Starszy specjalista ds. zamówień publicznych

Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie
  • Rzeszów, podkarpackie

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

  • praca administracyjno-biurowa,
  • praca przy monitorze ekranowym, co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy oraz obsługa urządzeń biurowych,
  • praca poza siedzibą urzędu,
  • praca w pozycji siedzącej,
  • kontakt z klientem wewnętrznym oraz zewnętrznym.

Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym na II piętrze Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkie w Rzeszowie, przy ul. Grunwaldzkiej 15. Wejście główne posiada podjazdy dla osób niepełnosprawnych. Szerokość głównych drzwi wejściowych do budynku i drzwi wewnętrznych oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Budynek wyposażony jest w windy do VI piętra. Windy posiadają sygnalizację dźwiękową informującą o pozycji windy. Osoby niepełnosprawne mogą korzystać z przestrzennych toalet, zlokalizowanych na każdej kondygnacji, od parteru do VI piętra. W przypadku delegacji służbowych, nie jest możliwe określenie otoczenia organizacyjno-technicznego.

  • samodzielnie realizuje zadania związane z przygotowywaniem postępowań o udzielanie zamówień publicznych o wartości poniżej progu określonego w ustawie – Prawo zamówień publicznych, w tym: szacuje wartość zamówienia, opracowuje opis przedmiotu zamówienia, przygotowuje dokumentację postępowania (wnioski o udzielenie zamówienia, ogłoszenia, formularze ofertowe, projekty umów itp.),
  • nadzoruje realizację umów i zleceń na zakup dostaw i usług zawartych w ramach prowadzonych zamówień publicznych z zakresu działania Oddziału Administracyjno-Gospodarczego,
  • współpracuje z komórką organizacyjną Urzędu realizującą przetargi publiczne, w zakresie przygotowania danych oraz dokumentów niezbędnych do inicjowania i przeprowadzenia postępowań przetargowych na dostawy i usługi na rzecz Urzędu oraz zawarcia stosownych umów,
  • samodzielnie opracowuje plan zamówień publicznych w części dotyczącej zadań Oddziału Administracyjno-Gospodarczego,
  • współuczestniczy w realizacji zadań związanych z gospodarowaniem składnikami mienia ruchomego Urzędu.

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego
  • Doświadczenie zawodowe w jednostkach sektora finansów publicznych - powyżej 1 roku.
  • Znajomość przepisów ustaw: o finansach publicznych, o zasadach zarządzania mieniem państwowym, Prawo zamówień publicznych, Kodeksu cywilnego, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o służbie cywilnej.
  • Znajomość ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO).
  • Niepełnienie służby zawodowej ani niepracowanie w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (D. U. z 2023 r. poz. 342, 497), ani niebycie ich współpracownikiem (dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.).
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • doświadczenia zawodowego
  • Doświadczenie zawodowe w obszarze zamówień publicznych.

Oferujemy

  • Ruchomy czas pracy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dopłaty do żłobka, przedszkola i klubu dziecięcego oraz opieki sprawowanej przez opiekuna dziennego
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dofinansowanie do zajęć sportowo-rekrecyjnych
  • Dodatek za wysługę lat od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne, tzw. "trzynastka"
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
  • Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
Dodana
Wygasa (za 6 dni)