Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 27.10.2024
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Bielsko-Biała

Główny Specjalista ds. księgowości w Dziale Księgowości

  • Bielsko-Biała, śląskie

Księgowy

Umowa o pracę

Pełny etat

Specjalista (mid/regular)

Praca stacjonarna

Główny Specjalista ds. księgowości w Dziale Księgowości

MIASTO BIELSKO BIAŁA

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku Białej ul. Lipnicka 26 ogłasza nabór na stanowisko:

 

Główny Specjalista ds. księgowości w Dziale Księgowości


Miejsce pracy: Bielsko-Biała
Numer referencyjny: Numer naboru DP/282/DK/24


Informacja o warunkach pracy na ww. stanowisku:

Praca w budynku Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku – Białej na ul. Lipnickiej 26. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze w wieloosobowych pomieszczeniach. Budynek posiada windę, lecz nie jest przystosowany dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim.


Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zakładzie w sierpniu 2024 r., w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był wyższy od 6 %.


Termin i miejsce składania dokumentów :

Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętych kopertach należy składać osobiście w siedzibie ZGM przy ul. Lipnickiej 26 na dzienniku podawczym lub pocztą z dopiskiem na kopercie „nabór na wolne stanowisko urzędnicze nr DP/282/DK/24” do dnia 25.10.2024 r. (decyduje data wpływu do Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej). Aplikacje, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane. Nie ma możliwości składania aplikacji drogą elektroniczną.


Postępowanie rekrutacyjne:

Wybrani kandydaci po dokonaniu analizy aplikacji zostaną zaproszeni do dalszego postępowania konkursowego drogą telefoniczną lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.

Zastrzegamy sobie prawo odstąpienia od naboru bez podania przyczyny.


Informacje o wyniku naboru:

Ostateczny wynik naboru zostanie ogłoszony w BIP oraz na tablicy ogłoszeń ZGM, niezwłocznie po zakończeniu postępowania rekrutacyjnego.


Dokumenty aplikacyjne kandydatów po zakończonej procedurze naboru:

W okresie 3 miesięcy od daty zamieszczenia informacji o wyniku naboru w Biuletynie Informacji Publicznej, kandydaci mogą odbierać (osobiście) swoje dokumenty aplikacyjne w pok. nr 19 siedziby ZGM na ul. Lipnickiej 26, w godzinach pracy ZGM. Po upływie tego terminu dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone.


Informacje dodatkowe:

Administratorem danych osobowych jest Dyrektor Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku – Białej, ul. Lipnicka 26. Podane przez kandydatów dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, RODO), oraz Ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2018 poz. 1000), jedynie w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze na podstawie ustawy o pracownikach samorządowych. Osoba, której dane dotyczą ma prawo dostępu do treści swoich danych. Podanie danych osobowych w zakresie wymienionym w ogłoszeniu o naborze jest obowiązkowe, w pozostałym zakresie dobrowolne.

Zakres obowiązków

Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku
1. W zakresie ewidencji kosztów eksploatacji i mediów:

- przyjmowanie i sprawdzanie faktur dotyczących kosztów eksploatacji i mediów

- dekretowanie dokumentów księgowych oraz ich księgowanie w zakresie kosztów eksploatacji nieruchomości i mediów

- prowadzenie ewidencji w zakresie podatku VAT dokumentów dotyczących kosztów eksploatacji i mediów, uzgodnienia ewidencji VAT i sporządzanie deklaracji VAT,

2 . W zakresie ewidencji wspólnot mieszkaniowych i rozliczeń nieruchomości:

- ewidencjonowanie zaliczek na koszty eksploatacji i mediów wnoszonych do wspólnot mieszkaniowych oraz ewidencja rozliczeń rocznych,

- prowadzenie rozliczeń i uzgodnień stanu rozrachunków ze wspólnotami mieszkaniowymi,

- rozliczanie nieruchomości stanowiących współwłasność Skarbu Państwa,

3. W zakresie sprawozdawczości budżetowej i podatkowej

- księgowanie i dekretowanie, a także sporządzanie dla potrzeb podatku VAT miesięcznych rejestrów zakupu z tytułu zakupu usług i materiałów (za wyjątkiem usług i robót remontowych i inwestycyjnych),

- współpraca w celu ostatecznego rozliczenia sprzedaży, ustalenia podatku należnego dla celów sporządzenia miesięcznej deklaracji VAT, rejestrów sprzedaży dotyczącej pozostałej sprzedaży,

- sporządzenie deklaracji VAT i korekt deklaracji, przygotowanie poleceń przelewu
w ustawowych terminach oraz uzgadnianie rozrachunków z tytułu podatku VAT,

