Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 11.04.2025

Specjalista ds. obsługi punktu kontaktowego PNR

Komenda Główna Policji w Warszawie
  • Warszawa, mazowieckie

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  • nietypowe godziny pracy (w tym dyżury) - praca zmianowa, również w godzinach nocnych: w godz. 8-20, 20-8,
  • krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe,
  • zagrożenie korupcją,
  • praca pod presją czasu.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

  • naturalne i sztuczne oświetlenie,
  • wymuszona pozycja ciała,
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę,
  • przy wejściu do budynku oraz wewnątrz budynku brak podjazdów dla osób z niepełnosprawnościami, w budynku brak windy.
  • Przekazuje do właściwych jednostek organizacyjnych Policji otrzymanych od Krajowej Jednostki do spraw Informacji o Pasażerach (JIP) dane PNR - Passenger Name Record Data (dane dotyczące przelotu pasażera) lub wyniki ich przetwarzania na potrzeby dalszego sprawdzenia tych informacji lub podjęcia odpowiednich czynności
  • Koordynuje proces ustalania, aktualizacji oraz usuwania kryteriów przetwarzania danych PNR, w porozumieniu z właściwą jednostką organizacyjną Policji
  • Na wniosek jednostek organizacyjnych Policji, występuje do JIP o przekazanie danych PNR otrzymanych od przewoźników lotniczych, jak również o uzyskanie tych danych przez JIP w innym niż przewidzianym w ustawie terminie
  • Dokonuje weryfikacji wniosku o przekazanie danych PNR pod względem spełnienia wymogów formalnych
  • Współuczestniczy w opracowywaniu sprawozdań oraz informacji statystycznych i analitycznych dla Komendanta Głównego Policji, Dyrektora BWiIK i jego Zastępców
  • Na wniosek jednostek organizacyjnych Policji, w ramach realizacji zadań wydziału dokonuje, modyfikuje i usuwa wpisy danych osób lub przedmiotów do SIS na potrzeby niejawnego nadzorowania lub kontroli
  • Dokonuje sprawdzeń danych VIS i udziela odpowiedzi na zapytania organów uprawnionych do pośredniego dostępu do danych VIS
  • Dokonuje wpisów, modyfikacji i usunięć danych SIS w imieniu organów uprawnionych w przypadku braku bezpośredniego dostępu do KSI spowodowanego przyczynami niezależnymi od danego organu

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego powyżej 1,5 roku pracy w administracji publicznej
  • Dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Znajomość przepisów dotyczących przetwarzania danych dotyczących przelotu pasażera
  • Znajomość przepisów dotyczących Systemu Informacyjnego Schengen oraz Wizowego Systemu Informacyjnego
  • Umiejętności: analityczne i redakcyjne, pracy w zespole, organizacji pracy własnej, działania w sytuacjach stresowych i pod presją czasu
  • Umiejętność obsługi komputera, w szczególności obsługi pakietu biurowego MS Office
  • Dyspozycyjność i samodzielność
  • Komunikatywność
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: brak
  • doświadczenia zawodowego

Oferujemy

  • Wsparcie na etapie wdrażania do pracy
  • Stabilną i ciekawą pracę
  • Możliwość współpracy z ekspertami
  • Możliwość rozwoju kompetencji i kwalifikacji poprzez ciekawe zadania i projekty
  • Ruchomy czas rozpoczęcia pracy pomiędzy godz. 7.00 a godz. 9.00
  • Regularnie wypłacane wynagrodzenie
  • Dodatek za wysługę lat
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka)
  • Nagrody jubileuszowe
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
  • Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • Imprezy okolicznościowe dla dzieci
  • Dobrą lokalizację
  • Możliwość korzystania z siłowni (obiekty KGP przy ul. Puławskiej i ul. Domaniewskiej)
  • Stojaki na rowery na terenie urzędu

Podobne oferty pracy

  • Aplikant

    Straż Miejska m. st. Warszawy
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • wideo
    Aplikuj szybko
    Polecana Popularna
    Wygasa

Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 11.04.2025

Polecani pracodawcy