Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 31.03.2025

Specjalista ds. realizacji projektu „Wdrażanie działań z zakresu ochrony czynnej na obszarach Natura

Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Lublinie
  • Lublin, lubelskie

Umowa o pracę

Praca zdalna

Zakres obowiązków

Praca administracyjno-biurowa powyżej 4 godzin dziennie w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym wymagająca użytkowania sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka do dokumentów);wyjazdy terenowe, przemieszczanie się w trudnym terenie; udział w różnorodnych spotkaniach, szkoleniach. Stanowisko pracy mieści się na II piętrze. Urząd mieści się w budynku, który posiada windę oraz podjazd dla osób niepełnosprawnych. Brak w Urzędzie oznaczeń dla osób niewidomych oraz specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.

  • Bierze merytoryczny udział w realizacji projektu „Wdrażanie działań z zakresu ochrony czynnej na obszarach Natura 2000” (FEnIKS) w zakresie wskazanym przez koordynatora projektu.
  • Współpracuje z beneficjentem projektu – Generalną Dyrekcją Ochrony Środowiska, w tym aktualizuje harmonogram rzeczowo-finansowego projektu oraz przygotowuje dokumenty niezbędne do właściwej i terminowej jego realizacji i na potrzeby prowadzonej sprawozdawczości w części projektu dotyczącej województwa lubelskiego.
  • Przygotowuje opisy przedmiotów zamówienia w ramach postępowań o udzielenie zamówień publicznych i postępowań wyłączonych spod stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych oraz współpracuje z komórką do spraw zamówień publicznych w zakresie zadań realizowanych w ramach projektu.
  • Bierze udział w nadzorze nad realizacją umów zawieranych w ramach projektu pod względem merytorycznym oraz pod względem terminu i zgodności wykonanych prac z opisem przedmiotu zamówienia, w tym bierze udział w lustracjach terenowych obszarów Natura 2000 i sporządza protokoły i notatki z tych wizji.
  • Przygotowuje korespondencję niezbędną do właściwej realizacji projektu, w tym dotyczącej wymaganych prawem decyzji, zezwoleń, zawieranych umów i porozumień oraz organizacji spotkań.
  • Uczestniczy (organizacyjne i merytoryczne) w spotkaniach organizowanych w ramach projektu.
  • Przygotowuje dokumenty wytworzone w projekcie na potrzeby ich archiwizacji, zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną obowiązującą w RDOŚ w Lublinie.
  • Zastępuje koordynatora projektu w razie jego nieobecności i w zakresie przez niego wskazanym.

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe profilowe - z zakresu nauk przyrodniczych (m.in. biologii, ochrony środowiska, ekologii, leśnictwa, rolnictwa, geografii, nauk o Ziemi)
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze ochrony środowiska, ochrony przyrody oraz z zakresu zamówień publicznych
  • Znajomość przepisów prawnych z zakresu ochrony przyrody, w szczególności: ustawy o ochronie przyrody oraz jej aktów wykonawczych; ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko.
  • Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Wiedza z zakresu ochrony przyrody, w tym sposobów ochrony siedlisk przyrodniczych i gatunków oraz z zakresu funkcjonowania populacji gatunków i ekosystemów.
  • Znajomość form ochrony przyrody zlokalizowanych na terenie województwa lubelskiego oraz specyfiki przyrodniczej województwa lubelskiego.
  • Znajomość zasad funkcjonowania i organizacji RDOŚ.
  • Znajomość zasad służby cywilnej oraz zasad etyki korpusu służby cywilnej.
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: brak
  • co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w realizacji projektów finansowanych ze środków krajowych i/lub europejskich
  • Umiejętność argumentowania.
  • Umiejętność komunikowania się i pracy w zespole.
  • Umiejętność organizacji pracy własnej.
  • Czynne prawo jazdy kategorii B.
  • Umiejętność obsługi programów GIS.

Oferujemy

  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dodatek stażowy - od 5% do 20%
  • Stabilną pracę w jednostce administracji państwowej
  • Otwarte i przyjazne środowisko pracy
  • Regularne i terminowo wypłacane wynagrodzenie
  • Dodatkowe 4 godziny wolnego z okazji urodzin
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka)

Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 31.03.2025

Polecani pracodawcy