Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 01.04.2025

Główny specjalista ds. organizacji i kontroli zarządczej

Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w Warszawie
  • Warszawa, mazowieckie

Umowa o pracę

Praca zdalna

Zakres obowiązków

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca biurowa z wykorzystaniem komputera powyżej 4 godzin dziennie.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
obiekt dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami ruchowymi, możliwość poruszania się po budynku: windy i drzwi odpowiedniej szerokości, toaleta dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami ruchowymi, miejsce parkingowe dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami ruchowymi, możliwość technicznego dostosowania stanowiska pracy (pokój, meble biurowe) do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

  • Koordynuje w Ministerstwie sprawy z zakresu kontroli zarządczej, w tym sporządza projekt planu działalności Ministra, opracowuje informacje o postępach w realizacji celów i zadań ujętych w planie działalności Ministra i sporządza sprawozdanie z wykonania planu działalności Ministra.
  • Inicjuje i monitoruje proces identyfikacji i analizy ryzyka dla celów i zadań przyjętych w planie działalności Ministra oraz prowadzi rejestr ryzyk.
  • Koordynuje w Ministerstwie sporządzenie projektu oświadczenia Ministra o stanie kontroli zarządczej.
  • Przeprowadza samoocenę kontroli zarządczej w Ministerstwie i opracowuje jej wyniki.
  • Prowadzi sprawy związane z aktami prawnymi dotyczącymi funkcjonowania Ministerstwa (statutu i regulaminu organizacyjnego Ministerstwa, zakresów czynności członków kierownictwa Ministerstwa i wykazu jednostek podległych i nadzorowanych przez Ministra Nauki) oraz koordynuje sprawy związane z opracowaniem wewnętrznych regulaminów organizacyjnych komórek organizacyjnych Ministerstwa, w tym opiniuje ich projekty.
  • Prowadzi i redaguje strony intranetowe Ministerstwa.
  • Prowadzi ewidencję upoważnień i pełnomocnictw udzielanych w Ministerstwie, w tym weryfikuje projekty upoważnień i pełnomocnictw pod względem formalnym.

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych
  • znajomość przepisów ustawy o Radzie Ministrów
  • znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej
  • znajomość ustawy o finansach publicznych oraz przepisów wykonawczych w zakresie kontroli zarządczej
  • znajomość standardów i wytycznych z zakresu systemu kontroli zarządczej
  • znajomość przepisów dotyczących przebiegu procesu legislacyjnego i zasad techniki prawodawczej
  • rzetelność, współpraca, komunikacja, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: brak
  • doświadczenia zawodowego
  • wykształcenie wyższe w zakresie administracji, prawa, ekonomii lub zarządzania
  • aplikacja legislacyjna
  • znajomość przepisów ustawy o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami oraz ustawy o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych
  • znajomość podstawowych zagadnień z zakresu ochrony danych osobowych
  • znajomość podstawowych zagadnień z zakresu szkolnictwa wyższego i nauki
  • znajomość przepisów ustawy o języku migowym i innych środkach komunikowania się
  • 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze kontroli zarządczej

Oferujemy

  • Ruchomy czas pracy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Stołówka pracownicza
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • „trzynaste” wynagrodzenie
  • pakiet socjalny (np. dofinansowanie do wypoczynku pracowników, dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach)
  • możliwość rozwoju zawodowego (studia, szkolenia)
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
  • dobra lokalizacja

Podobne oferty pracy

  • Aplikant

    Straż Miejska m. st. Warszawy
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • wideo
    Aplikuj szybko
    Polecana Popularna
    Wygasa

Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 01.04.2025

Polecani pracodawcy