- prowadzenie ewidencji udziału gminy we wpłatach na fundusz remontowy wspólnot mieszkaniowych,

- sporządzanie sprawozdań RB-N, RB-Z, Rb-30S,

- współpraca przy przygotowaniu danych do bilansu skonsolidowanego jednostki samorządu terytorialnego, w tym przeprowadzenia uzgodnień stanu sald na koniec okresu sprawozdawczego,

4. Prowadzenie księgowości materiałowej oraz pozostałych środków trwałych: ewidencja faktur zakupu, ewidencja dokumentów przyjęcia i wydania materiałów z magazynu, ich dekretacja i ujęcia kosztów w księgach rachunkowych, ewidencja pozostałych środków trwałych, w tym przyjęcie do użytkowania, likwidacje i zmiany miejsca użytkowania.

5. Współdziałanie z innymi działami w zakresie przygotowywania projektów planów finansowych i jego wykonania pod kątem możliwości finansowych Zakładu.

6. Czuwanie nad bieżącą realizacją zatwierdzonego rocznego planu finansowego zgodnie z zasadą proporcjonalności do upływu czasu roku budżetowego, sygnalizowanie odchyleń od planu.

7. Sprawowanie funkcji kontrolnych i nadzorczych podległego zespołu.

Wymagania

Kandydatem na wyżej wymienione stanowisko może być osoba, która spełnia następujące kryteria (niezbędne wymagania stawiane kandydatom):

  • posiada obywatelstwo polskie,
  • ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
  • nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
  • z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • cieszy się nieposzlakowana opinią,
  • posiada wykształcenie wyższe ekonomiczne, preferowane kierunki: rachunkowość i/lub finanse,
  • posiada co najmniej 5-cio letnie, udokumentowane doświadczenie zawodowe w księgowości,
  • posiada znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o podatku od towarów i usług, ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, ustawy o samorządzie gminnym oraz ustawy o pracownikach samorządowych.


Dodatkowe wymagania stawiane kandydatom (mile widziane):

  • doświadczenie zawodowe w pracy w sferze samorządowej;
  • znajomość pakietu Ms Office,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • dobra organizacja pracy i samodzielność.

Oferujemy

Wymagane dokumenty:

  • podpisane własnoręcznie: CV oraz list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska oraz numeru naboru,
  • kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
  • dokumenty potwierdzające okres wymaganego stażu pracy (kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie
    o zatrudnieniu),
  • inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje, uprawnienia i umiejętności,
  • podpisane własnoręcznie oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (wzór oświadczenia oraz klauzula informacyjna – do pobrania na stronie internetowej ogłoszenia zgm.eu/nabor-na-stanowisko-glownego-specjalisty-ds-ksiegowosci-5/ ,
  • podpisane własnoręcznie oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i o fakcie, że aplikujący/a nie figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym, jako skazany wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
    z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wzór oświadczenia do pobrania na stronie internetowej ogłoszenia zgm.eu/nabor-na-stanowisko-glownego-specjalisty-ds-ksiegowosci-5/ ,
  • Osoba, która przejdzie pozytywnie postępowanie rekrutacyjne, przed zatrudnieniem, zobowiązana będzie do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
  • Administratorem danych osobowych jest Dyrektor Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku – Białej, ul. Lipnicka 26. Podane przez kandydatów dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, RODO), oraz Ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2018 poz. 1000), jedynie w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze na podstawie ustawy o pracownikach samorządowych. Osoba, której dane dotyczą ma prawo dostępu do treści swoich danych. Podanie danych osobowych w zakresie wymienionym w ogłoszeniu o naborze jest obowiązkowe, w pozostałym zakresie dobrowolne.
                                  
  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Miasto Bielsko-Biała Zakład Gospodarki Mieszkaniowej 43-300 Bielsko-Biała ul. Lipnicka 26, NIP: 9372686990 zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby bieżącej rekrutacji. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana. Dodatkowo wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby przyszłych rekrutacji przez okres 12 miesięcy. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana.

    Dokumenty aplikacyjne kandydatów po zakończonej procedurze naboru:
    W okresie 3 miesięcy od daty zamieszczenia informacji o wyniku naboru w Biuletynie Informacji Publicznej, kandydaci mogą odbierać (osobiście) swoje dokumenty aplikacyjne w pok. nr 19a siedziby ZGM na ul. Lipnickiej 26, w godzinach pracy ZGM. Po upływie tego terminu dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone.  
     

Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 27.10.2024

Chcesz dowiedzieć się więcej o firmie?

Zobacz profil pracodawcy

Podobne oferty pracy