Visa
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 02.05.2025
Administrator Budynków
Rokietnicki Ośrodek Sportu Sp. z o.o.
-
Rokietnica, wielkopolskie pow. poznański
Umowa o pracę
Podobne oferty pracy
-
Praca w sektorze obsługi klienta w markecie budowlanym - Poznań
Work&Profit sp. z o.o.- Poznań
- umowa zlecenie
Dodana -
-
W związku z dynamicznym rozwojem, firma poszukuje osoby zainteresowanej pracą na stanowisku :
Administrator budynków
Umowa o pracę – okres próbny (3 miesiące), czas nieokreślony.
Wynagrodzenie – 6-7 tys. brutto
Miejsce pracy - Rokietnica
Twój zakres obowiązków
• monitorowanie stanu zarządzanych i administrowanych nieruchomości.
• przyjmowanie zgłoszeń najemców odnośnie awarii,
• dokonywanie oględzin zgłoszonych awarii i doprowadzenie do ich usunięcia poprzez zorganizowanie odpowiednich służb/wykonawców,
• usuwanie zagrożeń bezpieczeństwa życia i zdrowia najemców, powstałych wskutek uszkodzeń elementu budynku i wadliwego działania instalacji i urządzeń oraz czuwanie nad samowolą budowlaną,
• przekazywanie prezesowi spółki, informacji dotyczących remontów bieżących i usunięcia awarii, kontrola ich wykonania oraz udział w ich odbiorze,
• sprawdzanie kosztorysów ofertowych w zakresie remontów zarządzanych i administrowanych zasobów,
• kontrola prawidłowości i terminowości wykonania remontów, sporządzanie protokołów odbioru robót wykonywanych w zarządzanych i administrowanych zasobach,
• ustalanie przyczyn powstania szkód w budynkach i indywidualnych lokalach, prowadzenie w tym zakresie korespondencji z ubezpieczycielem i najemcami,
• odczytywanie indywidualnych wodomierzy i liczników energii, służących do rozliczeń najemców ze zużycia wody/ścieków/energii elektrycznej w obrębie poszczególnych nieruchomości.
• organizowanie pracy pracownikom, zatrudnionym na stanowiskach robotniczych i nadzór nad wykonywanymi przez nich pracami,
• nadzór nad utrzymaniem porządku i czystości w budynkach i na terenie zewnętrznym;
• doręczanie korespondencji do najemców w szczególności w zakresie zmian opłat, odpowiedzi na złożone pisma, wnioski,
• prowadzenie KOB dla zarządzanych budynków, administrowanych budynków będących w 100% własnością Gminy,
• kontrola terminowości wykonania przeglądów kominiarskich, gazowych, budowlanych, elektrycznych, instalacyjnych itp. wynikających z obowiązujących przepisów.
• analizowanie protokołów z przeglądów kominiarskich, gazowych, budowlanych, elektrycznych i instalacyjnych w celu wystawienia zleceń na niezbędne naprawy i monitorowanie ich wykonania.
Nasze wymagania
• wykształcenie: minimum średnie, mile widziane wyższe, preferowany kierunek techniczny,
• doświadczenie zawodowe: co najmniej 3 trzyletni staż pracy, doświadczenie w zakresie technicznej obsługi budynków (zagadnień technicznych oraz tematyki dotyczącej eksploatacji budynków). Znajomość przepisów dot. prawa Budowlanego w części niezbędnej do obsługi nieruchomości. Mile widziane doświadczenie w zakresie administrowania nieruchomościami,
• umiejętności: umiejętność rozwiązywania problemów technicznych, komunikatywność, obowiązkowość, odpowiedzialność, sprawność organizacyjna, umiejętność pracy w zespole, umiejętność rozdzielania zadań, znajomość pakietów MS Office, Word i Excel. Prawo jazdy kat. B.
• umiejętność budowania pozytywnych relacji z najemcami,
• umiejętność pracy pod presją czasu.
To oferujemy
• stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę, na pełny etat,
• wynagrodzenie zasadnicze,
• data rozpoczęcia pracy – 02/03.2025 r.
Zgłoszenia proszę przesyłać do końca lutego
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Administrator budynków
Umowa o pracę – okres próbny (3 miesiące), czas nieokreślony.
Wynagrodzenie – 6-7 tys. brutto
Miejsce pracy - Rokietnica
Twój zakres obowiązków
• monitorowanie stanu zarządzanych i administrowanych nieruchomości.
