Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 16.04.2025

Specjalista ds. administracyjno - biurowych

Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Szczecinie
  • Szczecin, zachodniopomorskie

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

Praca w systemie jednozmianowym ośmiogodzinnym, stanowisko pracy wyposażone jest w komputer, monitor ekranowy - obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu.

Wysiłek fizyczny (przenoszenie akt)

Kontakt z kurzem, zanieczyszczeniami mikrobiologicznymi i grzybami

Pomieszczenia biurowe WINB zlokalizowane są na IV piętrze budynku ZUW w Szczecinie - wejście po schodach.

  • Organizuje prace archiwum zakładowego, egzekwuje przestrzeganie przepisów w zakresie prowadzenia archiwum zakładowego i przechowywania zarchiwizowanych dokumentów,
  • Prowadzi ewidencję środków majatkowych
  • Pomoc w obsłudze kancelaryjno - administracyjnej Inspektoratu
  • Prowadzi obsługę administracyjno - biurową, ewidencję środków i wyposażenia,

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w zakresie obsługi administracyjno - biurowej, ewidencji materiałowej oraz archiwizacji dokumentacji
  • znajomość ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz przepisów wykonawczych
  • znajomość przepisów w zakresie inwentaryzacji, gospodarowania składnikami rzeczowymi majatku ruchomego,
  • umiejętność obsługi komputera
  • samodzielność w pracy i odpowiedzialność
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później). Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe archiwistyka
  • doświadczenia zawodowego
  • Przeszkolenie w zakresie prowadzenia archiwum (kurs archiwalny )
  • systematyczność
  • umiejętność pracy w zespole
  • komunikatywność

Oferujemy

  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników

Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 16.04.2025

Polecani pracodawcy