Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 24.02.2025

Młodszy specjalista w Drugim Dziale Zarządzania Nieruchomościami w Izbie Administracji Skarbowej w L

Izba Administracji Skarbowej w Lublinie
  • Lublin, lubelskie

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

Praca administracyjno – biurowa z przewagą wysiłku umysłowego, wymagająca bezpośredniej i telefonicznej obsługi klientów zewnętrznych. Praca wymaga sprawności obu rąk. Stanowisko pracy zlokalizowane w pokojach biurowych. Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem. Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej. Obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.

Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy:

Siedziba Izby Administracji Skarbowej w Lublinie znajduje się na ul. T. Szeligowskiego 24
w Lublinie i jest budynkiem wielokondygnacyjnym wyposażonym w windę. Wejście główne przystosowane jest do potrzeb osób niepełnosprawnych. Windy wyposażone są w przyciski sterujące windą umożliwiające odczyt w piśmie Braille’a lub urządzenia informującej o pozycji windy, sygnalizację dźwiękową. W budynku funkcjonują toalety (jedna na każde piętro) przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Na parkingu znajdują się odpowiednio oznakowane miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych.

  • Prowadzi sprawy eksploatacyjne w budynkach będących siedzibami jednostek celno – skarbowych województwa lubelskiego w celu zapewnienia właściwego ich funkcjonowania i odpowiednich warunków pracy.
  • Prowadzi sprawy związane z zapewnieniem mediów (energii elektrycznej, energii cieplnej, wody, gazu, itp.).
  • Prowadzi sprawy związane z trwałym zarządem i podatkiem od nieruchomości.
  • Prowadzi sprawy związane z bieżącą konserwacją i naprawą urządzeń i instalacji związanych z budynkiem oraz zapewnia ich wymagane przeglądy.
  • Utrzymuje w sprawności instalacje związane z ochroną osób i mienia oraz bezpieczeństwa pożarowego.
  • Sprawuje nadzór nad czystością i porządkiem.
  • Planuje, wykonuje oraz zleca wykonanie konserwacji i napraw infrastruktury i urządzeń w budynkach.
  • Prowadzi sprawy dotyczące zamówień publicznych w zakresie właściwości komórki.
  • Bierze udział w tworzeniu planów rzeczowo-finansowych w zakresie właściwości komórki.
  • Opracowuje odpowiedzi na wnioski o dostęp do informacji publicznych.
  • Współpracuje z Drugim Referatem Logistyki w zakresie wprowadzania dokumentów do Systemu Zarządzania Finansami.

Wymagania

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego
  • Znajomość przepisów: o gospodarce nieruchomościami oraz ustawy o podatkach i opłatach,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • umiejętność pracy w zespole
  • samodzielność i inicjatywa
  • biegła obsługa komputera
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • doświadczenia zawodowego

Oferujemy

  • Ruchomy czas pracy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • Możliwość korzystania z indywidualnego rozkładu czasu pracy na wniosek pracownika,
  • Benefity płacowe - dodatek za wysługę lat od 5 do 20 % wynagrodzenia zasadniczego, dodatkowe wynagrodzenie roczne(„13tka”), nagrody jubileuszowe,
  • Pakiet socjalny - dofinansowanie do kosztów udziału w wydarzeniach sportowych, kulturalnych i rekreacyjnych, wypoczynku, zakupu okularów korekcyjnych,
  • Niskoprocentowe pożyczki na cele mieszkaniowe, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach, możliwość korzystania z Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
  • Możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty ubezpieczenia grupowego oraz pakietów medycznych.

Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 24.02.2025