Specjalista ds. administracyjno - biurowych
-
Gdańsk, pomorskie
Urzędnik
Umowa o pracę
Zakres obowiązków
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Czynniki szczególnie utrudniające wykonywanie zadań:
- permamentna obsługa klientów zewnętrznych
Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy:
Czynniki szkodliwe i warunki uciążliwe dla zdrowia:
- praca przy monitorze ekranowym (komputer) pow. 4 godzin dziennie
Narzędzia i materiały pracy: komputer
Infrastruktura - bariery architektoniczne:
- brak schodołazu
- toaleta niedostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych
-
przyjmuje i przedkłada kapitanowi portu przychodzącą korespondencję w formie pisemnej i elektronicznej oraz rozdziela ją według dekretacji kapitana portu; sprawdza terminywykonania zadań ustalonych przez kapitana portu, prowadzi korespondencję telefoniczną w celu sprawnej obsługi interesantów kapitanatu oraz wsparcia działań kapitana portu
-
prowadzi dokumentację całości spraw sekretariatu wraz z archiwizacją akt jawnych w celu prawidłowego obiegu dokumentów i wypełnienia obowiązku archiwizacji akt kapitanatu portu
-
koordynujee sprawy związane z potrzebami finansowymi kapitanatu w celu zapewnienia środków finansowych na doraźne zaopatrzenie kapitanatu
-
redaguje w wersji dwujęzycznej pisma i korespondencję elektronicznej na potrzeby kapitana portu i sekretariatu w celu zapewnienia udokumentowanej współpracy z podmiotami zewnętrznymi i wewnętrznymi
-
prowadzi sprawy osobowe oraz sprawy korespondencji poufnej w kapitanacie portu w celu zapewnienia sprawnej i prawidłowej pracy kapitanatu, prowadzi statystykę prowadzonych spraw przez kapitanat.
-
prowadzi dokumentację w sprawach związanych z wyjazdami służbowymi kapitana portu w celu zapewnienia właściwego przebiegu podróży i rozliczenia delegacji służbowych w komórce finansowo-księgowej
-
koordynuje sporządzanie sprawozdań i dokumentacji w zakresie realizacji zadań kapitanatu portu, stanu zasobów wykorzystywanych w bieżącej działalności sekretariatu i przekazywania wymaganych danych w ramach współpracy do komórek organizacyjnych Urzędu lub podmiotów zewnętrznych
-
organizuje prace porządkowe wykonywane przez pracowników stanowisk robotniczych dla utrzymania czystości pomieszczeń biurowych i powierzchni ogólnych oraz utrzymania należytego ładu na terenie kapitanatu, koordynacja archiwum kapitanatu.
Wymagania
-
wykształcenie: wyższe
-
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w administracji
-
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2 wg ESOKJ)
-
Znajomość przepisów o ochronie danych osobowych w zakresie wykonywanych zadań
-
Znajomość przepisów o ochronie informacji niejawnych w zakresie wykonywanych zadań
-
Znajomość przepisów kancelaryjnych i archiwalnych w zakresie wykonywanych zadań
-
Umiejętność współpracy
-
Umiejętność komunikacji
-
Umiejętność organizacji pracy i orientacji na osiąganie celów
-
W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
-
Posiadanie obywatelstwa polskiego
-
Korzystanie z pełni praw publicznych
-
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
-
wykształcenie: wyższe w obszarze nauk humanistycznych, społecznych lub o profilu morskim
-
co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji morskiej
-
Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową oznaczonych klauzulą „zastrzeżone”
-
Komunikatywna znajomość języka hiszpańskiego (A1 wg ESOKJ)
-
Komunikatywna znajomość języka niemieckiego (A1 wg ESOKJ)
-
Wiedza w zakresie systemu zarządzania jakością
Oferujemy
-
Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
-
Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
-
Miejsce parkingowe na terenie urzędu
-
Dopłaty do żłobka, przedszkola i klubu dziecięcego oraz opieki sprawowanej przez opiekuna dziennego
-
Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
-
Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
-
Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych
-
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto 5900,82 zł oraz dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od udokumentowanego stażu pracy + dodatkowe wynagrodzenie roczne.
Praca alert - powiadomienia
Urzędnik, Gdańsk
Praca w sąsiednich miejscowościach
-
Praca Przejazdowo
-
Praca Borkowo
-
Praca Kowale
-
Praca Bystra
-
Praca Bogatka
-
Praca Jankowo Gdańskie
-
Praca Rokitnica
-
Praca Rotmanka
-
Praca Straszyn
-
Praca Wiślinka
-
Praca Pruszcz Gdański
-
Praca Roszkowo
-
Praca Juszkowo
-
Praca Wiślinka
-
Praca Koszwały
-
Praca Sopot
-
Praca Sulmin
-
Praca Będzieszyn
-
Praca Cieplewo
-
Praca Rusocin