Chat Support Specialist with Bulgarian language

  • Wrocław, dolnośląskie

Specjalista ds. obsługi klienta

Umowa zlecenie

           

Zakres obowiązków

Your tasks:

  • Answering Customers questions on chat in Bulgarian,
  • Supporting the Customers at every stage of purchase,
  • Handling and processing returns and complaints,
  • Providing the highest possible quality of service.

Wymagania

Requirements:

  • Knowledge of Bulgarian language at least on B2 level,
  • Knowledge of Polish or English at least on B2 (necessary to participate in training),
  • Willingness to work shifts - project runs 24/7, and we expect you to work a minimum of 120h per month,
  • Precise and clear formulation of written statements,
  • High personal culture,

Experience in working with Customers is welcome.

Oferujemy

In return, we offer:

  • A guaranteed hourly payment,
  • An induction package that will allow you to fully carry out assigned tasks on your own,
  • Developmental work in an international team;
  • Support from coaches and an experienced team;
  • Opportunity for promotion and development within the structures of CCIG Group;
  • Opportunity to subsidize additional benefits i.e.: Multisport card, Medical Package, Life Insurance;
  • Friendly and respectful workplace,
  • Fruit Thursdays;
  • Access to a library, relaxation room and discount card.
  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Unique People Sp. z o.o. 50-130 WROCŁAW UL. RZEŹNICZA 32/33, NIP: 8971901804 zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby bieżącej rekrutacji. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana. Dodatkowo wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby przyszłych rekrutacji przez okres 12 miesięcy. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana.
Dodana
Wygasa (za 30 dni)
Powrót do listy ofert

Podobne oferty pracy