Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 11.04.2025

Specjalista ds. planowania budżetu Ministerstwa Finansów

Ministerstwo Finansów w Warszawie
  • Warszawa, mazowieckie

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  • Praca administracyjno-biurowa, obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie
  • Nietypowe godziny pracy (w tym dyżury)
  • Sporządza projekty planów oraz planów dochodów i wydatków w ujęciu tradycyjnym i zadaniowym, zgodnie ze zgłoszeniami komórek organizacyjnych Ministerstwa Finansów. Opracowuje układ wykonawczy dla dysponenta III stopnia części 19 na podstawie przydzielonych limitów, w celu zabezpieczenia środków na realizację zadań, a także uczestniczy opracowywaniu planu rzeczowo-finansowego ministerstwa.
  • Uczestniczy w sporządzaniu analiz z wykonania planów dochodów, wydatków, zadań finansowanych ze środków pomocowych (europejskich) oraz wydatków, które nie wygasają z upływem roku budżetowego, w celu dostarczenia informacji na temat wykonania planów finansowych dla Komisji Sejmowych, Najwyższej Izby Kontroli (NIK), audytu oraz komórek organizacyjnych MF.
  • Bierze udział w monitorowaniu realizacji budżetu dysponenta III stopnia części 19 w ujęciu tradycyjnym i zadaniowym oraz w sporządzaniu wniosków i decyzji zmieniających plan finansowy dysponenta III st. części 19, w tym dla zadań finansowanych ze środków pomocowych (europejskich).
  • Wprowadza dane do systemu Trezor z zakresu pracy wydziału m.in. decyzje budżetowe, wnioski zwiększające/zmniejszające plan wydatków dysponenta III stopnia części 19 oraz kwoty projektu planu i planu finansowego dysponenta III st. części 19.
  • Uczestniczy w weryfikowaniu i opiniowaniu wniosków złożonych przez komórki merytoryczne ministerstwa dotyczące potrzeb finansowych (w tym w zakresie środków europejskich) i przekazuje je przełożonym.
  • Bierze udział w sporządzaniu wykazów wydatków, które nie wygasają z upływem roku budżetowego i monitoruje ich wykonanie w zakresie zadań dysponenta III st. części 19.
  • Bierze udział w procesie opiniowania projektów aktów prawnych w zakresie właściwości wydziału.

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe magisterskie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze planowania i wykonania budżetu państwa
  • Znajomość ustawy o finansach publicznych
  • Znajomość klasyfikacji budżetowej
  • Znajomość podstaw rachunkowości
  • Znajomość funkcjonowania administracji publicznej
  • Umiejętność analizowania informacji
  • Umiejętność skutecznej komunikacji
  • Umiejętność współpracy w zespole
  • Niepełnienie służby zawodowej ani niepracowanie w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1632, z późn. zm.), ani niebycie ich współpracownikiem – dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe magisterskie na kierunku ekonomia lub finanse lub rachunkowość lub administracja
  • co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze planowania i wykonania budżetu środków europejskich
  • Znajomość zasad funkcjonowania i rozliczania projektów UE

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie - umowa o pracę
  • Elastyczny czas pracy
  • Możliwość świadczenia pracy w modelu hybrydowym (połączenie pracy zdalnej z pracą stacjonarną w budynku Ministerstwa Finansów)
  • Benefity płacowe: dodatkowe wynagrodzenie (tzw. 13tka), nagrody uznaniowe za wyniki i osiągnięcia, dodatek za wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia), nagrody jubileuszowe
  • Możliwość przystąpienia do Pracowniczych Planów Kapitałowych
  • Możliwość rozwoju poprzez pracę w zespole profesjonalistów i ekspertów z różnych dziedzin oraz udział w strategicznych projektach
  • Możliwość godzenia pracy zawodowej z pracą naukową
  • Kursy, szkolenia, dofinansowanie do wybranych form edukacji własnej
  • Możliwość zakupu: grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie, pakietów opiekimedycznej, uprawnień do zniżek PKP
  • Pakiet socjalny: dofinansowanie do sportu i kultury, wypoczynku, karty fitness
  • Przyjazne środowisko pracy: kiosk pracowniczy, pokój dla rodzica z dzieckiem, biblioteka, poczta, bankomat, klimatyzowane pomieszczenia
  • Doskonałą lokalizację urzędu w historycznym budynku w centrum Warszawy – szybki i łatwy dojazd
  • Dostosowanie urzędu do zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami, możliwość dopasowania stanowiska pracy do potrzeb indywidualnej niepełnosprawności

Podobne oferty pracy

  • Aplikant

    Straż Miejska m. st. Warszawy
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • wideo
    Aplikuj szybko
    Polecana Popularna
    Wygasa

Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 11.04.2025

Polecani pracodawcy