Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 07.04.2025

Inspektor ds. finansów i zaopatrzenia

Komenda Miejska Policji w Chełmie
  • Chełm, lubelskie

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

  • Praca o charakterze administracyjno-biurowym, wykonywana w budynku Komendy Miejskiej Policji w Chełmie, przy ulicy Żwirki i Wigury 20,w pomieszczeniu biurowym Wydziału Wspomagającego w pełnym wymiarze czasu pracy,w systemie jednozmianowym w godzinach 7:30 - 15:30. Pracownik wykonuje większość czynności o charakterze statycznym, związanych głównie z pracą przy biurku i komputerze. Czynności wykonywane są w większościw pozycji siedzącej i są związane z wprowadzaniem danych do systemów informatycznych, obsługą komputera co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy, obsługą urządzeń biurowych (faks, drukarka, telefon), pracą z dokumentami oraz prowadzeniem rozmów telefonicznych zewnętrznych jak i wewnętrznych.
  • Lokalizacja stanowiska pracy znajduje się na drugim piętrze budynku w pokoju biurowym wyposażonym w meble, sprzęt biurowy i komputerowy. Oświetleniew pomieszczeniach pracy naturalne i sztuczne. Budynek trzykondygnacyjny nie jest w pełni dostosowany do osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach, ponieważ istnieje jedynie podjazd na zewnątrz budynku oraz jedna toaleta przystosowana dla osób niepełnosprawnych znajdująca się na parterze budynku. Pozostała część budynku posiada bariery architektoniczne takie jak: schody, brak wind.
  • Prowadzenie ewidencji pomocniczej środków trwałych i pozostałych środków trwałych sprzętu techniki policyjnej na podstawie dokumentów przychodowo – rozchodowych oraz sporządzanie asygnat na wydany do użytkowania sprzęt.
  • Prowadzenie ewidencji ilościowo-wartościowej, składanie zamówień, sporządzanie protokołów przyjęcia opału do pieców co. znajdujących się w obiektach podległych KMP w Chełmie.
  • Planowanie potrzeb i realizacja zaopatrzenia policjantów w sprzęt i materiały techniki kryminalistycznej oraz prowadzenie związanej z tym ewidencji.
  • Wysyłanie do legalizacji i kalibracji oraz napraw sprzętu techniki policyjnej.
  • Ufarmianie i rozlicznie rachunków, faktur VAT otrzymywanych od wykonawców usług.
  • Przygotowanie informacji niezbędnych do zawarcia przez Wydział Inwestycji i Remontów KWP w Lublinie umów cywilnoprawnych na świadczenia za usługi m.in.: energia elektryczna, energia cieplna, gaz, woda, ścieki, wywóz nieczystości stałych, płynnych, dzierżawę kontenerów, serwisowanie kotłowni, wykonywanie konserwacji bram i szlabanów, serwisowanie systemów monitoringu i czujek ppoż.
  • Prowadzenie elektronicznej książki obiektów budowlanych należących do KMP w Chełmie.
  • Określanie potrzeb remontowych obiektów KMP w Chełmie, sporządzanie i przesyłanie do Wydziału Inwestycji i Remontów KWP w Lublinie zapotrzebowania na zakupy materiałów niezbędnych do wykonania zaplanowanych prac, wykonania bieżących remontów oraz konserwacji obiektów.

Wymagania

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy biurowej
  • Znajomość ustawy o Policji
  • Znajomość przepisów regulujących sprawy budowlane, zamówień publicznych
  • Znajomość obsługi komputera
  • Samodzielność, dokładność
  • Komunikatywność, odpowiedzialność
  • Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe
  • co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze budowlanym
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność stosowania przepisów w praktyce

Oferujemy

  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy, trzynaste wynagrodzenie

Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 07.04.2025

Polecani pracodawcy