Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Bielsko-Biała

Referent/ Inspektor ds. organizacyjno-prawnych w Zespole Organizacyjno-Prawnym

  • Bielsko-Biała, śląskie

Inspektor

Umowa o pracę

Pełny etat

Specjalista (mid/regular)

Praca stacjonarna

Referent/ Inspektor ds. organizacyjno-prawnych w Zespole Organizacyjno-Prawnym

MIASTO BIELSKO BIAŁA

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku Białej ul. Lipnicka 26 ogłasza nabór na stanowisko:

 

Referent/ Inspektor ds. organizacyjno-prawnych

w Zespole Organizacyjno-Prawnym

Miejsce pracy: Bielsko-Biała
Numer referencyjny: Numer naboru DP/277/D/24


Informacja o warunkach pracy na ww. stanowisku:

Praca w budynku Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku – Białej na ul. Lipnickiej 26. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze w wieloosobowych pomieszczeniach. Budynek posiada windę, lecz nie jest przystosowany dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim.


Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zakładzie w czerwcu 2024 r., w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był wyższy od 6 %.


Termin i miejsce składania dokumentów :

Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętych kopertach należy składać osobiście w siedzibie ZGM przy ul. Lipnickiej 26 na dzienniku podawczym lub pocztą z dopiskiem na kopercie „nabór na wolne stanowisko urzędnicze nr DP/277/D/24” do dnia 23.08.2024 r. (decyduje data wpływu do Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej). Aplikacje, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane. Nie ma możliwości składania aplikacji drogą elektroniczną.


Postępowanie rekrutacyjne:

Wybrani kandydaci po dokonaniu analizy aplikacji zostaną zaproszeni do dalszego postępowania konkursowego drogą telefoniczną lub za pośrednictwem poczty elektronicznej. Zastrzegamy sobie prawo odstąpienia od naboru bez podania przyczyny.


Informacje o wyniku naboru:

Ostateczny wynik naboru zostanie ogłoszony w BIP oraz na tablicy ogłoszeń ZGM, niezwłocznie po zakończeniu postępowania rekrutacyjnego.


Dokumenty aplikacyjne kandydatów po zakończonej procedurze naboru:

W okresie 3 miesięcy od daty zamieszczenia informacji o wyniku naboru w Biuletynie Informacji Publicznej, kandydaci mogą odbierać (osobiście) swoje dokumenty aplikacyjne w pok. nr 19 siedziby ZGM na ul. Lipnickiej 26, w godzinach pracy ZGM. Po upływie tego terminu dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone.


Zakres obowiązków

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku

  • przygotowywanie obsługi kancelaryjnej dla pełnomocników procesowych ZGM w zakresie spraw sądowych prowadzonych w Zespole Organizacyjno-Prawnym,
  • prowadzenie repertorium spraw sądowych obsługiwanych w Zespole Organizacyjno-Prawnym oraz opracowywanie zestawień na podstawie informacji w nim zawartych,
  • czuwanie nad prawidłowym i terminowym obiegiem dokumentów w zakresie prowadzonych spraw w tym monitorowanie terminów prawomocności i wykonalności zapadłych orzeczeń a także przekazywanie informacji w tym zakresie innym komórkom merytorycznym,
  • przygotowywanie pism procesowych w sprawach przed sądami powszechnymi,
  • przygotowywanie odwołań od decyzji administracyjnych,
  • sporządzanie wniosków egzekucyjnych w zakresie egzekucji należności pieniężnych i niepieniężnych,
  • bieżące śledzenie zmian w przepisach prawnych w zakresie statutowej działalności ZGM oraz informowanie o tych zmianach zainteresowane komórki organizacyjne zakładu,
  • przygotowywanie projektów wewnętrznych aktów prawnych oraz aktów prawa miejscowego, dotyczących statutowej działalności ZGM,
  • udzielanie porad prawnych i konsultacji pracownikom ZGM w zakresie bieżącej działalności statutowej,
  • formułowanie pism, stanowisk, wystąpień do klientów i kontrahentów ZGM oraz urzędów, instytucji
    i podmiotów w zakresie bieżącej działalności statutowej.

