Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 14.04.2025

Inspektor wojewódzki ds. kreowania wizerunku i obsługi medialnej

Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie
  • Kraków, małopolskie

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

Praca w terenie, nietypowe godziny pracy (w tym dyżury i praca w weekendy), krajowe i zagraniczne wyjazdy służbowe, obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji), częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.

Praca poza Urzędem w godzinach nadliczbowych, w tym w soboty i w niedziele, w godzinach nocnych - związana z obsługą uroczystości organizowanych przez Biuro Wojewody oraz z występującymi sytuacjami kryzysowymi.

W przypadku pracy biurowej w siedzibie Urzędu pracodawca zapewnia racjonalne, niezbędne usprawnienia w środowisku pracy w przypadku zatrudnienia osoby niepełnosprawnej. Usprawnienia polegają na dostosowaniu stanowiska pracy do indywidualnych potrzeb osoby niepełnosprawnej wynikających ze zgłoszonego w konkretnej sytuacji stopnia i rodzaju niepełnosprawności. W przypadku niepełnosprawności wynikającej ze schorzenia narządu ruchu zapewniona jest odpowiednia wolna powierzchnia w pomieszczeniu pracy – w uzasadnionych przypadkach powierzchnia manewrowa umożliwiająca poruszanie się przy pomocy wózka inwalidzkiego. Zachowane są wynikające z przepisów prawa budowlanego wymagane parametry kubatury pomieszczeń, ich wysokości, szerokości drzwi (za wyjątkiem części drzwi w budynkach zabytkowych, również z obecnością progów), oświetlenia, a także ergonomii stanowiska pracy (odpowiednie, ergonomiczne siedziska, biurka, komputery i inne sprzęty).

Część pomieszczeń higieniczno - sanitarnych posiada pełne dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych. Odległość od stanowiska pracy chronionej do najbliższego ustępu nie przekracza 50 m, a w przypadku konieczności korzystania wyłącznie z pomieszczenia w pełni przystosowanego do potrzeb osób poruszających się na wózku inwalidzkim istnieje możliwość dotarcia do tego rodzaju pomieszczenia przy wykorzystaniu dźwigu osobowego i/lub pochylni.

  • Realizuje zadania związane z kształtowaniem wizerunku medialnego i prowadzeniem polityki informacyjnej Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie w tym m.in. redaguje stronę internetową Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie, przygotowuje, publikuje i przekazuje komunikaty prasowe, prowadzi profile Urzędu w mediach społecznościowych, informuje o działalności, programach i wynikach pracy Wojewody, Wicewojewodów, Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie oraz jednostek podległych, odpowiada na pytania dziennikarzy dotyczące działalności Urzędu
  • Współorganizuje konferencje prasowe i briefingi, akcje promocyjne i wizerunkowe w celu nagłośnienia inicjatyw podejmowanych przez Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie oraz kreowania pozytywnego wizerunku Wojewody Małopolskiego i Wicewojewodów
  • Zapewnia obsługę fotograficzną i filmową wydarzeń z udziałem Wojewody Małopolskiego i Wicewojewodów oraz wydarzeń organizowanych przez Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie
  • Przygotowuje projekty graficzne oraz koncepcje wizualne kampanii promocyjnych realizowanych przez Urząd, materiały audiowizualne, materiały do wywiadów i artykułów, współpracuje z instytucjami zewnętrznymi przy ich realizacji
  • Współpracuje z Centrum Informacyjnym Rządu w zakresie promocji działań Prezesa Rady Ministrów
  • Zapewnia obsługę prasową oficjalnych wizyt oraz akredytowanie dziennikarzy podczas wizyt oficjalnych delegacji krajowych i zagranicznych
  • Wspiera debatę publiczną dotyczącą trudnych i problematycznych tematów wyznaczonych jako priorytetowe przez Wojewodę Małopolskiego, Wicewojewodów i Dyrektora Biura Wojewody
  • Współpracuje z Rzecznikiem Prasowym Wojewody, Centrum Zarządzania Kryzysowego Wojewody Małopolskiego i właściwymi instytucjami w zakresie udzielania informacji mediom w sytuacjach kryzysowych

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w obszarze współpracy z mediami - potwierdzone kserokopiami świadectw pracy lub innych dokumentów
  • znajomość jednego z wymienionych języków obcych: angielskiego, niemieckiego lub francuskiego na poziomie komunikatywnym (zostanie sprawdzona podczas egzaminu)
  • znajomość: ustawy prawo prasowe, ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawy o ochronie informacji niejawnych, kodeksu postępowania administracyjnego, rozporządzenia Parlamentu Europejskiego Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych, zasad protokołu dyplomatycznego, ustawy o służbie cywilnej
  • wiedza ogólna z zakresu historii, stosunków międzynarodowych, kultury i sztuki
  • umiejętność formułowania wypowiedzi ustnych i pisemnych w sposób zwięzły, jasny i precyzyjny
  • umiejętność pozyskiwania i przetwarzania informacji
  • umiejętność pisania i redagowania artykułów oraz notatek prasowych, pism
  • umiejętność rozumienia i oceny ważnych wydarzeń życia społecznego, politycznego, gospodarczego i kulturalnego w kraju i na świecie
  • orientacja na klienta
  • asertywność
  • skuteczna komunikacja
  • odporność na stres
  • umiejętność organizacji pracy
  • umiejętność pracy w zespole
  • obsługa komputera, w tym znajomość pakietu MS OFFICE
  • kultura osobista
  • dyspozycyjność
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe polonistyczne, dziennikarskie, PR
  • co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej
  • bardzo dobra znajomość jednego z wymienionych języków obcych: angielskiego, niemieckiego lub francuskiego
  • znajomość i umiejętność zastosowania podstawowych programów graficznych i obsługi sprzętu audiowizualnego

Oferujemy

Terminowo wypłacane wynagrodzenie

Indywidualny rozkład czasu pracy

Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy

Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych

Dopłata do biletów na imprezy kulturalne

Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu

Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną

Dofinansowanie do wypoczynku pracowników

Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników

Niskooprocentowane pożyczki (w ramach Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych)

Wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach (w ramach Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych)

Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej

Możliwość rozwoju i współpracy z ekspertami

Dobra lokalizacja

Dobra atmosfera pracy

Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 14.04.2025

Polecani pracodawcy