Specjalista ds. administracyjno-gospodarczych

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
  • Kielce, świętokrzyskie

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  • Praca w biurze
  • Praca na stanowisku wymaga dyspozycyjności
  • Obciążenie mięśniowo-szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

  • Praca w pomieszczeniach biurowych, z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych,
  • Budynek i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy, warunki są dostosowane do rodzaju wykonywanych prac, budynek nie przystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo – brak podjazdów oraz toalet przystosowanych dla osób niepełnosprawnych,
  • Budynek wyposażony jest w windę – klatka schodowa z szybem windowym oddzielona od pomieszczeń biurowych drzwiami z samozamykaczem,
  • Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.

Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie

  • Obsługuje korespondencję przychodzącą i wychodzącą przy wykorzystaniu narzędzi i systemów informatycznych będących na wyposażeniu kancelarii,
  • Obsługuje interesantów w szczególności udziela informacji oraz kieruje interesantów do właściwych merytorycznie komórek organizacyjnych,
  • Prowadzi dystrybucję korespondencji do poszczególnych komórek organizacyjnych,
  • Obsługuje urządzenia biurowe będące na wyposażeniu kancelarii i sekretariatu,
  • Udziela pomocy przy prowadzeniu obsługi sekretariatu,
  • Przygotowuje wnioski, dokumenty oraz bierze udział w prowadzeniu postępowań dla zamówień publicznych w tym wyłączonych ze stosowania ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze obsługi administracyjnej lub kancelaryjnej,
  • Znajomość Ustawy Kodeks postępowania administracyjnego i Ustawy o dostępie do informacji publicznej
  • Znajomość zasad obiegu dokumentów
  • Umiejętność obsługi klientów wewnętrznych i zewnętrznych
  • Umiejętność obsługi urządzeń biurowych
  • Umiejętność obsługi komputera w szczególności programów Excel i Word
  • Kompetencje: wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe administracyjne lub ekonomiczne
  • co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
  • Przeszkolenie z zakresu obsługi Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją
  • Znajomość Ustawy Prawo Zamówień Publicznych

Oferujemy

  • Ruchomy czas pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych
  • Stabilną pracę w elastycznych godzinach (rozpoczęcie pracy 7.00-9.00, a w poniedziałki 7.00-10.00)
  • Przyjazną lokalizację (dogodny dojazd środkami komunikacji miejskiej)
  • Dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • Trzynaste wynagrodzenie
  • Możliwość rozwoju kompetencji zawodowych m.in. refundacja kosztów nauki na studiach wyższych, studiach podyplomowych, kursach zawodowych i opłaty za egzamin, kursach językowych, kursu przygotowującego do postępowania kwalifikacyjnego i opłaty za egzamin
  • Pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach
  • Dodatkowe ubezpieczenie NNW w przypadku osób wykonujących zadania związane z: utrzymaniem drogi, obszarem technologii, realizacji inwestycji, kierowania ruchem drogowym/pojazdem służbowym,
  • Możliwość zakupu grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie (PZU)
  • Możliwość zakupu pakietów opieki medycznej (Medicover, Luxmed)
  • Możliwość zakupu abonamentów sportowych ( Multisport, Medicover Sport, Fitprofit, Fitsport)
  • Możliwość wykupienia ubezpieczenia ochrony prawnej podczas wykonywania obowiązków służbowych oraz życia prywatnego
  • Możliwość przystąpienia do Pracowniczych Planów Kapitałowych
  • Dofinansowanie do zakupu okularów/soczewek korekcyjnych
Dodana
Wygasa (za 10 dni)