Kierownik Administracji Agencji Pracy

Agencja pracy
  • Warszawa, mazowieckie

Pracownik biurowy

Umowa o pracę

Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się agencją pracy. Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy doświadczonej osoby na stanowisko Kierownika Administracji.

Zakres obowiązków:
* Zarządzanie zespołem: legalizacji zatrudnienia, kadr i płac, księgowości.
* Organizacja, prowadzenie i usprawnianie procesów administracyjnych w firmie.
* Nadzór nad prawidłowym i terminowym obiegiem dokumentów.
* Kontrola jakości pracy zespołu i utrzymanie standardów komunikacji wewnątrz firmy.
* Współpraca z zarządem i innymi działami w zakresie administracji.
* Monitorowanie zmian w przepisach i dostosowywanie procesów administracyjnych do obowiązujących regulacji.

Oczekiwania:
* Doświadczenie na podobnym stanowisku
* Umiejętność zarządzania zespołem i utrzymywania wysokiego standardu pracy
* Dobra organizacja pracy, terminowość i odpowiedzialność
* Umiejętność egzekwowania dyscypliny oraz optymalizacji procesów administracyjnych
* Znajomość przepisów związanych z legalizacją zatrudnienia, kadrami i księgowością będzie dodatkowym atutem

Oferujemy


* Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji
* Hybrydowy system pracy i elastyczne godziny
* Miłą atmosferę i wsparcie zespołu
* Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia

Forma zatrudnienia do uzgodnienia: UoP/ B2B/ Umowa zlecenie

Osoby zainteresowane - prosimy o przesłanie CV w odpowiedzi na ogłoszenie. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.
Dodana
Wygasa (za 3 dni)

Podobne oferty pracy

Polecani pracodawcy