicze, administracyjne, techniczne z zakresu budownictwa lub pokrewne albo studia podyplomowe z zakresu prawa administracyjnego, prawa budowlanego lub kontroli w administracji publicznej albo średnie techniczne z zakresu budownictwa,
    - uprawnienia budowlane,
    - prawo jazdy kat. B

    Dokumenty niezbędne:
    - CV i list motywacyjny,
    - kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
    - kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego,
    - oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
    - oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru,
    - oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. nie pracowałam/łem, nie pełniłam/łem służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie byłam/byłem współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia
    18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści
    tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później,
    - oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
    - oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

    Dokumenty dodatkowe
    - kopie dokumentów potwierdzających spełnienie
    wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia,
    - kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje.

    Terminy i miejsce składania dokumentów: Dokumenty należy złożyć do: 29.07.2024 r. (decyduje data wpływu oferty do urzędu).
    Miejsce składania dokumentów: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego Biuro Organizacyjne Kancelaria Ogólna ul. Krucza 38/42 00-926 Warszawa z dopiskiem Ogłoszenie nr 140093.

    Dokumenty można składać również za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres: nabory@gunb.gov.pl. Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: od poniedziałku do piątku, w godz. 8:15-16:15, pod nr tel.: (22) 661 94 66, 603 757 793 lub mailowego na adres: nabory@gunb.gov.pl.

    Aplikując, kandydat oświadcza, że znana jest mu treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze.

    Urząd jest pracodawcą równych szans.
    Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

    Do aplikowania zachęcane są osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu (z uwzględnieniem informacji dotyczących warunków pracy) do udziału w naborze.

    Jako osoba z niepełnosprawnością kandydat nie może skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu.
    Nie należy składć dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6 %. Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: krajowe wyjazdy służbowe wymagające dyspozycyjności, powodujące długotrwałe pobyty poza miejscem zamieszkania; praca w siedzibie jednostek kontrolowanych oraz na terenie budowy lub obiektów budowlanych i w ich otoczeniu; nietypowe godziny pracy związane z realizacją zadań kontrolnych; bezpośrednie i pośrednie kontakty z kierownikami i pracownikami jednostek kontrolowanych oraz uczestnikami procesu budowlanego; praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca przemieszczania się pomiędzy pokojami i piętrami, obsługa urządzeń biurowych (komputer, drukarka, ksero, fax, niszczarka). Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: do budynku prowadzi utwardzone dojście (kostka betonowa) o szerokości umożliwiającej wjazd na teren budynku osoby na wózku inwalidzkim, wejście do budynku znajduje się na poziomie chodnika zewnętrznego; korytarze i drzwi w budynku mają szerokość umożliwiającą poruszanie się osobie na wózku inwalidzkim, nie występuje zróżnicowany poziom podłóg, nie ma progów pomiędzy pokojami i korytarzami; windy w holu głównym mają drzwi o szerokości 80 cm, kabiny mają wymiary 100 cm x 112cm, ponadto obiekt został wyposażony w dźwig towarowy o szerokości drzwi 90 cm i wymiarach kabiny 112 cm x 114 cm, dostępny z poziomu parteru za pośrednictwem rampy zewnętrznej skomunikowanej z holem głównym, umożliwiający dodatkową komunikację pionową w południowej części budynku; korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami wyposażonymi w system kontroli dostępu; na parterze, II, IV i V piętrze budynku znajduje się toaleta przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych.

    Należy przesłać tylko te dokumenty, które są wymagane lub zalecane. Wzory wymaganych oświadczeń dostępne są na stronieinternetowej Urzędu () - w zakładce Pracuj z nami. Wymagane dokumenty powinny być przesłane na adresGłównego Urzędu Nadzoru Budowlanego lub dostarczone osobiście do Kancelarii Ogólnej Urzędu w terminie wyznaczonym w ogłoszeniu.

    Aplikować można za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres: nabory@gunb.gov.pl.

