Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 14.04.2025

Naczelnik wydziału w Wydziale Wynagrodzeń w Departamencie Budżetu i Finansów

Ministerstwo Rozwoju i Technologii w Warszawie
  • Warszawa, mazowieckie

Umowa o pracę

Praca zdalna

Zakres obowiązków

praca biurowa przy komputerze

  • Zarządza podległym zespołem, w tym wspiera pracowników w kwestiach merytorycznych oraz buduje pozytywną atmosferę pracy.
  • Prowadzi obsługę płacową, tj. nalicza wynagrodzenia/ świadczenia dla pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę/ umów cywilno-prawnych; weryfikuje prawidłowość naliczenia składek ZUS, podatku dochodowego od osób fizycznych, wynagrodzeń chorobowych oraz zasiłków i świadczeń ZUS; sporządza sprawozdania dotyczące wynagrodzeń oraz roczne informacje dla osób ubezpieczonych; obsługuje płatności w systemach bankowości elektronicznej; wystawia roczne deklaracje podatkowe dla osób fizycznych; sporządza miesięczne deklaracje rozliczeniowe wraz z raportami i w programie PŁATNIK oraz korekty deklaracji rozliczeniowych i raportów w programie PŁATNIK.
  • Prowadzi obsługę i ewidencję finansowo-księgową, tj. księguje listy wynagrodzeń i świadczeń; weryfikuje pod względem formalno-rachunkowym dowody księgowe; wystawia dowody księgowe; dokonuje poleceń przelewu; importuje dane z systemu bankowości elektronicznej do systemu finansowo-księgowego.
  • Prowadzi obsługę przepływów finansowych w zakresie płacowym, tj. sporządza przelewy w systemie bankowości elektronicznej; weryfikuje i uzgadnia stan środków na rachunkach z bankiem; sprawdza dokonane wpływy, w tym zwroty na rachunek wydatków budżetowych.
  • Archiwizuje i przekazuje akta spraw do archiwum.

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub inne nieprofilowane wraz z ukończonymi studiami podyplomowymi lub kursami z zakresu ekonomii/rachunkowości
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze rozliczania wynagrodzeń, w tym 1 rok na stanowisku samodzielnym lub w kierowaniu zespołem
  • Wiedza z zakresu ubezpieczeń społecznych, podatku dochodowego od osób fizycznych
  • Wiedza z zakresu ustawy o rachunkowości
  • Wiedza z zakresu ustawy o finansach publicznych
  • Wiedza z zakresu ustaw i przepisów związanych z funkcjonowaniem placówek gospodarczych za granicą
  • Kompetencje kierownicze: Podejmowanie decyzji i odpowiedzialność, zarządzanie ludźmi, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
  • Współpraca, komunikacja, rzetelność
  • Myślenie analityczne
  • Umiejętność obsługi MS Office: Word, Excel.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później). Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: brak
  • doświadczenia zawodowego

Oferujemy

  • elastyczny czas pracy – możliwość rozpoczęcia pracy w godz. 7.00-9.00,
  • częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna),
  • dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
  • trzynaste wynagrodzenie,
  • podwyższona kwota pracodawcy do Pracowniczych Planów Kapitałowych,
  • przejrzyste kryteria awansowania i przyznawania nagród,
  • atrakcyjny pakiet socjalny: bezzwrotna pomoc finansowa dla dzieci, dofinansowanie wypoczynku dla dzieci, dofinansowanie wypoczynku tzw. grusza, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach, dopłata do biletów na imprezy kulturalne oraz zajęcia sportowe, dofinansowanie zajęć sportowych – FitProfit oraz możliwość korzystania z systemu kafeteryjnego My Benefit,
  • pakiet szkoleń adaptacyjnych dla nowych pracowników,
  • gwarantowany program rozwoju zawodowego (m.in. szkolenia, dofinansowanie do nauki języków obcych i studiów podyplomowych),
  • Indywidualny Program Rozwoju Zawodowego dla każdego pracownika,
  • staż zagraniczny w Wydziale Ekonomiczno-Handlowym w Stałym Przedstawicielstwie RP przy UE w Brukseli,
  • system poleceń pracy w MRiT z nagrodami dla zgłaszających pracowników,
  • stojaki na rowery na terenie urzędu,
  • stołówka pracownicza,
  • praca w centrum Warszawy (w pobliżu znajduje się: stacja metra, stacja Veturilo, stacja PKP),
  • możliwość wykupienia polisy na życie w preferencyjnej cenie.

Podobne oferty pracy

  • Aplikant

    Straż Miejska m. st. Warszawy
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • wideo
    Aplikuj szybko
    Polecana Popularna
    Wygasa

Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 14.04.2025

Polecani pracodawcy