Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 22.12.2024
APILO Sp. z o.o.

Specjalista ds. obsługi klienta

  • Bielsko-Biała, śląskie

Specjalista ds. obsługi klienta

Umowa o pracę

Pełny etat

Specjalista (mid/regular)

Praca stacjonarna

Specjalista ds. obsługi klienta

Apilo to prężnie rozwijająca się firma z 20-letnim doświadczeniem w nowych technologiach. Jesteśmy zgranym zespołem specjalizującym się w tworzeniu nowoczesnych rozwiązań dla e-Commerce. W trakcie wieloletniej działalności firmy udało nam się z sukcesem stworzyć i wdrożyć liczne autorskie rozwiązania, które stały się odpowiedzią na wysokie wymagania nowoczesnych sprzedawców (b2b, b2c). 


Aktualnie w związku z dynamicznie rosnącą popularnością  – nowoczesnego systemu do zarządzania sprzedażą internetową Apilo - szukamy kreatywnych ludzi, którzy wzbogacą nasz zespół swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami.


Apilo Sp. z.o.o. to część Grupy Shoper S.A. - lidera rozwiązań e-commerce w Polsce.


Jeśli chcesz współtworzyć z nami platformę Apilo.com i wiesz, że będzie sprawiać Ci to niesamowitą satysfakcję to nie czekaj, bo my czekamy właśnie na Ciebie!


Czujesz się dobrze w środowisku IT i równocześnie lubisz kontakt z klientem? Ta oferta pracy jest dla Ciebie!


Właśnie szukamy osoby na stanowisko: Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta



Jak będzie przebiegać rekrutacja?


  • Przeanalizujemy zebrane CV - skontaktujemy się z wybranymi kandydatami
  • Zorganizujemy spotkanie - rozmowa kwalifikacyjna w siedzibie firmy
  • Jeśli rekrutacja zakończy się pozytywnie (czego Ci życzymy!) to właśnie z Tobą podpiszemy umowę

Zakres obowiązków

Czym będziesz zajmować się na co dzień w swojej pracy?

  • Obsługa komunikacji z klientem - chat, e-mail i telefon
  • Wspieranie klientów w zakresie konfiguracji i użytkowania systemu Apilo (wszystkiego Cię nauczymy!)
  • Rozpoznawanie potrzeb klienta
  • Testowanie nowych funkcji oprogramowania
  • Współpraca z resztą zespołu - w tym możliwość realnego udziału w tworzeniu innowacyjnego oprogramowania

Technologie i narzędzia. Z czego korzystamy?

  • Zarządzanie projektami – Asana, Google Workspace
  • Komunikacja – Slack, Google Meet

Wymagania

Co jest dla nas ważne przy poszukiwaniu kandydatów?

  • Minimum 1 rok doświadczenia w pracy z klientem
  • Sprawne i szybkie wyszukiwanie informacji
  • Zdolność do analizy oraz interpretacji potrzeb klienta
  • Biegłość w obsłudze programów komputerowych
  • Znajomości pakietów biurowych (Microsoft Office, Dokumenty Google)
  • Język angielski B1

Zapewniamy niezbędne szkolenia, przyuczające do wykonywania pracy.


Jeśli posiadasz te umiejętności, a do tego potrafisz słuchać innych i z łatwością przychodzi Ci porozumiewanie się poprzez różne kanały komunikacji - czekamy na Twoją aplikację! Docenimy również talent do rozwiązywania problemów - jeśli to Twoja mocna cecha, koniecznie daj nam o tym znać.


Co jest dla nas dodatkowo mile widziane?

  • Znajomość rynku e-commerce i mechanizmów działania kanałów sprzedaży typu Allegro, eBay, Amazon
  • Podstawowa znajomość systemów ERP np. Subiekt
  • Doświadczenie w projektach wdrożeniowych systemów IT, a w szczególności systemów ERP
  • Zainteresowanie nowymi technologiami

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie - umowa o pracę na pełny etat
  • Pakiet medyczny LuxMed
  • Karta MultiSport (po okresie próbnym)
  • Dodatkowe ubezpieczenie w Allianz (po okresie próbnym)
  • Współpraca z liderem branży sklepów ecommerce Shoper
  • Dostęp do nowoczesnego sprzętu, oprogramowania oraz technologii
  • Możliwość ciągłego rozwoju w zakresie umiejętności miękkich i technicznych
  • Realny wpływ na rozwój oprogramowania
  • Uczestnictwo w warsztatach, konferencjach i spotkaniach (E-commerce, Amazon, Allegro)
  • Integracja z całą Grupą Shoper S.A. w ramach większych wydarzeń ogólnofirmowych ☕
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Dodatki świąteczne
  • Dodatkowe ubezpieczenie
  • Elastyczny czas pracy
  • Nowoczesne biuro
  • Parking dla pracowników
  • Przyjazna atmosfera
  • Spotkania integracyjne
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Szkolenia, kursy, konferencje
  • Świeża kawa z ekspresu
Dowiedz się więcej o pracodawcy
  • Administratorem danych osobowych jest:
    APILO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Pawia 9, 31-154 Kraków, NIP: 9372715154
    Moje dane osobowe przetwarzane są w celu rekrutacji przez Administratora. Wiem, że przysługują mi następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, znajduje się w Polityce Prywatności Administratora.

  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez: APILO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Pawia 9, 31-154 Kraków, NIP: 9372715154 zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby bieżącej rekrutacji. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana. Dodatkowo wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby przyszłych rekrutacji przez okres 12 miesięcy. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana.

Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 22.12.2024
APILO Sp. z o.o.

Dowiedz się więcej o pracodawcy

APILO sp. z o.o.

Zobacz profil pracodawcy

Podobne oferty pracy