• przyjmowanie zgłoszeń najemców odnośnie awarii,
• dokonywanie oględzin zgłoszonych awarii i doprowadzenie do ich usunięcia poprzez zorganizowanie odpowiednich służb/wykonawców,
• usuwanie zagrożeń bezpieczeństwa życia i zdrowia najemców, powstałych wskutek uszkodzeń elementu budynku i wadliwego działania instalacji i urządzeń oraz czuwanie nad samowolą budowlaną,
• przekazywanie prezesowi spółki, informacji dotyczących remontów bieżących i usunięcia awarii, kontrola ich wykonania oraz udział w ich odbiorze,
• sprawdzanie kosztorysów ofertowych w zakresie remontów zarządzanych i administrowanych zasobów,
• kontrola prawidłowości i terminowości wykonania remontów, sporządzanie protokołów odbioru robót wykonywanych w zarządzanych i administrowanych zasobach,
• ustalanie przyczyn powstania szkód w budynkach i indywidualnych lokalach, prowadzenie w tym zakresie korespondencji z ubezpieczycielem i najemcami,
• odczytywanie indywidualnych wodomierzy i liczników energii, służących do rozliczeń najemców ze zużycia wody/ścieków/energii elektrycznej w obrębie poszczególnych nieruchomości.
• organizowanie pracy pracownikom, zatrudnionym na stanowiskach robotniczych i nadzór nad wykonywanymi przez nich pracami,
• nadzór nad utrzymaniem porządku i czystości w budynkach i na terenie zewnętrznym;
• doręczanie korespondencji do najemców w szczególności w zakresie zmian opłat, odpowiedzi na złożone pisma, wnioski,
• prowadzenie KOB dla zarządzanych budynków, administrowanych budynków będących w 100% własnością Gminy,
• kontrola terminowości wykonania przeglądów kominiarskich, gazowych, budowlanych, elektrycznych, instalacyjnych itp. wynikających z obowiązujących przepisów.
• analizowanie protokołów z przeglądów kominiarskich, gazowych, budowlanych, elektrycznych i instalacyjnych w celu wystawienia zleceń na niezbędne naprawy i monitorowanie ich wykonania.
Nasze wymagania
• wykształcenie: minimum średnie, mile widziane wyższe, preferowany kierunek techniczny,
• doświadczenie zawodowe: co najmniej 3 trzyletni staż pracy, doświadczenie w zakresie technicznej obsługi budynków (zagadnień technicznych oraz tematyki dotyczącej eksploatacji budynków). Znajomość przepisów dot. prawa Budowlanego w części niezbędnej do obsługi nieruchomości. Mile widziane doświadczenie w zakresie administrowania nieruchomościami,
• umiejętności: umiejętność rozwiązywania problemów technicznych, komunikatywność, obowiązkowość, odpowiedzialność, sprawność organizacyjna, umiejętność pracy w zespole, umiejętność rozdzielania zadań, znajomość pakietów MS Office, Word i Excel. Prawo jazdy kat. B.
• umiejętność budowania pozytywnych relacji z najemcami,
• umiejętność pracy pod presją czasu.
To oferujemy
• stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę, na pełny etat,
• wynagrodzenie zasadnicze,
• data rozpoczęcia pracy – 02/03.2025 r.
Zgłoszenia proszę przesyłać do końca lutego
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Podobne oferty pracy
-
Praca w sektorze obsługi klienta w markecie budowlanym - Poznań
Work&Profit sp. z o.o.- Poznań
- umowa zlecenie
Dodana -
-
Visa
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 02.05.2025
Praca alert - powiadomienia
Inny, Rokietnica
Polecani pracodawcy
Praca w sąsiednich miejscowościach
-
Praca Kiekrz
-
Praca Mrowino
-
Praca Napachanie
-
Praca Rogierówko
-
Praca Cerekwica
-
Praca Golęczewo
-
Praca Złotkowo
-
Praca Zielątkowo
-
Praca Kokoszczyn
-
Praca Sady
-
Praca Tarnowo Podgórne
-
Praca Chludowo
-
Praca Swadzim
-
Praca Brzezno
-
Praca Suchy Las
-
Praca Lusowo
-
Praca Przeźmierowo
-
Praca Batorowo
-
Praca Rumianek
-
Praca Kaźmierz