Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 11.04.2025

Starszy inspektor ds. prowadzenia postępowań sprawdzających i analiz

Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
  • Łódź, łódzkie

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

praca biurowa,praca poza siedzibą urzędu, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w systemie podstawowym, praca stacjonarna, obsługa urządzeń biurowych, oświetlenie naturalne i sztuczne, praca na parterze.

  • prowadzi postępowania sprawdzające zwykłe, poszerzone oraz kontrolne wobec kandydatów do służby/pracy w Policji, policjantów i pracowników, wobec których kierownik jednostki organizacyjnej bądź osoba przez niego upoważniona, poleciła lub złożyła wniosek o przeprowadzenie takiego postępowania oraz powiadamia kandydatów, pracowników i funkcjonariuszy o terminach szkoleń i instruktaży przeprowadzonych przez Pełnomocnika OIN bądź osoby do tego wyznaczonej,
  • weryfikuje dane zawarte w ankiecie bezpieczeństwa osobowego, dokonuje na ich podstawie sprawdzeń w poszczególnych bazach danych policyjnych i pozapolicyjnych zgodnie z procedurami właściwymi dla poszczególnych postępowań sprawdzających na podstawie przepisów ustawy o ochronie informacji niejawnych bądź określonymi przez Pełnomocnika OIN,
  • przygotowuje projekty postępowań, decyzji oraz ich uzasadnień w prowadzonych postępowaniach sprawdzających oraz sporządza wniosek do Pełnomocnika OIN KWP w Łodzi co do sposobu zakończenia postępowania.

Wymagania

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub doświadczenie w obszarze postępowań sprawdzających,
  • poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ściśle tajne wydane przez ABW, SKW, Policję lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.,
  • posiadanie umiejętności interpersonalnych w zakresie komunikowania się,
  • posiadanie umiejętności interpretacji przepisów oraz prognozowania,
  • posiadanie umiejętności przekazywania informacji,
  • komunikatywność,
  • asertywność i umiejętność argumentacji,
  • posiadanie umiejętności analizy i syntezy,
  • znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • doświadczenia zawodowego
  • umiejętność obsługi specjalistycznych aplikacji do prowadzenia i aktualizacji zbiorów elektronicznych.

Oferujemy

  • Ruchomy czas pracy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Nagrody jubileuszowe.
  • Dodatek za wysługę lat.
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne, tzw. "13".
  • Możliwość skorzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej.
  • Wsparcie na etapie wdrożenia do pracy.

Podobne oferty pracy

Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 11.04.2025

Polecani pracodawcy