Młodszy inspektor nadzoru budowlanego w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Radomsku

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Radomsku
  • Radomsko, łódzkie pow. radomszczański

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

Praca w urzędzie - Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Radomsku, praca poza siedzibą urzędu – powiat radomszczański, wyjazdy służbowe. Stanowisko pracy usytuowane na IV piętrze, budynek posiada windę. Narzędzia pracy – komputer, samochód na wyposażeniu inspektoratu, urządzenia pomiarowe. Obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Praca w warunkach stresu.

  • Prowadzenie działalności inspekcyjnej w zakresie prawidłowości przebiegu procesu budowlanego i utrzymania obiektów budowlanych
  • Prowadzenie postępowań wyjaśniających przyczyny i okoliczności powstania katastrof budowlanych
  • Prowadzenie postępowań administracyjnych dotyczących zakończenia budów
  • Prowadzenie postępowań i przygotowywanie projektów postanowień i decyzji administracyjnych w zakresie właściwości Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego
  • Prowadzenie wymaganych rejestrów, zapewnienie właściwego obiegu dokumentów
  • Wykonywanie innych czynności wynikających z ustawy prawo budowlane, zleconych przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe wyższe (budownictwo, architektura, inżynieria środowiska)
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego
  • Znajomość przepisów ustawy Prawo budowlane
  • Znajomość przepisów ustawy Kodeks postępowania administracyjnego
  • Znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej
  • Umiejętność obsługi komputera (Word, Excel)
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Komunikatywność i umiejętność rozmów z petentami
  • Samodzielność, odpowiedzialność, rzetelność, umiejętność organizacji pracy
  • Wysoka kultura osobista
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
  • Uprawnienia budowlane
  • Posiadanie prawa jazdy kat. B

Oferujemy

  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Dodana
Wygasa (za 4 dni)

Polecani pracodawcy