Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 01.04.2025

Podreferendarz ds. międzynarodowej współpracy celnej

Ministerstwo Finansów w Warszawie
  • Warszawa, mazowieckie

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  • praca administracyjno-biurowa,
  • obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie,
  • krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe w związku z weryfikacją stanu przygotowań do spotkań przed ich rozpoczęciem, udziałem w organizacji i uczestniczeniem w wydarzeniach towarzyszących, które rozpoczynają się po zakończeniu oficjalnego programu.
  • Przygotowuje, od strony organizacyjno-logistycznej, międzynarodowe spotkania o charakterze bilateralnym z udziałem przedstawicieli oraz członków kierownictwa departamentu lub kierownictwa Krajowej Administracji Skarbowej (KAS)
  • Przygotowuje od strony organizacyjno-logistycznej konferencje, seminaria, warsztaty i inne spotkania międzynarodowe organizowane przez departament
  • Opracowuje, we współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi Ministerstwa Finansów (MF), dokumenty (wystąpienia, materiały tezowo-informacyjne) do wykorzystania podczas spotkań międzynarodowych
  • Analizuje i gromadzi dane dotyczące zapotrzebowania na środki finansowe niezbędne do realizowania zadań wydziału
  • Sporządza protokoły i notatki służbowe ze spotkań organizowanych przez wydział lub departament
  • Koordynuje opracowywanie wkładów wydziału lub departamentu w związku z prośbami kierowanym przez inne jednostki organizacyjne KAS oraz MF w zakresie międzynarodowej współpracy celnej
  • Koordynuje w wydziale kwestie związane z archiwizacją dokumentacji, dostępem do informacji publicznej, udzielaniem informacji na zapytania i interpelacje parlamentarzystów; upubliczniania, we współpracy z komórką odpowiedzialną za komunikację i promocję KAS, informacje związane z merytorycznym zakresem działań wydziału

Wymagania

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym komunikowanie się w stopniu podstawowym posługując się potocznie używanymi zwrotami i podstawowym słownictwem wraz z umiejętnością tworzenia korespondencji roboczej
  • Znajomość specyfiki funkcjonowania administracji celnych w środowisku międzynarodowym
  • Znajomość zasad funkcjonowania Unii Europejskiej i organizacji międzynarodowych
  • Znajomość podstaw protokołu dyplomatycznego i organizacji spotkań międzynarodowych
  • Znajomość podstaw kierunków polskiej polityki zagranicznej
  • Umiejętność precyzyjnego formułowania pisemnych i ustnych wypowiedzi
  • Umiejętność współpracy w zespole
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • doświadczenia zawodowego
  • Doświadczenie zawodowe: 1 rok w administracji publicznej
  • Znajomość raportowania działalności komórki organizacyjnej, w tym sporządzania raportów cyklicznych w predefiniowanej formie
  • Znajomość szacowania, planowania i dokumentowania wydatkowania środków finansowych pochodzących z budżetu państwa

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie - umowa o pracę
  • Elastyczny czas pracy
  • Możliwość świadczenia pracy w modelu hybrydowym (połączenie pracy zdalnej z pracą stacjonarną w budynku Ministerstwa Finansów)
  • Benefity płacowe: dodatkowe wynagrodzenie (tzw. 13tka), nagrody uznaniowe za wyniki i osiągnięcia, dodatek za wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia), nagrody jubileuszowe
  • Możliwość przystąpienia do Pracowniczych Planów Kapitałowych
  • Możliwość rozwoju poprzez pracę w zespole profesjonalistów i ekspertów z różnych dziedzin oraz udział w strategicznych projektach
  • Możliwość godzenia pracy zawodowej z pracą naukową
  • Kursy, szkolenia, dofinansowanie do wybranych form edukacji własnej
  • Możliwość zakupu: grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie, pakietów opieki medycznej, uprawnień do zniżek PKP
  • Pakiet socjalny: dofinansowanie do sportu i kultury, wypoczynku, karty fitness
  • Przyjazne środowisko pracy: kiosk pracowniczy, pokój dla rodzica z dzieckiem, biblioteka, poczta, bankomat, klimatyzowane pomieszczenia
  • Doskonałą lokalizację urzędu w historycznym budynku w centrum Warszawy – szybki i łatwy dojazd
  • Dostosowanie urzędu do zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami, możliwość dopasowania stanowiska pracy do potrzeb indywidualnej niepełnosprawności

Podobne oferty pracy

  • Aplikant

    Straż Miejska m. st. Warszawy
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • wideo
    Aplikuj szybko
    Polecana Popularna
    Dodana

Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 01.04.2025

Polecani pracodawcy