Starszy specjalista ds. komunikacji społecznej

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
  • Łódź, łódzkie

Urzędnik

Umowa o pracę

Praca zdalna

Zakres obowiązków

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

- obciążenie mięśniowo – szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych i prowadzeniu samochodu służbowego,

- praca w terenie,

- stres związany z wystąpieniami publicznymi i częstym reprezentowaniem urzędu na zewnątrz,

- permanentna obsługa klientów zewnętrznych,

- praca na tym stanowisku wymaga dyspozycyjności oraz związana jest z odbywaniem wyjazdów służbowych na terenie kraju.

Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy:

- praca w pomieszczeniach biurowych, z wykorzystaniem komputera, urządzeń biurowych,

- budynek i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy, warunki są dostosowane do rodzaju wykonywanych prac, ale nie jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo,

- praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.

Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie

  • Realizuje politykę informacyjną w zakresie komunikacji zewnętrznej, zgodnie z przyjętymi założeniami, poprzez koordynację przygotowania i tworzenie materiałów informacyjnych do publikacji zarówno w Internecie za pośrednictwem strony internetowej GDDKiA oraz profili GDDKiA w mediach społecznościowych a także w formie komunikatów prasowych. Ściśle i na bieżąco współpracuje z mediami w sprawach należących do zakresu działalności oddziału poprzez aranżowanie wywiadów z dyrekcją Oddziału, organizację briefingów, konferencji, uroczystości, w celu realizacji aktywnej polityki informacyjnej. Dba o pozytywny wizerunek GDDKiA w mediach, pozytywny odbiór przez społeczeństwo. Informuje o realizowanych przez GDDKiA programach rządowych a także prowadzi aktywną politykę informacyjną w sytuacjach kryzysowych.
  • Monitoruje, analizuje i interpretuje przekazy medialne na temat organizacji w zakresie obecnych i potencjalnych szans i zagrożeń dla urzędu. W sytuacjach grożących kryzysem wizerunkowym lub informacyjnym, przekazuje stosowne informacje kierownictwu oraz Rzecznikowi GDDKiA.
  • W uzgodnieniu z Rzecznikiem GDDKiA, koordynuje, przygotowuje i realizuje plan działań promocyjnych, edukacyjnych i informacyjnych dla zadań realizowanych przez Oddział i Centralę GDDKiA, w tym realizowanych ze środków unijnych, oraz zadań realizowanych w ramach programów rządowych (w szczególności opracowywanie publikacji, materiałów elektronicznych).
  • Współpracuje z Rzecznikiem GDDKiA udzielając terminowych i rzetelnych informacji w sprawach należących do zakresu działalności oddziału, uczestniczy w spotkaniach i naradach organizowanych przez przełożonych oraz Rzecznika GDDKiA.
  • Kształtuje poprawną komunikację wewnętrzną urzędu dbając o pozytywny wizerunek GDDKIA wśród pracowników Oddziału, co w szczególności oznacza inicjowanie, koordynację i przygotowywanie materiałów informacyjnych dla pracowników, spotkań pracowniczych, zarówno wewnątrz Oddziału, jak i w relacjach Oddziału z całą GDDKIA.
  • Współpracuje w przygotowywaniu i przeprowadzaniu spotkań informacyjnych, w tym w szczególności wskazuje, sugeruje i koordynuje akcje zaangażowania urzędu w poprawę sytuacji społeczności lokalnych (np. likwidacja uciążliwości typu hałas), czy na rzecz ochrony środowiska.
  • Prowadzi Rejestr oraz koordynuje działania w zakresie udostępniania informacji publicznej.
  • Prowadzi sprawy związane z ochroną zabytków drogownictwa w celu rozpowszechniania wiedzy o historii branży.

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze realizacji projektów z zakresu komunikacji społecznej.
  • Prawo jazdy kat. B.
  • Umiejętność obsługi komputera - pakiet MS Office.
  • Znajomość przepisów: ustawy o prawie autorskim i prawa prasowego, ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawy o drogach publicznych.
  • Znajomość technik dobrej prezentacji przed kamerą i opanowania stresu przy wystąpieniach publicznych.
  • Kompetencje: wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe lub podyplomowe z zakresu public relations, dziennikarstwa, komunikacji społecznej lub marketingu.
  • co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze wystąpień publicznych, w tym wystąpień przed kamerą i mikrofonem, doświadczenie w pisaniu informacji prasowych.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie średnio zaawansowanym (B1).

Oferujemy

  • Ruchomy czas pracy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Stabilną pracę w jednostce administracji państwowej z wieloletnią tradycją, otwarte i przyjazne środowisko pracy, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
  • Dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy.
  • Trzynaste wynagrodzenie.
  • Możliwość rozwoju kompetencji zawodowych (m.in. refundacja kosztów nauki na studiach, studiach podyplomowych, kursach zawodowych, kursach językowych).
  • Pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach.
  • Możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie.
  • Dodatkowe ubezpieczenie NNW w przypadku osób wykonujących zadania związane z: utrzymaniem drogi, obszarem technologii, realizacji inwestycji, kierowaniem ruchem drogowym/pojazdem służbowym.
Dodana
Wygasa (za 8 dni)

Polecani pracodawcy