Bank Spółdzielczy w Sochaczewie

Specjalista w Stanowisku ds. Zgodności

  • Sochaczew, mazowieckie pow. sochaczewski

Doradca

Umowa o pracę

Pełny etat

Specjalista (mid/regular)

Praca stacjonarna

Praca od zaraz

Specjalista w Stanowisku ds. Zgodności

Bank Spółdzielczy w Sochaczewie jest bankiem o polskim kapitale. Misją banku jest świadczenie profesjonalnych usług bankowych, dostosowanych do potrzeb swoich klientów, którzy są najważniejszą wartością Banku. Działalność Banku wpływa na rozwój środowiska lokalnego poprzez zaspokajanie potrzeb finansowych podmiotów gospodarczych i osób fizycznych oraz wspieranie inicjatyw społeczności lokalnej. Bank stwarza warunki do satysfakcjonującego rozwoju zawodowego pracowników

Bank Spółdzielczy w Sochaczewie poszukuje pracownika do Centrali Banku Spółdzielczego w Sochaczewie ul. Władysława Reymonta 18 na stanowisko:

Specjalista w Stanowisku ds. Zgodności

Zakres obowiązków

1.Projektowanie i aktualizacja zasad/regulacji wewnętrznych funkcjonowania systemu kontroli
wewnętrznej oraz zarządzania ryzykiem braku zgodności w Banku.
2.Identyfikacja, ocena, monitorowanie i raportowanie do organów Banku wielkości i profilu ryzyka
braku zgodności w działalności Banku.
3.Prowadzenie działań na rzecz zapewnienia zgodności z prawem oraz przyjętymi standardami
postępowania, w działalności Banku w tym:

  • śledzenie zmian w przepisach zewnętrznych mających wpływ na działalność Banku,
  • przeprowadzanie kontroli przestrzegania w Banku przepisów prawa oraz regulacji wewnętrznych,
  • dokonywanie oceny ryzyka braku zgodności w procesach planowania i wdrażania w Banku
  • nowych produktów, projektów i działalności itp.,
  • ocena prawidłowości i terminowości procesów wprowadzania, weryfikacji i aktualizacji obowiązujących w Banku regulacji wewnętrznych.

4. Wykonywanie w ramach systemu kontroli wewnętrznej testów (kontroli) z pozycji II linii obrony oraz
prowadzenie Matrycy funkcji kontroli w systemie KOS.
5. Sporządzanie sprawozdań wynikających z systemu informacji zarządczej.
6. Uczestniczenie w posiedzeniach Zarządu Banku i Rady Nadzorczej.
7. Współpraca z jednostkami i komórkami organizacyjnymi Banku, doradztwo oraz przeprowadzanie
szkoleń w obszarze zgodności
8. i kontroli wewnętrznej.

Wymagania

1. Wykształcenie wyższe ekonomiczne lub prawnicze;

2. Doświadczenie zawodowe/dodatkowe umiejętności uprawnienia:

  • minimum 5 letnie doświadczenie w bankowości spółdzielczej lub minimum 3 letnie doświadczenie w sektorze finansowym, w obszarze kontroli wewnętrznej, ryzyka braku zgodności lub w audycie wewnętrznym;

3. Cechy osobowe:

  • odpowiedzialność, zaangażowanie,
  • samodzielność i niezależność w myśleniu i działaniu,
  • łatwość formułowania wniosków i ocen,
  • łatwość wypowiedzi w mowie i piśmie,
  • umiejętność współpracy, etyczność;

4. Dodatkowe umiejętności i uprawnienia:

  • certyfikaty z zakresu compliance i kontroli w Banku,
  • doświadczenie w zakresie tworzenia raportów i analiz,
  • wiedza z zakresu regulacji sektorowych.

Oferujemy

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • Możliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kwalifikacji,
  • Przyjazne środowisko pracy,
  • Dobre warunki socjalne, grupowe
  • Ubezpieczenie zdrowotne,
  • Pracowniczy Program Emerytalny, Zakładowy
  • Fundusz Świadczeń Socjalnych,
  • Nagrody jubileuszowe i odprawy rentowe/emerytalne na korzystnych warunkach.
  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych ujawnionych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonej przez Bank Spółdzielczy w Sochaczewie z siedzibą w Sochaczewie przy ul. Władysława Reymonta 18 zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Jednocześnie oświadczam, że zapoznałem/am się z obowiązkiem informacyjnym zamieszczonym w ogłoszeniu o pracę na stronie internetowej www.bssochaczew.pl w zakładce Praca w naszym Banku”.
    Wszelkie dodatkowe informacje można uzyskać w Zespole Organizacyjno – Administracyjnym pod nr telefonu 48/ 862 28 88 wew. 18.
    Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami.

Dodana
Wygasa (za 1 miesiąc)

Chcesz dowiedzieć się więcej o firmie?

Zobacz profil pracodawcy

Podobne oferty pracy