Inspektor wojewódzki ds. nazewnictwa i statusu miejscowości oraz koordynowania i udzielania informac
-
Olsztyn, warmińsko-mazurskie
Urzędnik
Umowa o pracę
Zakres obowiązków
- praca administracyjno-biurowa w siedzibie Urzędu,
- kontakt z klientem zewnętrznym,
- narzędzia i materiały pracy - komputer, urządzenia biurowe, praca przy komputerze co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy (powyżej 4 godzin dziennie).
- wyznaczone stanowiska do parkowania dla osób niepełnosprawnych od strony ul. Kopernika, podjazdy dla osób niepełnosprawnych od strony ul. Kopernika i Al. Marsz. J. Piłsudskiego – wejście do budynku z asystentem, winda przystosowana dla osób niepełnosprawnych, ciągi komunikacyjne, drzwi oraz toaleta o odpowiedniej szerokości dostosowane do poruszania się na wózku.
-
Badanie od strony formalnej i merytorycznej składanych przez gminy wniosków w zakresie zmiany nazewnictwa miejscowości lub obiektów fizjograficznych, a także nadawania miejscowościom statusu miasta, wzywanie do uzupełnienia braków formalnych, a także sporządzanie na ich podstawie, kierowanych do Rady Ministrów oraz ministra właściwego ds. spraw wewnętrznych i administracji, projektów opinii wojewody w celu wyrażenia opinii co do zasadności złożonego przez gminę wniosku oraz przeprowadzenia procedury na etapie ministerialnym.
-
Prowadzenie nadzoru nad stowarzyszeniami jednostek samorządu terytorialnego, w zakresie zgodności ich działania z przepisami prawa i postanowieniami statutu, w tym sporządzanie projektów pism w sprawie usunięcia nieprawidłowości w określonym terminie, udzielenia ostrzeżenia władzom stowarzyszenia lub wystąpień do sądu w celu zastosowania środków nadzoru sądowego.
-
Prowadzenie spraw związanych z tworzeniem, łączeniem, likwidacją jednostek samorządu terytorialnego (gminy i powiaty), w tym sporządzanie wniosków o wyznaczenie pełnomocników do spraw połączenia lub utworzenia nowych jednostek samorządu terytorialnego w celu wyrażenia opinii co do zasadności złożonego przez gminę wniosku oraz przeprowadzenia procedury na etapie ministerialnym.
-
Udostępnianie informacji publicznej w zakresie działania Wydziału oraz koordynacja udzielania informacji publicznej w Urzędzie, poprzez przyjmowanie i rozdysponowywanie wniosków o udzielenie informacji publicznej w celu usprawnienia procesu udzielania informacji publicznej przez Urząd.
-
Obsługa Komisji Dyscyplinarnej pod względem organizacyjnym i administracyjnym w celu zapewnienia sprawnego jej działania.
-
Prowadzenie spraw związanych z tworzeniem, łączeniem, likwidacją zespolonych służb powiatowych w celu wyrażenia opinii co do zasadności złożonego przez gminę wniosku oraz przeprowadzenia procedury na etapie ministerialnym.
Wymagania
-
wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne
-
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji
-
znajomość ustawy o służbie cywilnej
-
znajomość ustawy o samorządzie gminnym,
-
znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,
-
znajomość ustawy o samorządzie województwa,
-
znajomość ustawy o urzędowych nazwach miejscowości i obiektów fizjograficznych,
-
znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego,
-
znajomość ustawy prawo o stowarzyszeniach,
-
znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej,
-
znajomość ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie.
-
wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, terminowość, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja
-
W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
-
Posiadanie obywatelstwa polskiego
-
Korzystanie z pełni praw publicznych
-
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
-
-
co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z tworzeniem lub stosowaniem prawa
Oferujemy
· „trzynaste wynagrodzenie”
· ruchomy czas pracy – możliwość rozpoczęcia pracy pomiędzy godziną 6.00 a 9.00
· pakiet szkoleń
· możliwość dofinansowania innych form rozwoju zawodowego związanych ze stanowiskiem pracy
· pakiet socjalny (dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika, karty sportowe)
· stabilność zatrudnienia
· miłą atmosferę pracy
· regularnie wypłacane wynagrodzenie
Praca alert - powiadomienia
Urzędnik, Olsztyn