Młodszy inspektor zakładów górniczych ds. budowlanych
-
Wrocław, dolnośląskie
Urzędnik
Umowa o pracę
Zakres obowiązków
1. Charakter stanowiska związany z przeprowadzaniem kontroli w zakładach górniczych:
- praca w terenie
- szkodliwe i uciążliwe czynniki środowiska pracy (halas, wibracje, temperatura, wilgotność)
- narażenie na zagrożenia naturalne
- narażenie na zagrożenia technologiczne pochodzące od pracujących maszyn i urządzeń, instalacji elektrycznych oraz mediów znajdujących się pod wysokim ciśnieniem lub wysoką temperaturą
- częsty i bezpośredni kontakt z klientem zewnętrznym
- pokonywanie pieszo znacznych odległości, niejednokrotnie po dużych nachyleniach i nierównych powierzchniach
- częste podróże służbowe do miejsc, które mogą być nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych ruchowo
-
Przeprowadza kontrole obiektów budowlanych w zakresie wynikającym z posiadanej specjalności technicznej, analizuje stan zagrożeń, metody ich zwalczania i stosowaną profilaktykę w celu sprawdzenia przestrzegania przez przedsiębiorców, właścicieli lub użytkowników obiektów budowlanych zakładu górniczego obowiązków wynikających z przepisów.
-
Rozpatruje wnioski o wydanie pozwoleń na budowę, remont, rozbiórkę, użytkowanie i oddanie do ruchu obiektów budowlanych zakładu górniczego, przygotowuje projekty decyzji, w tym przeprowadza kontrole obowiązkowe obiektów zakładu górniczego w celu realizacji zadań dyrektora urzędu jako organu administracji architektoniczno-budowlanej i nadzoru budowlanego w dziedzinie górnictwa.
-
Analizuje plany ruchu i dodatki do tych planów w zakresie posiadanej specjalności technicznej w celu przygotowania projektów decyzji dyrektora urzędu w powyższym zakresie.
-
Rozpatruje wnioski dotyczące uzgadniania decyzji o warunkach zabudowy, decyzji o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego w zakresie zagospodarowania terenów górniczych celem przygotowania projektów rozstrzygnięć dyrektora urzędu.
-
Współuczestniczy w oględzinach miejsc wypadków, zgonów naturalnych, awarii i niebezpiecznych zdarzeń powstałych w związku z katastrofą budowlaną, awarią lub uszkodzeniem obiektów budowlanych zakładu górniczego, zagrożeniem obiektów i urządzeń wywołanym wpływami robót górniczych oraz analizuje przyczyny i okoliczności tych zdarzeń w nadzorowanych zakładach, celem ustalenia stanu faktycznego i osób odpowiedzialnych za stwierdzone nieprawidłowości oraz przygotowuje projekty orzeczeń i decyzji w tym zakresie.
-
Opracowuje projekty planów pracy, sprawozdania z ich realizacji, prowadzi statystyki i ewidencję zakładów górniczych oraz przygotowuje sprawozdania i informacje na temat podstawowej działalności urzędu, w zakresie wynikającym z posiadanej specjalności technicznej celem właściwego dokumentowania pracy urzędu.
Wymagania
-
wykształcenie: wyższe techniczne o profilu budowlanym lub architektonicznym
-
doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego
-
Uprawnienia budowlane
-
Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym urzędów górniczych i ich zadań wynikających z obowiązujących przepisów
-
Znajomość podstaw ustrojowych funkcjonowania państwa
-
Znajomość przepisów Prawa geologicznego i górniczego wraz z przepisami wykonawczymi
-
Znajomość prawa budowlanego wraz z aktami wykonawczymi oraz prawa wodnego
-
Znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego, Kodeksu postępowania w sprawach o wykroczenia oraz ustaw: o służbie cywilnej, o systemie oceny zgodności, o dozorze technicznym, o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, o chronie danych osobowych
-
Umiejętność obsługi komputera
-
Skuteczna komunikacja, asertywność, samodzielność i inicjatywa
-
W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972
-
Posiadanie obywatelstwa polskiego
-
Korzystanie z pełni praw publicznych
-
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
-
wykształcenie: wyższe techniczne magisterskie o profilu budowlanym lub architektonicznym
-
doświadczenia zawodowego
-
uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej
Oferujemy
-
Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
-
Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
-
Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
-
Pożyczki mieszkaniowe
-
Zapomogi
-
Możliwość przystąpienia pracownika do grupowego ubezpieczenia na życie
Praca alert - powiadomienia
Urzędnik, Wrocław
Polecani pracodawcy
Praca w sąsiednich miejscowościach
-
Praca Krzyżanowice
-
Praca Wysoka
-
Praca Psary
-
Praca Biestrzyków
-
Praca Żerniki Wrocławskie
-
Praca Ślęza
-
Praca Zabrodzie
-
Praca Bielany Wrocławskie
-
Praca Łany
-
Praca Suchy Dwór
-
Praca Ramiszów
-
Praca Krzeptów
-
Praca Kiełczów
-
Praca Nowa Wieś Wrocławska
-
Praca Mirków
-
Praca Święta Katarzyna
-
Praca Kamieniec Wrocławski
-
Praca Dobrzykowice
-
Praca Smolec
-
Praca Siechnice