Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 18.04.2025

Specjalista w Zespole ds. finansowo - księgowych

Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Ostródzie
  • Ostróda, warmińsko-mazurskie

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

- praca w siedzibie Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Ostródzie,

- praca od poniedziałku w godzinach 8.00 – 16.00 oraz od wtorku do piątku w godzinach 7.15-15.15,

- bariery architektoniczne dla niepełnosprawnych (budynek PIW trzypiętrowy bez podjazdu dla niepełnosprawnych i windy), toaleta dostosowana dla osób niepełnosprawnych na niskim parterze, z tyłu budynku dostępne jest oznaczone miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnościami,

- wynagrodzenie: mnożnik (2,1 - 2,3) 5 795,94 zł - 6 347,93 zł

  • Prowadzi ewidencję księgową dochodów budżetowych jednostki, w szczególności: kontroluje pod względem formalno – rachunkowym dowody księgowe, ich dekretację i księgowanie w programie komputerowym,
  • Sporządza sprawozdania dotyczące dochodów budżetowych i należności,
  • Monitoruje należności Inspektoratu, wysyła upomnienia, przygotowuje tytuły wykonawcze do egzekucji przez administracje skarbową,
  • Uzgadnia salda z kontrahentami, nalicza i egzekwuje odsetki za nieterminowe regulowanie należności,
  • Wystawia rachunki dla podmiotów nadzorowanych zgodnie z ustawą o Inspekcji Weterynaryjnej,
  • Kontroluje pod względem formalno – rachunkowym dokumenty dotyczące rozliczeń z prac zleconych wyznaczonym lekarzom weterynarii i zakładom leczniczym działających w ramach dawnych dochodów własnych wraz ze sporządzeniem listy płac i innych zestawień niezbędnych do ich rozliczenia i sporządzenia sprawozdań z ww. zakresu,
  • Prowadzi ewidencję księgową wyposażenia, środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, w szczególności: kontroluje pod względem formalno-rachunkowym dowody księgowe, ich dekretację i księgowanie w programie komputerowym.

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego praca na stanowisku związanym z rozliczaniem dochodów / należności
  • Znajomość ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, Ordynacji Podatkowej, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, rozporządzenia w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych,
  • Umiejętność obsługi komputera- pakiet MS Office z Excel,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • doświadczenia zawodowego
  • Praca w księgowości w państwowej jednostce budżetowej,
  • Prawo jazdy kat. B

Oferujemy

Pracownikom oferujemy:

1. zatrudnienie na umowę o pracę, pierwsza umowa na czas określony kolejna na czas nieokreślony,

2. dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka),

3. pakiet socjalny (m.in. dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki, zapomogi),

4. możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej.

Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 18.04.2025