Wymagania

Kandydatem na wyżej wymienione stanowisko może być osoba, która spełnia następujące kryteria (niezbędne wymagania stawiane kandydatom):

  • posiada obywatelstwo polskie,
  • ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
  • nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • cieszy się nieposzlakowana opinią,
  • posiada wykształcenie wyższe: prawnicze lub administracyjne, w przypadku wykształcenia o kierunku administracyjnym mile widziane doświadczenie w pracy w sądzie, urzędzie lub kancelarii prawnej na stanowisku o zbliżonym zakresie obowiązków,
  • dla stanowiska referenta – posiada co najmniej roczny staż pracy, dla stanowiska inspektora - posiada co najmniej trzyletni staż pracy.


Dodatkowe wymagania stawiane kandydatom:

  • znajomość aktów prawnych:

- ustawy z dnia 21 czerwca 2001r. (z późn. zm.) o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego,

- ustawy z dnia 24 czerwca 1994r. (z późn. zm.) o własności lokali,

- ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. (z późn. zm.) Kodeks cywilny,

- ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. (z późn. zm.)- kodeks postępowania cywilnego,

- ustawy z dnia 28 lipca 2005 r. o kosztach sądowych w sprawach cywilnych

- ustawy z dnia 22 marca 2018 r. o komornikach sądowych,

- ustawy z dnia 21 listopada 2008r. (z późn.zm.) o pracownikach samorządowych,

- ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,

- uchwały numer XXV/624/2020 Rady Miejskiej w Bielsku-Białej z dnia 17 listopada 2020 r. w sprawie przyjęcia „Zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Bielska-Białej”;

  • umiejętność pracy w zespole,
  • dobra organizacja pracy,
  • samodzielność,
  • rzetelność w wykonywaniu powierzonych zdań,
  • znajomość pakietu Ms Office,
  • mile widziane doświadczenie pracy w organach wymiaru sprawiedliwości, organach ścigania, jednostkach samorządu terytorialnego lub kancelarii prawniczej.

Oferujemy

Wymagane dokumenty:

  • podpisane własnoręcznie: CV oraz list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska oraz numeru naboru,
  • kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
  • dokumenty potwierdzające okres wymaganego stażu pracy (kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie
    o zatrudnieniu),
  • inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje, uprawnienia i umiejętności,
  • podpisane własnoręcznie oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (wzór oświadczenia oraz klauzula informacyjna – do pobrania na stronie internetowej ogłoszenia zgm.eu/nabor-na-stanowisko-referenta-inspektora-ds-organizacyjno-prawnych-3/,
  • podpisane własnoręcznie oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i o fakcie, że aplikujący/a nie figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym, jako skazany wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane zgm.eu/nabor-na-stanowisko-referenta-inspektora-ds-organizacyjno-prawnych-3/),
    z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wzór oświadczenia do pobrania na stronie internetowej ogłoszenia
  • Osoba, która przejdzie pozytywnie postępowanie rekrutacyjne, przed zatrudnieniem, zobowiązana będzie do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
  • Administratorem danych osobowych jest Dyrektor Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku – Białej, ul. Lipnicka 26. Podane przez kandydatów dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, RODO), oraz Ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2018 poz. 1000), jedynie w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze na podstawie ustawy o pracownikach samorządowych. Osoba, której dane dotyczą ma prawo dostępu do treści swoich danych. Podanie danych osobowych w zakresie wymienionym w ogłoszeniu o naborze jest obowiązkowe, w pozostałym zakresie dobrowolne.
                                  
  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Miasto Bielsko-Biała Zakład Gospodarki Mieszkaniowej 43-300 Bielsko-Biała ul. Lipnicka 26, NIP: 9372686990 zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby bieżącej rekrutacji. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana. Dodatkowo wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby przyszłych rekrutacji przez okres 12 miesięcy. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana.

    Dokumenty aplikacyjne kandydatów po zakończonej procedurze naboru:
    W okresie 3 miesięcy od daty zamieszczenia informacji o wyniku naboru w Biuletynie Informacji Publicznej, kandydaci mogą odbierać (osobiście) swoje dokumenty aplikacyjne w pok. nr 19a siedziby ZGM na ul. Lipnickiej 26, w godzinach pracy ZGM. Po upływie tego terminu dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone.  
     
Dodana
Wygasa (za 14 dni)
Powrót do listy ofert