Miejski Zarząd Dróg  w Bielsku-Białej

Inspektor lub podinspektor ds. geodezyjno-własnościowych

  • Bielsko-Biała, śląskie

Geodeta

Umowa o pracę

Pełny etat

Specjalista (mid/regular)

Praca stacjonarna

Dyrektor Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej

ul. Michała Grażyńskiego 10,

43-300 Bielsko-Biała

ogłasza nabór na stanowisko:


 


Inspektor lub podinpektor ds. geodezyjno-własnościowych

Miejsce pracy: Bielsko-Biała

Zakres obowiązków


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przygotowywanie i kompletowanie dokumentacji na potrzeby postępowań związanych z regulacją stanu prawnego nieruchomości w szczególności w trybie przepisów Ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną i Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami,
  • prowadzenie rejestru spraw związanych z regulacją stanu prawnego nieruchomości zajętych pod drogi publiczne na terenie Miasta Bielska-Białej,
  • opiniowanie zasadności przejmowania nieruchomości w trwały zarząd przez Miejski Zarząd Dróg w Bielsku-Białej,
  • prowadzenie rejestru nieruchomości przejętych w trwały zarząd przez Miejski Zarząd Dróg w Bielsku-Białej,
  • opiniowanie zajęcia nieruchomości pod pasy drogowe dróg publicznych administrowanych przez Miejski Zarząd Dróg w Bielsku-Białej,
  • opiniowanie wykorzystania pasów drogowych dróg publicznych i zarezerwowanych pasów terenu na inne cele,
  • wprowadzanie realizowanych spraw i dokonanych opinii do Systemu SmartGEM ewidencjonującego prowadzone sprawy i ułatwiającego zarządzanie siecią dróg na terenie Miasta Bielska-Białej,
  • uczestnictwo w pracach związanych z udzielaniem zamówień publicznych obejmujących wykonanie dokumentacji na potrzeby postępowań związanych
    z regulacją stanu prawnego nieruchomości zajętych pod drogi publiczne,
  • przygotowywanie map, planów z wykorzystaniem oprogramowania typu CAD,
  • uczestnictwo w wizjach w terenie.

Wymagania

związane ze stanowiskiem pracy:

Niezbędne

  • obywatelstwo: polskie,
  • wykształcenie: wyższe techniczne, preferowany kierunek w zakresie geodezji i kartografii,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania w pełni z praw publicznych,
  • nieposzlakowana opinia,
  • umiejętność rzeczowej argumentacji i klarownego sposobu przedstawiania poglądów,
  • wysoka kultura osobista,
  • zdolność do pracy pod presją czasu oraz stresu,
  • umiejętność zarządzania swoim czasem, bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność.

dodatkowe:

  • dobra znajomość obsługi komputera, (pakiet Office, programy typu CAD)
  • praktyka zawodowa w jednostkach samorządu terytorialnego, w szczególności realizujących zadania zarządcy drogi publicznej lub gospodarowaniem nieruchomościami,
  • praktyka zawodowa w jednostkach wykonawstwa geodezyjnego, potwierdzająca
    w szczególności udział w pracach związanych z gospodarką nieruchomościami,
  • bardzo dobra znajomość prawa geodezyjnego i kartograficznego i przepisów dotyczących gospodarki nieruchomościami,
  • bardzo dobra znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego – KPA.


Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie*, z podaniem danych umożliwiających kontakt, tj. adresu, adresu e-mail lub numeru telefonu,
  • list motywacyjny,
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • kopie dokumentów poświadczających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, umowy, w tym o dzieło i zlecenia, zaświadczenia o zatrudnieniu lub inne, z których wynika okres zatrudnienia i zajmowane stanowisko), w przypadku dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe sporządzonych w języku obcym prosimy o załączenie tłumaczenia na język polski,
  • kopie dokumentów potwierdzających ukończone szkolenia w zakresie zadań realizowanych na stanowisku pracy.

Oferty zawierające wymienione dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z napisem „nabór na wolne stanowisko urzędnicze inspektora ds. geodezyjno-własnościowych lub podinspektor ds. geodezyjno-własnościowych”

do dnia 23 września 2024 r.

na adres

Miejski Zarząd Dróg w Bielsku-Białej

43-300 Bielsko-Biała

ul. Michała Grażyńskiego 10 pokój nr 7A

(osobiście lub listownie) w podanym wyżej terminie (data wpływu do MZD). Nie ma możliwości składania dokumentów pocztą elektroniczną.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej na tablicy informacyjnej Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej, ul. Michała Grażyńskiego 10.

Osoba, której oferta zostanie wybrana będzie zobowiązana do dostarczenia potwierdzenia faktu niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.

Inne informacje:

Oferty, które wpłyną po terminie oraz oferty niekompletne lub nie spełniające wymogów nie będą brane pod uwagę. Kandydaci zakwalifikowani zostaną ocenieni na podstawie przedłożonych dokumentów. Po podjęciu przez komisję konkursową decyzji o przeprowadzeniu rozmów kwalifikacyjnych, kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie spotkania w celu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej. Zastrzega się prawo nie skorzystania ze złożonych ofert. Osobom, które nie zostały telefonicznie powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej dziękujemy za udział w konkursie. Dokumenty aplikacyjne w ciągu trzech miesięcy od zakończenia konkursu można odebrać w pokoju nr 7A w siedzibie MZD, dokumenty nie odebrane po tym terminie zostaną komisyjnie zniszczone. W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski.

*Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie wraz z klauzulą informacyjną dla kandydata jest dostępny w Biuletynie Informacji Publicznej Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej w zakładce Nabór pracowników / Kwestionariusz osobowy wraz z oświadczeniami

Oferujemy


  • świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
  • możliwość korzystania z kart sportowo- rekreacyjnych oraz ubezpieczeń grupowych
  • przyjazną atmosferę w miejscu pracy.


Warunki pracy


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

  • praca biurowa przy użyciu takich urządzeń jak: komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów, faks,
  • czynności merytoryczne i administracyjne wykonywane w trakcie pracy biurowej
    w pozycji siedzącej, praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, oświetlenie naturalne i sztuczne,
  • bariery architektoniczne: brak wind i podjazdów dla osób niepełnosprawnych.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Zarządzie Dróg w Bielsku-Białej w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, kształtuje się na poziomie poniżej 6%.



  • Administratorem danych osobowych jest Miasto Bielsko-Biała Miejski Zarząd Dróg w Bielsku-Białej 43-300 Bielsk-Biała ul. Michała Grażyńskiego 10, NIP: 9372686990. Moje dane osobowe przetwarzane są w celu rekrutacji przez Administratora. Wiem, że przysługują mi następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, znajduje się w Polityce Prywatności Administratora.
  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez: Miasto Bielsko-Biała , Miejski Zarząd Dróg w Bielsku-Białej , ul. Michała Grażyńskiego 10 , 43-300 Bielsko-Biała, NIP: 9372686990 zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby bieżącej rekrutacji. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana.
Dodana
Wygasa (za 6 dni)
Powrót do listy ofert

Podobne oferty pracy