MPP Cyfrowa Foto

Specjalista ds. Obsługi Klienta i Reklamacji z językiem angielskim

  • Rzeszów, podkarpackie

Specjalista ds. obsługi klienta

Umowa o pracę, umowa zlecenie

Pełny etat

Specjalista (mid/regular)

Praca stacjonarna

Praca hybrydowa

Praca od zaraz

Specjalista ds. Obsługi Klienta i Reklamacji z językiem angielskim

MPP Cyfrowa Foto to jedna z największych drukarni w Europie, działająca w obszarze druku cyfrowego, poligrafii oraz introligatorstwa. Firma, której podstawą działania jest nowoczesny marketing internetowy i sprzedaż e-commerce, a sercem – dział IT. Swój model biznesowy opieramy o nowoczesne rozwiązania e-commerce, docierając kanałami B2B i B2C do partnerów krajowych i zagranicznych.
Innowacyjne pomysły, nietypowe rozwiązania i fascynacja najnowocześniejszymi technologiami pozwalają nam tworzyć oryginalne linie fotoproduktów i w nietuzinkowy sposób docierać do Klientów z całego świata. Jesteśmy właścicielem kilkunastu marek, w tym między innymi brandów nPhoto, Colorland, Artibo, Presejo.

Nasza firma dynamicznie się rozwija, dlatego poszukujemy osoby, która wesprze nasz zespół w obszarze obsługi klienta i rozpatrywania reklamacji. Jako Specjalista ds. Obsługi Klienta i Reklamacji będziesz kluczowym punktem kontaktu dla naszych klientów, pomagając im w rozwiązywaniu problemów i zapewniając profesjonalną obsługę na najwyższym poziomie.

Dołącz do nas, aplikuj już teraz!

Zakres obowiązków

  • elektroniczna (mailowa i telefoniczna) obsługa klienta zamawiającego m.in. fotoksiążki, fotokalendarze, fotoobrazy, odbitki;
  • udzielanie informacji na temat produktów oraz sposobu składania zamówień;
  • udzielanie informacji dotyczącej obsługi programów i rozwiązywanie problemów technicznych;
  • wsparcie w procesie przyjmowania i obsługi zgłoszeń reklamacyjnych;
  • skuteczne rozwiązywanie problemów klienta.

Wymagania

  • biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. B2+/C1)
  • doświadczenie z zakresu kontaktu z klientem;
  • umiejętności komunikacyjne, łatwość nawiązywania kontaktu z klientem;
  • wielozadaniowość i podzielność uwagi;
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera;
  • praktyczna znajomość pakietu MS Office;
  • umiejętność pracy w grupie;
  • rzetelność, terminowość, punktualność, zaangażowanie w wykonywane obowiązki;

Oferujemy

  • zespół, który zawsze Ci pomoże;
  • szkolenia wprowadzające;
  • otwartą komunikację na linii pracownik – przełożony;
  • pracę w kilkunastoosobowym zespole;
  • realny wpływ na rozwój działu i przejrzysty zakres zadań;
  • praca w nowoczesnym biurze w Zaczerniu k. Rzeszowa z komfortowymi warunkami, dogodną lokalizacją i dużym parkingiem dla pracowników;
  • benefity - dofinansowanie do ubezpieczenia grupowego, opieki medycznej, karta Multisport, zniżki pracownicze na nasze produkty.
Dowiedz się więcej o pracodawcy
  • Administratorem danych osobowych jest MPP sp. z o.o. 36-062 Zaczernie Zaczernie 190, NIP: 8133469935. Moje dane osobowe przetwarzane są w celu rekrutacji przez Administratora. Wiem, że przysługują mi następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, znajduje się w Polityce Prywatności Administratora.
  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez MPP sp. z o.o. 36-062 Zaczernie Zaczernie 190, NIP: 8133469935 zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby bieżącej rekrutacji. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana. Dodatkowo wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby przyszłych rekrutacji przez okres 12 miesięcy. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana.
Dodana
Wygasa (za 21 dni)
Powrót do listy ofert

Podobne oferty pracy