Inspektor wojewódzki ds. nazewnictwa i statusu miejscowości oraz koordynowania i udzielania informac

Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie
  • Olsztyn, warmińsko-mazurskie

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

- praca administracyjno-biurowa w siedzibie Urzędu,

- kontakt z klientem zewnętrznym,

- narzędzia i materiały pracy - komputer, urządzenia biurowe, praca przy komputerze co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy (powyżej 4 godzin dziennie).

- wyznaczone stanowiska do parkowania dla osób niepełnosprawnych od strony ul. Kopernika, podjazdy dla osób niepełnosprawnych od strony ul. Kopernika i Al. Marsz. J. Piłsudskiego – wejście do budynku z asystentem, winda przystosowana dla osób niepełnosprawnych, ciągi komunikacyjne, drzwi oraz toaleta o odpowiedniej szerokości dostosowane do poruszania się na wózku.

  • Badanie od strony formalnej i merytorycznej składanych przez gminy wniosków w zakresie zmiany nazewnictwa miejscowości lub obiektów fizjograficznych, a także nadawania miejscowościom statusu miasta, wzywanie do uzupełnienia braków formalnych, a także sporządzanie na ich podstawie, kierowanych do Rady Ministrów oraz ministra właściwego ds. spraw wewnętrznych i administracji, projektów opinii wojewody w celu wyrażenia opinii co do zasadności złożonego przez gminę wniosku oraz przeprowadzenia procedury na etapie ministerialnym.
  • Prowadzenie nadzoru nad stowarzyszeniami jednostek samorządu terytorialnego, w zakresie zgodności ich działania z przepisami prawa i postanowieniami statutu, w tym sporządzanie projektów pism w sprawie usunięcia nieprawidłowości w określonym terminie, udzielenia ostrzeżenia władzom stowarzyszenia lub wystąpień do sądu w celu zastosowania środków nadzoru sądowego.
  • Prowadzenie spraw związanych z tworzeniem, łączeniem, likwidacją jednostek samorządu terytorialnego (gminy i powiaty), w tym sporządzanie wniosków o wyznaczenie pełnomocników do spraw połączenia lub utworzenia nowych jednostek samorządu terytorialnego w celu wyrażenia opinii co do zasadności złożonego przez gminę wniosku oraz przeprowadzenia procedury na etapie ministerialnym.
  • Udostępnianie informacji publicznej w zakresie działania Wydziału oraz koordynacja udzielania informacji publicznej w Urzędzie, poprzez przyjmowanie i rozdysponowywanie wniosków o udzielenie informacji publicznej w celu usprawnienia procesu udzielania informacji publicznej przez Urząd.
  • Obsługa Komisji Dyscyplinarnej pod względem organizacyjnym i administracyjnym w celu zapewnienia sprawnego jej działania.
  • Prowadzenie spraw związanych z tworzeniem, łączeniem, likwidacją zespolonych służb powiatowych w celu wyrażenia opinii co do zasadności złożonego przez gminę wniosku oraz przeprowadzenia procedury na etapie ministerialnym.

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • znajomość ustawy o samorządzie gminnym,
  • znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,
  • znajomość ustawy o samorządzie województwa,
  • znajomość ustawy o urzędowych nazwach miejscowości i obiektów fizjograficznych,
  • znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego,
  • znajomość ustawy prawo o stowarzyszeniach,
  • znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej,
  • znajomość ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie.
  • wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, terminowość, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z tworzeniem lub stosowaniem prawa

Oferujemy

· „trzynaste wynagrodzenie”

· ruchomy czas pracy – możliwość rozpoczęcia pracy pomiędzy godziną 6.00 a 9.00

· pakiet szkoleń

· możliwość dofinansowania innych form rozwoju zawodowego związanych ze stanowiskiem pracy

· pakiet socjalny (dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika, karty sportowe)

· stabilność zatrudnienia

· miłą atmosferę pracy

· regularnie wypłacane wynagrodzenie

Dodana
Wygasa (jutro)