Visa
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 10.04.2025
Kierownik oddziału ds. administrowania i gospodarowania mieniem
Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie
-
Lublin, lubelskie
Umowa o pracę
Zakres obowiązków
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
-
praca techniczno-administracyjna z wykorzystaniem komputera z oprogramowaniem oraz urządzeń biurowych;
-
praca w siedzibie urzędu / możliwe również wyjazdy służbowe (w trakcie wyjazdów służbowych warunki świadczenia pracy mogą nie być dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych);
-
praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym;
-
praca z koniecznością przemieszczania się po różnych piętrach i budynkach w których zlokalizowana jest siedziba Urzędu oraz poza nimi.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
-
praca siedząca w pozycji wymuszonej przed komputerem ekranowym;
-
brak barier architektonicznych utrudniających wykonywanie pracy i dostępność do budynku, do pomieszczeń biurowych i do pomieszczeń sanitarnych. Zapewniają to podjazdy dla osób niepełnosprawnych, windy i drzwi o odpowiedniej szerokości;
-
brak oznaczeń dla osób niewidomych;
-
brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz niesłyszącym.
-
organizuje, kieruje i nadzoruje pracę oddziału oraz wykonuje zadania bezpośredniego przełożonego podległych pracowników w celu zapewnienia realizacji zadań oddziału,
-
sprawuje nadzór nad działaniami z zakresu administrowania nieruchomościami będącymi w trwałym zarządzie Urzędu i rozliczaniem kosztów związanych z administrowaniem obiektami Urzędu oraz dokonuje analizy ilościowej i wartościowej usług i dostaw do obiektów LUW, a także wstępnej oceny zgodności wystawionych faktur z umowami w zakresie rzeczowo - finansowym w celu zapewnienia realizacji dochodów budżetowych,
-
sprawuje nadzór nad przygotowaniem projektów umów na korzystanie z nieruchomości pozostających w trwałym zarządzie Urzędu i umów na korzystanie z budynków (lokali) pozostających w dyspozycji Urzędu na podstawie innych tytułów prawnych niż trwały zarząd oraz nad ich realizacją w celu zapewnienia racjonalnej gospodarki nieruchomościami Skarbu Państwa,
-
sprawuje nadzór i kontroluje realizację zadań Oddziału w zakresie gospodarki składnikami majątkowymi Urzędu, prowadzeniem ewidencji mienia LUW oraz uczestniczy w inwentaryzacji mienia Urzędu w celu zapewnienia racjonalnej gospodarki mieniem Skarbu Państwa,
-
sprawuje nadzór i kontroluje realizację zakupów i usług zleconych do wykonania na rzecz Urzędu, zgodnych z zakresem działania Oddziału w celu realizacji potrzeb Urzędu,
-
sporządza plany okresowych kontroli stanu technicznego budynków LUW oraz sprawuje nadzór nad opracowaniem przedsięwzięć dotyczących utrzymania właściwego stanu technicznego obiektów i lokali Urzędu oraz prawidłowego zapewnienia bezpieczeństwa i ochrony przeciwpożarowej w budynkach LUW w celu realizacji obowiązków zarządcy,
-
sprawuje nadzór nad prowadzeniem dokumentacji regulującej stan prawny nieruchomości, prowadzeniem ewidencji obiektów oraz książek obiektów Urzędu w celu realizacji obowiązków zarządcy wynikających z przepisów prawa budowlanego,
-
sprawuje nadzór nad prowadzeniem spraw związanych z ubezpieczeniem obiektów i mienia Urzędu w celu zabezpieczenia mienia Skarbu Państwa będącego w dyspozycji Urzędu.
Wymagania
-
wykształcenie: wyższe
-
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 4 lata doświadczenia zawodowego w pracy w administracji lub powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w obszarze gospodarowania nieruchomościami Skarbu Państwa
-
W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
-
Znajomość przepisów ustaw: o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o służbie cywilnej, Kodeksu postępowania administracyjnego, o gospodarce nieruchomościami, o rachunkowości, Prawo zamówień publicznych, o finansach publicznych, Prawo budowlane, o ochronie przeciwpożarowej oraz przepisów wykonawczych do ww. ustaw
-
Znajomość zarządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej
-
Znajomość rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie szczegółowego sposobu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego Skarbu Państwa
-
Posiadanie kompetencji kierowniczych: umiejętność zarządzania ludźmi, umiejętność skutecznego komunikowania się i negocjacji, umiejętność podejmowania decyzji i odpowiedzialności oraz umiejętność radzenia sobie ze stresem
-
Posiadanie obywatelstwa polskiego
-
Korzystanie z pełni praw publicznych
-
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
-
-
doświadczenia zawodowego
-
Wykształcenie wyższe ekonomiczne
-
Przeszkolenie z zakresu administrowania nieruchomościami
Oferujemy
-
Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
-
Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
-
Pakiet socjalny: dofinansowanie do wypoczynku pracowników i dzieci pracowników, niskoprocentowe pożyczki, wsparcie finansowe w wyjątkowo trudnych sytuacjach
-
Możliwość korzystania z Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
-
Karty sportowe
-
Dofinansowanie do nauki
-
Benefity płacowe: dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw.: ,,13’’), dodatek za wysługę lat ( od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego) w zależności od udokumentowanego stażu pracy, nagrody jubileuszowe
-
Udział w realizacji ciekawych, rozwijających przedsięwzięć
-
Bogatą ofertę szkoleniową
-
Dobrą atmosferę w pracy
-
Zatrudnienie u prestiżowego pracodawcy
-
Współpracę z wysokiej klasy specjalistami
-
Równowagę pomiędzy pracą, a życiem prywatnym
-
Dobrą lokalizację
-
Poczucie bezpieczeństwa
Visa
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 10.04.2025
Praca alert - powiadomienia
Urzędnik, Lublin
Polecani pracodawcy
Praca w sąsiednich miejscowościach
-
Praca Elizówka
-
Praca Abramowice Prywatne
-
Praca Długie
-
Praca Jakubowice Konińskie
-
Praca Głusk
-
Praca Szerokie
-
Praca Dys
-
Praca Konopnica
-
Praca Łysaków
-
Praca Dominów
-
Praca Kalinówka
-
Praca Dąbrowica
-
Praca Ciecierzyn
-
Praca Żabia Wola
-
Praca Świdnik
-
Praca Smugi
-
Praca Płouszowice-Kolonia
-
Praca Kozubszczyzna
-
Praca Kazimierzówka
-
Praca Mętów