    W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia, muszą być podpisane własnoręcznie przez kandydatki/kandydatów i przesłane w formie skanów lub podpisane podpisem kwalifikowanym lub podpisem zaufanym. W przypadku dokumentów wysłanych w formie skanów kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń przed terminem testu wiedzy lub rozmowy kwalifikacyjnej. Kandydat/kandydatka, która nie spełni tego warunku nie będzie dopuszczona do testu wiedzy/rozmowy kwalifikacyjnej. Oferty pracy, które wpłyną do Urzędu podlegają weryfikacji pod względem spełniania wymogów formalnych, tj.: terminowości złożenia oferty, kompletności dokumentów oraz ich formy i treści (w tym wymaganych podpisów), a także dotyczących wykształcenia, doświadczenia zawodowego itd. Kandydaci, którzy spełnią ww. wymagania zostaną poinformowani o terminie testu wiedzy lub rozmowy kwalifikacyjnej drogą elektroniczną lub telefonicznie. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.

    Miejsce pracy: Krucza 38/42
    Godziny pracy: ruchomy czas pracy, rozpoczynanie pracy w godzinach 7:00-9:30.

    Dane osobowe - klauzula informacyjna: Informacje o przetwarzaniu danych osobowych dla osób ubiegających się o pracę w Głównym Urzędzie Nadzoru Budowlanego [art. 13
    Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) zwanego danej RODO]
    Dane osobowe będzie przetwarzał Główny Inspektor Nadzoru Budowlanego (administrator) [kontakt: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego w Warszawie (00-926), ul. Krucza 38/42] 2. W sprawach związanych z Państwa danymi osobowymi można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych wysyłając email na adres iod@gunb.gov.pl lub poprzez skrzynkę ePUAP Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego /GUNB/skrytka. 3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a i c, art. 9 ust. 2 lit b i art. 10 RODO oraz Kodeksu Pracy, ustawy - Prawo budowlane, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne, ustawy o ochronie informacji niejawnych, ustawy o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych i innych przepisów w celu przeprowadzenia rekrutacji i selekcji kandydatów oraz dokonania wyboru kandydata do zatrudnienia.
    Odbiorcami danych osobowych będą: podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa.
    Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska). 6. Posiadają Państwo prawo do: dostępu do swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie (skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody). Mają Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
  • Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie

Oferujemy

  • Wynagrodzenie brutto: od 6 045 PLN
  • Opis wynagrodzenia: Pracodawca oferuje: ruchomy czas pracy, częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna),
    zatrudnienie w ramach umowy o pracę w wymiarze pełnego etatu, dodatkowe nagrody za wykonywane zadania kontrolne,
    przyjazne środowisko pracy, szkolenia dla członków korpusu Służby Cywilnej, możliwość wyjścia z pracy w celu załatwienia ważnej sprawy, pomieszczenie na rowery na terenie urzędu, pokój pracy dla rodzica z dzieckiem, co oznacza, że w zakresie zadań realizowanych w siedzibie Urzędu jest możliwość przyjścia do pracy z dzieckiem, dofinansowanie do wypoczynku pracowników, dofinansowanie do wypoczynku dzieci
    pracowników, dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy (powyżej
    5 lat stażu pracy), dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. trzynastka, pakiet socjalny (pożyczki na cele mieszkaniowe na
    preferencyjnych warunkach, dofinansowanie działalności kulturalno-oświatowej m.in. dopłata do biletów do teatru, kina,
    muzeum oraz działalności sportowo-rekreacyjnej tj. programu MultiSport lub MultiLife Active&Relax), możliwość wykupienia w
    preferencyjnej cenie polisy na życie, ubezpieczenia odpowiedzialności majątkowej funkcjonariusza publicznego za rażące
    naruszenie prawa i zniżkowej legitymacji PKP.
  • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
CBOP
Dodana
Wygasa (za 13 dni)
Powrót do listy ofert

Podobne oferty pracy