Visa
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 28.06.2025
Specjalista ds. Wsparcia Administracyjnego i Rozwoju Biznesu
ADBC1 sp. z o.o.
-
Radom, mazowieckie
Umowa o pracę
Kogo szukamy?
Idealny kandydat to osoba, która:
Jest komunikatywna – swobodnie nawiązuje rozmowy i potrafi budować relacje z klientami.
Posiada umiejętności sprzedażowe – potrafi skutecznie przedstawiać ofertę i współpracować z klientami przy realizacji projektów.
Jest skrupulatna i odpowiedzialna – dokładnie weryfikuje informacje i dba o szczegóły.
Dobrze organizuje swoją pracę – potrafi zarządzać czasem i ustalać priorytety.
Jest samodzielna, ale umie również współpracować w zespole.
Z łatwością wyszukuje informacje – potrafi sprawnie poruszać się po internecie i analizować dane.
Obsługuje pakiet MS Office (Word, Excel, Outlook) – tworzy dokumenty, analizuje raporty i zarządza korespondencją.
Jest chętna do nauki i otwarta na rozwój w zakresie obsługi klienta oraz organizacji projektów.
Atutem będzie doświadczenie w obsłudze klienta banku, sprzedaży ubezpieczeń.
Zakres obowiązków:
Obsługa klientów – kontakt telefoniczny oraz mailowy.
Przygotowywanie i weryfikacja dokumentów.
Wsparcie administracyjne i organizacyjne biura.
Wyszukiwanie i analiza informacji związanych z działalnością firmy.
Aktywna sprzedaż produktów i usług oferowanych przez firmę.
Współpraca z klientami przy realizacji projektów i osiąganiu wspólnych celów.
Obsługa programów biurowych oraz wewnętrznych systemów.
Co oferujemy?
Stabilne zatrudnienie i możliwość długofalowej współpracy w oparciu o umowę o pracę w wymiarze 1/2 etatu.
Idealny kandydat to osoba, która:
Jest komunikatywna – swobodnie nawiązuje rozmowy i potrafi budować relacje z klientami.
Posiada umiejętności sprzedażowe – potrafi skutecznie przedstawiać ofertę i współpracować z klientami przy realizacji projektów.
Jest skrupulatna i odpowiedzialna – dokładnie weryfikuje informacje i dba o szczegóły.
Dobrze organizuje swoją pracę – potrafi zarządzać czasem i ustalać priorytety.
Jest samodzielna, ale umie również współpracować w zespole.
Z łatwością wyszukuje informacje – potrafi sprawnie poruszać się po internecie i analizować dane.
Obsługuje pakiet MS Office (Word, Excel, Outlook) – tworzy dokumenty, analizuje raporty i zarządza korespondencją.
Jest chętna do nauki i otwarta na rozwój w zakresie obsługi klienta oraz organizacji projektów.
Atutem będzie doświadczenie w obsłudze klienta banku, sprzedaży ubezpieczeń.
Zakres obowiązków:
Obsługa klientów – kontakt telefoniczny oraz mailowy.
Przygotowywanie i weryfikacja dokumentów.
Wsparcie administracyjne i organizacyjne biura.
Wyszukiwanie i analiza informacji związanych z działalnością firmy.
Aktywna sprzedaż produktów i usług oferowanych przez firmę.
Współpraca z klientami przy realizacji projektów i osiąganiu wspólnych celów.
Obsługa programów biurowych oraz wewnętrznych systemów.
Co oferujemy?
Stabilne zatrudnienie i możliwość długofalowej współpracy w oparciu o umowę o pracę w wymiarze 1/2 etatu.
Visa
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 28.06.2025
Praca alert - powiadomienia
Pracownik biurowy, Radom
Polecani pracodawcy
Praca w sąsiednich miejscowościach
-
Praca Rajec Szlachecki
-
Praca Sołtyków
-
Praca Rajec Poduchowny
-
Praca Cerekiew
-
Praca Makowiec
-
Praca Mazowszany
-
Praca Kotarwice
-
Praca Maków
-
Praca Parznice
-
Praca Antoniówka
-
Praca Kowala-Stępocina
-
Praca Klwatka Królewska
-
Praca Młodocin Mniejszy
-
Praca Zakrzew
-
Praca Skaryszew
-
Praca Jastrzębia
-
Praca Piaseczno
-
Praca Jedlnia-Letnisko
-
Praca Wolanów
-
Praca Niemianowice