Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 11.04.2025

Kierownik projektu ds. zarządzania inwestycjami

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
  • Opole, opolskie

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  • obciążenie mięśniowo – szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych,
  • prowadzenie samochodu służbowego do 3,5 tony,
  • praca na tym stanowisku wymaga dyspozycyjności oraz związana jest z odbywaniem wyjazdów w teren.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

  • praca w pomieszczeniach biurowych, z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych,
  • budynek i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy, warunki są dostosowane do rodzaju wykonywanych prac,
  • bariery architektoniczne- brak windy,
  • pomieszczenia higieniczno-sanitarne nie są przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych,
  • praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.

Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie:

  • Koordynuje i nadzoruje prace związane z budową dróg i obiektów inżynierskich oraz identyfikuje i ocenia ryzyka projektu, projektuje mechanizmy kontroli i działań ograniczających zidentyfikowane ryzyka, a także sprawuje nadzór nad bieżącym monitoringiem oraz ocenia skuteczność podjętych działań,
  • Współpracuje z merytorycznymi komórkami organizacyjnymi Oddziału i Centrali GDDKiA, biurami projektowymi, samorządami i innymi jednostkami administracyjnymi w zakresie planowania, przygotowania, realizacji, finansowania, rozliczenia zadania inwestycyjnego związanego z budową dróg i obiektów inżynierskich oraz w okresie gwarancyjnym,
  • Nadzoruje przygotowanie dokumentów niezbędnych do uzyskania decyzji administracyjnych, opinii, uzgodnień, zgłoszeń, pozwoleń i dokumentacji projektowej w okresie przygotowania, realizacji i zakończenia inwestycji oraz prowadzi spotkania informacyjno-techniczne, konsultacje społeczne,
  • Wykonuje prawa i obowiązki Zamawiającego zgodnie z Warunkami Kontraktu oraz obowiązki wynikające z procedur warunkujących uzyskanie dofinansowania ze źródeł zewnętrznych, a także egzekwuje od Wykonawców wypełniania zobowiązań wynikających z zawartych umów, sprawuje kontrolę nad nadzorami,
  • Opiniuje i uzgadnia z właściwymi komórkami organizacyjnymi dokumenty kontraktowe, tj. np. polecenia zmian, umowy uzupełniające, roszczenia, zmiany technologiczne, programy badań laboratoryjnych itp.,
  • Uczestniczy w naradach technicznych, komisjach technicznych i eksperckich oraz w pracach komisji odbioru robót, przeglądach i odbiorach gwarancyjnych i pogwarancyjnych, sprawuje kontrolę nad usuwaniem wad i usterek,
  • Wnioskuje o zamówienia uzupełniające oraz nadzoruje przygotowanie rekomendacji działań w przypadku przedwczesnych terminów wygaśnięcia obowiązywania uzgodnień, porozumień, decyzji i umów,
  • Nadzoruje sporządzenie rozliczenia zadania związanego z budową dróg i obiektów inżynierskich oraz nadzoruje proces przejęcia środka trwałego i przygotowanie materiałów do zgłoszenia do ubezpieczyciela nowo oddanych inwestycji w uzgodnieniu z merytorycznymi komórkami organizacyjnymi

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe budowlane
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze budownictwa drogowego lub mostowego
  • Prawo jazdy kat. B,
  • Uprawnienia budowlane: inżynieryjne drogowe lub inżynieryjne mostowe,
  • Przynależność do Okręgowej Izby Budownictwa – posiadanie aktualnego zaświadczenia,
  • Znajomość przepisów z zakresu: Prawo zamówień publicznych, Ustawa o drogach publicznych, Ustawa prawo budowlane ze szczególnym uwzględnieniem uregulowań dotyczących dróg i obiektów inżynierskich,
  • Znajomość Międzynarodowych Warunków Kontraktowych Federacji Inżynierów - Konsultantów (FIDIC),
  • Umiejętność obsługi pakietu MS Office w szczególności programów Excel i Word,
  • Kompetencje: zarządzanie ludźmi, podejmowanie decyzji i odpowiedzialność; organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe drogowe lub mostowe lub studia podyplomowe z zakresu zarządzania projektami,
  • co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze realizacji projektów według Międzynarodowych Warunków Kontraktowych Federacji Inżynierów - Konsultantów (FIDIC)

Oferujemy

  • indywidualny rozkład czasu pracy
  • możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych
  • karty sportowe
  • stojaki na rowery na terenie urzędu
  • stabilną pracę w jednostce administracji państwowej z wieloletnią tradycją, otwarte i przyjazne środowisko pracy, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • trzynaste wynagrodzenie
  • możliwość rozwoju kompetencji zawodowych (m.in. refundacja kosztów nauki na studiach, studiach podyplomowych, kursach zawodowych, kursach językowych)
  • pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach
  • możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie
  • możliwość przystąpienia do Pracowniczych Planów Kapitałowych
  • dofinansowanie do zakupu okularów/soczewek korekcyjnych

Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 11.04.2025

Polecani pracodawcy