Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 25.03.2025

Starszy referent ds. kontroli podatkowej

Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu
  • Głogów, dolnośląskie pow. głogowski

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

  • Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie
  • Praca jednozmianowa wykonywana w porze dziennej
  • Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym
  • Stanowisko pracy: typowe stanowisko biurowe wyposażone w komputer z monitorem oraz inne urządzenia biurowe
  • Bieżący kontakt z klientem zewnętrznym i wewnętrznym
  • Praca w terenie
  • Budynek biurowy: siedziba Urzędu Skarbowego przy ul. Mickiewicza 53 w Głogowie
  • Budynek czterokondygnacyjny.
  • Przy budynku, na parkingu zewnętrznym, znajduje się miejsce oznaczone dla osób niepełnosprawnych
  • Wejście do budynku od strony ul. Mickiewicza 53 nie jest przystosowane dla osób niepełnosprawnych
  • Brak windy
  • Brak toalety dla osób niepełnosprawnych
  • Zaplecze socjalne tylko na pierwszym piętrze.
  • Prowadzi źródłową kontrolę podatkową w celu sprawdzenia wywiązywania się kontrolowanych z obowiązków wynikających z przepisów prawa podatkowego.
  • Prowadzi postępowania w zakresie sprzeciwu kontrolowanego w celu zapewnienia prawidłowego przebiegu kontroli.
  • Wnioskuje o zabezpieczenie wykonania zobowiązań podatkowych w celu zminimalizowania ryzyka ich niewykonania.
  • Wydaje postanowienia w sprawach przedłużenia terminu zwrotu podatku celem weryfikacji złożonych deklaracji ze stanem rzeczywistym.
  • Ewidencjonuje protokół kontroli w odpowiednich ewidencjach bądź rejestrach w celu zapewnienia prawidłowych i rzetelnych danych sprawozdawczych.

Wymagania

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego powyżej 0,5 roku w pracy biurowej
  • Umiejętność obsługi aplikacji biurowych
  • Umiejętność redagowania pism
  • Podstawowa znajomość przepisów prawa podatkowego
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe prawnicze, ekonomiczne, administracyjne
  • doświadczenia zawodowego do 0,5 roku w administracji publicznej

Oferujemy

  • Wynagrodzenie zasadnicze brutto w kwocie 6.607,37 zł (przy mnożniku kwoty bazowej 2,394) oraz dodatek za udokumentowany staż pracy powyżej 5 lat (od 5 do 20% wynagrodzenia)
  • Zatrudnienie na umowę o pracę w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
  • „Trzynaste” wynagrodzenie
  • Nagrody jubileuszowe
  • Pakiet socjalny (dofinansowanie do wypoczynku pracownika i jego dzieci, karty sportowe, niskooprocentowane pożyczki)
  • Możliwość korzystania z Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych do pracy przy komputerze
  • Możliwość wykupienia ubezpieczenia grupowego

Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 25.03.2025