Starszy inspektor ds. administracyjno - technicznych

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
  • Olsztyn, warmińsko-mazurskie

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  • Umowa na czas określony (12 m-cy w ramach ustawy o służbie cywilnej) z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony,
  • Stres związany z działaniem pod presją czasu,
  • Dyspozycyjność, odbywanie wyjazdów służbowych na terenie kraju,
  • Możliwość pracy w godzinach nadliczbowych,
  • Obciążenie mięśniowo-szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych,
  • Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

  • Praca w pomieszczeniach biurowych z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych,
  • Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,
  • Budynek zaopatrzony jest wyłącznie w schodołaz umożliwiający transportowanie wózka inwalidzkiego,
  • Budynek nie spełnia wymogów dotyczących podjazdów, wind, toalet dla osób niepełnosprawnych (spełnia wyłącznie na parterze).
  • Przygotowuje plany i określa koszty budowy, modernizacji i remontów obiektów budowlanych (statutowych Oddziału) w tym Ośrodka socjalnego w celu realizacji robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, zasadami wiedzy technicznej, przepisami prawnymi w tym zakresie oraz racjonalnego wydatkowania środków finansowych na powyższe cele.
  • Przygotowuje, nadzoruje, rozlicza roboty budowlane związane z budową, modernizacją i remontami obiektów budowlanych (statutowych Oddziału) w tym Ośrodka socjalnego w celu realizacji robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, zasadami wiedzy technicznej, przepisami prawnymi w tym zakresie oraz racjonalnego wydatkowania środków finansowych na powyższe cele.
  • Ocenia stan techniczny obiektów budowlanych (statutowych Oddziału) w tym Ośrodka socjalnego w celu bezpiecznego użytkowania obiektów budowlanych, utrzymania właściwego stanu technicznego oraz racjonalnego wydatkowania środków finansowych na eksploatację.
  • Prowadzi książki obiektów budowlanych przeznaczonych na cele statutowe Oddziału w celu spełnienia wymogów Prawa Budowlanego w tym zakresie.
  • Przygotowuje dokumentację techniczną, kosztorysy inwestorskie oraz specyfikacje techniczne do przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych na budowy, modernizacje i remonty obiektów budowlanych (statutowych Oddziału) w celu należytego przygotowania zadań do przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych w zakresie robót budowlanych.
  • Przygotowuje niezbędną dokumentację w zakresie zamówień publicznych dla zadań należących do właściwości Wydziału w celu zapewnienia właściwego funkcjonowania Oddziału.
  • Uczestniczy w kontrolach budynków użyczonych podmiotom zewnętrznym w celu weryfikacji przestrzegania warunków umów.
  • Prowadzi sprawy związane z zawieraniem i realizacją umów w zakresie dostaw mediów celem zapewnienia prawidłowego funkcjonowania obiektów budowlanych przeznaczonych na cele statutowe Oddziału.

Wymagania

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego
  • Prawo jazdy kat. B
  • Znajomość aktów prawnych: Ustawa Prawo budowlane, Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, Ustawa Prawo Zamówień Publicznych
  • Wiedza w zakresie prowadzenia procesu budowlanego
  • Znajomość obsługi pakietu MS Office, w szczególności programów Excel i Word
  • Kompetencje: wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: średnie techniczne w zakresie budownictwa
  • co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze przygotowania lub realizacji zadań inwestycyjnych lub remontowych w administracji publicznej
  • Wiedza merytoryczna w zakresie zarządzania i administrowania budynkami i obiektami budowlanymi kubaturowymi
  • Umiejętności w zakresie sporządzania kosztorysów inwestorskich, przedmiaru robót budowlanych oraz specyfikacji technicznej.
  • Przeszkolenie w zakresie zamówień publicznych

Oferujemy

Pracownikom oferujemy:

  • Stabilną pracę w jednostce administracji państwowej z wieloletnią tradycją, otwarte i przyjazne środowisko pracy, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • Dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
  • Trzynaste wynagrodzenie,
  • Ruchomy czas pracy lub możliwość ustalenia indywidualnego czasu pracy,
  • Skuteczne szkolenia wdrożeniowe i stanowiskowe oraz szerokie możliwości dalszego rozwoju kompetencji zawodowych (m.in. refundacja kosztów nauki na studiach, studiach podyplomowych, kursach zawodowych, kursach językowych),
  • Pakiet socjalny: dofinansowanie wypoczynku pracownika i dzieci, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach, karty sportowe,
  • Możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie.
Dodana
Wygasa (jutro)