Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 28.03.2025

Starszy referent ds. obsługi kancelaryjno - biurowej

Komenda Miejska Policji w Siemianowicach Śląskich
  • Siemianowice Śląskie, śląskie

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

  • Praca administracyjno-biurowa związana z prowadzeniem ewidencji i obiegu dokumentów jawnych.
  • Praca w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym.
  • Praca głównie siedząca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.
  • Stanowisko pracy wyposażone w telefon, skaner, drukarkę, komputer oraz monitor ekranowy - czas pracy przy monitorze powyżej połowy dobowego czasu pracy.
  • Stanowisko pracy w Wydziale Kryminalnym usytuowane jest na I piętrze w budynku Komendy Miejskiej Policji w Siemianowicach Śląskich.
  • Budynek nie jest dostosowany dla osób niepełnosprawnych, winda tylko do parteru.
  • Przyjmowanie, rozdzielanie przesyłek i korespondencji wpływającej do Wydziału oraz wydawanie jej w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów w Wydziale
  • Komputerowa i odręczna ewidencja pism, dokumentów i przesyłek wpływających i wychodzących z Wydziału w celu udokumentowania wpływu i wypływu tych dokumentów
  • Archiwizacja dokumentów wytworzonych przez pracowników Wydziału i przekazywanie ich do archiwum w celu zapewnienia ich przechowywania
  • Obsługa komputera, poczty elektronicznej i systemu faksowo mailowego w celu uzyskania i przekazywania informacji
  • Kompletowanie i przedkładanie dokumentów i korespondencji do podpisu naczelnikowi i jego zastępcy oraz rozdzieleniu jej po dokonaniu dekretacji
  • Telefoniczna obsługa interesantów
  • Tworzenie pism i udzielanie odpowiedzi

Wymagania

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
  • Umiejętność właściwej organizacji pracy
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Poświadczenie bezpieczeństwa z klauzulą dopuszczalności poufne albo oświadczenie o poddaniu się procedurze sprawdzającej i uzyskanie poświadczenia do wymaganej klauzuli
  • odporność na stres
  • umiejętność rozwiązywania problemów
  • W słuzbie cywilniej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22.07.1944r. do dnia 31.07.1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18.10.2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. NIE DOTYCZY TO KANDYDATEK/KANDYDATÓW URODZONYCH 01.08.1972 R. LUB PÓŹNIEJ. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 01.08.1972r.
  • zgoda na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • doświadczenia zawodowego

Oferujemy

  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • wynagrodzenie zasadnicze powiększone o dodatek z tytułu wysługi lat pracy od 5% do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • nagrody okresowe np. kwartalne
  • dodatkowe trzynaste wynagrodzenie tzw. "trzynastka"
  • dofinansowanie do zakupu okularów
  • pakiet socjalny m.in. dofinansowanie do wypoczynku, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach, pożyczki na cele mieszkaniowe
  • możliwość skorzystania z pakietu ubezpieczeń grupowych
  • możliwość skorzystania z kasy zapomogowo-pożyczkowej

Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 28.03.2025

Polecani pracodawcy