Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 22.04.2025

Specjalista ds. Samodzielne stanowisko do spraw obsługi

Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie
  • Warszawa, mazowieckie

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca w siedzibie urzędu.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

Komenda Główna PSP przy ul. Podchorążych 38 w Warszawie na terenie kompleksu administracyjno-koszarowego, teren chroniony. Urząd usytuowany w dwóch budynkach. Jeden z nich dostosowany jest do potrzeb osób niepełnosprawnych, drugi zawiera bariery architektoniczne: brak podjazdu, ruchomej platformy do transportu wózka, windy, pomieszczenia higieniczno-sanitarne nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych. Proponowana praca w budynku administracyjno-biurowym na drugim piętrze w budynku drugim – tj. zawierającym bariery architektoniczne - brak podjazdu, ruchomej platformy do transportu wózka oraz windy pomieszczenia higieniczno-sanitarne nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych. Stanowisko pracy wyposażone w sprzęt komputerowy i telefon. Praca administracyjno-biurowa w systemie codziennym, powyżej 4 godzin dziennie przy komputerze, praca z dokumentami, czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej. Możliwe wyjazdy służbowe (szkolenia, narady itp.).

  • Prowadzi Sekretariat Biura Prawnego, co polega w głównej mierze na obsłudze wchodzących rozmów telefonicznych poprzez udzielenie odpowiedzi klientowi lub przekierowanie rozmowy do odpowiedniej osoby/komórki organizacyjnej oraz dodatkowo na organizowaniu oraz obsłudze spotkań kierownictwa Biura, obsłudze skrzynki e-mail Biura, prowadzeniu terminarza spotkań kierownictwa Biura, gromadzeniu i aktualizowaniu informacji teleadresowych o instytucjach i osobach, z którymi współpracuje PSP
  • Przyjmuje, rejestruje i kieruje obiegiem pism wpływających do Biura Prawnego, co polega na ich przekazywaniu dyrektorowi lub zastępcy dyrektora oraz pracownikom Biura Prawnego zgodnie z ich dekretacją, przygotowywaniu do wysyłki i przekazywaniu do Kancelarii Ogólnej
  • Prowadzi rejestr rozkazów, pełnomocnictw i decyzji Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej stanowiących akty kierownictwa wewnętrznego
  • Prowadzi ewidencję czasu służby strażaków i czasu pracy pracowników cywilnych Biura Prawnego
  • Przygotowuje pisma dotyczące kwestii organizacyjnych w zakresie Biura Prawnego, proste analizy, raporty, wykazy i zestawienia związane z pracą Biura Prawnego
  • Kompletuje i przekazuje do archiwizacji dokumentację wytworzoną w Biurze Prawnym

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy o charakterze administracyjno-biurowym
  • Umiejętność obsługi komputera oraz oprogramowania biurowego MS Office
  • Komunikatywność
  • Kreatywność
  • Podstawowa znajomość zasad obiegu dokumentów w urzędzie administracji publicznej
  • Podstawowa znajomość przepisów z zakresu ustawy o Państwowej Straży Pożarnej oraz przepisów dotyczących służby cywilnej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • doświadczenia zawodowego
  • Podstawowa znajomość zasad bezpieczeństwa dokumentów i informacji i postępowania z dokumentami w tym zakresie
  • Pożądane doświadczenie w administracji publicznej
  • Język angielski na poziomie średniozaawansowanym

Oferujemy

  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Praca na rzecz Państwowej Straży Pożarnej – służby o najwyższym zaufaniu społecznym w Polsce
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka)
  • Możliwość udziału w szkoleniach
  • Możliwość częściowej refundacji kosztów nauki języków obcych i studiów podyplomowych
  • Pakiet socjalny (możliwość ubiegania się o dofinansowanie wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach)
  • Możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie
  • Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • Możliwość dofinansowania zakupu okularów korekcyjnych
  • Dobra lokalizacja i dojazd komunikacją miejską
  • Możliwość rozwoju i współpracy z ekspertami

Podobne oferty pracy

  • Aplikant

    Straż Miejska m. st. Warszawy
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • wideo
    Aplikuj szybko
    Polecana Popularna
    Wygasa

Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 22.04.2025

Polecani pracodawcy